Iltaprotskudrinkki kusettaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emmah
  • Aloitettu Aloitettu
Sama homma mul, ku iivilil, raejuuston ja öljyn kanssa vaan sen verran vettä ettei ala kusettamaan (kork.2dl).

Ei oo pitkään aikaan tarvinnu nousta yöllä kuselle. Nukuttua saa sellasen 8-10h. Sit on pakko nousta sängystä, ku kusettaa niin maan perkeleesti. Muuten sais kyl varmaan nukuttuu pidemmälle. Btw, toi kusihätä toimii hyvin herätyskellona.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen huomannut yöllisiin virtsailuihin eniten vaikuttavan juuri Timbankin manitseman treenin/treenaamattomuuden. Treenipäivinä on keho siinä määrin kierroksilla, että myös virtsaneritys on voimakkaampaa. Lepopäivinä illalla juotu prodedrinksu ei aiheuta samaa efektiä kuin treenipäivinä.

Hercules sanoi:
Mulla kävi ton kusetuksen lisäksi niin että ilmavaivat tuli VALTAVIKSI :hyper: Naapuritkin varmaan kuuli. En voinut kuvitellakkaan oikeesti että niin paljo pystyy tuottaa ilmaa. En siis syö enään iltaprotskua...
Jos joku on jo kerinny vastata ni sit tää on :wanha:

Nuo ilmavaivat luultavasti johtuvat siitä että syöt juuri ennen ku käyt nukkumaan. Ja kun oot syöny ni ilmat tulee yleensä röyhtäisynä ulos mut sitte jos oot makuullaan ni ne ilmat ei pääse ylös vaan aiheuttavat ilmavaivoja. Itellä ainaki helpotti ku söin eka ja sit istuin vielä 20min ja katoin telkkarii ja sit vasta nukkumaan. :thumbs:

ljm sanoi:
Kyllä se rakko venyy kun vetää vaan peittoo korville vaikka vähä kusettas.

Tossa on tavallaan vähän ajatustakin :)

Olen kuullut että jos päiväsaikaan ei juokse vessaan vähän väliä sillai heti kun vähänkin kusettaa niin rakko tottuu(koko kasvaa? pidätyskyky paranee?) siihen. Eihän liika pidättelykään toki hyvää tee, mutta joskus itse huomasin käyväni kusella tosi usein vaikkei kova hätä ollutkaan, kun aloin vähän reenaamaan pidättelyä, olen saanut nukkua yöni taas huomattavasti useammin yhteen putkeen. Minulle se taas on hyvin tärkeää kun olen niin surkea unenlahjainen kaveri, että on hyvin vaikea nukahtaa takaisin jos on jo ehtinyt nukkua vaikkapa 6h. Kannattaa ottaa kokeiluun! :thumbs:

Ironbutt sanoi:
Lisää nestettä myllyyn vaan! Mie herään joka yö vähintään 2-3 kertaa. Ota tavaksesi siistiä "reitti" aina iltaisin ettet kompuroi pimeässä. Kulje silmät kiinni, älä sytytä valoja. Näin voit jatkaa unia keskeytyksettä.

Tämä muuten toimii :)
Itse tulee tehtyä näin aina. Ei ole mikään ongelma kävellä silmät kiinni vessaan ja istahtaa pytylle. Sen jälkeen veto ja takas sänkyyn. Silmiä ei tarvi ravottaa kun ehkä kerran että näkee missä on vessan veto nuppi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom