I'm... King of the World!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Samppo
  • Aloitettu Aloitettu
Minua vituttaa-thread on jo olemassa, mutta miten on, onko jonkinlaista "nyt menee lujaa"-threadiä?

Oli aivan pakko aloittaa tällainen kun tänään meni salilla aivan tajuttoman hyvin! Kisoihin reilu kolme viikkoa aikaa ja tänään eka kerta paidan kanssa penkatessa nousi 5kg enemmän kuin kesällä kisaillessa, eikä ollut edes hilkulla!! Ei jaksa millään odottaa ensi keskiviikkoon et saa taas vetää paidan niskaan. Silloin 10kg yli enkan!

Eli mistä sinä olet erityisen iloinen tai ylpeä tai mistä saat potkua? Nyt on leuhkiminen sallittua! Yeah! Lightweight buddy!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
itte oon ihan helvetin hyväl tuulella parista asiasta. Kes än treenitauon jälkeen luulin penkkiykköseni olevan paljonhuonompi (n. 90) mutta pari päivää sitten meni helppo 100. paino on noussut hyvää tahtia a tulokset myös muissa liikkeissä. On se iha erilaista ainaki mulle treenata ku tietää että kehitystä tulee.:piis:

Originally posted by ZeiZei
mutta pari päivää sitten meni helppo 100. paino on noussut hyvää tahtia a tulokset myös muissa liikkeissä
Sähän voisit ZeiZei mennä johonkin juniori kisoihin. Muistelisin, että ei ollut mavekaan mikään huono, entäs kyykky?

Originally posted by Warheart
Sähän voisit ZeiZei mennä johonkin juniori kisoihin. Muistelisin, että ei ollut mavekaan mikään huono, entäs kyykky?

joskus ajattelinki mut toi 88 kiloa (ja nousee) ei oikein painona sovi kisaamiseen. mave oli viime keväänä about 160 sen jälkee en oo ottanu ku selkä ei tykkää (ja bodimielessä treenaan). Kyykyn teon oon taas vasta aloittelemassa tauon jälkeen paras sarja edelleen vain 105 x 10 sellasia wannabesyväkyykkyjä:) eli perse osuu melkein maahan.

kokeilin tänää tollasii paitoja mitä en oo vuoteen käyttäny, jääny vaa tonne kaapinperälle, ni huomasin et katos prkl näähä on jääny pieneks, et kai sitä jotain kehitystä sit on tapahtunu :)

Helvetti ZeiZei! Ei muuta kun kisalavalle nostamaan! Kyllä ton ikäsenä satasen penkki on jo aivan mieletön suoritus!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom