Iltapalan kalorit massakaudella

Ikä
45
Olisin lähinnä kysynyt saman kokoluokan jannuilta minkälaisia kalorimääriä olette iltapalalla käyttäneet.. Söötsillä kun hain kaikki threadit käsitteli lähinnä kädenvääntöä iltapalan hiilareista/hiilarittomuudesta, prodesta jne..

Eli 195cm, dietin loppumisen jälkeen normaalinesteillä paino oli 91.6 ja eka "massakilo" on saatu jo. Dietin aikana sain kuukauden keskiarvolla kulutuslukemakseni n 3900kcal, ja olen nyt syönyt 4400-4500kcal/ n 200gr proteiinia /vrk.

Jaksotus on ollut
klo 7 n 350-400kcal/ 30gr pr.
klo 10 n 350-400kcal / 30gr pr
klo 12 työpaikkaruokailu, sis leipää, yht n 1200kcal /pr noin 20-40gr
klo 16.00 kotona vahvasti proteiinipitoista ruokaa, + mikrohampurilainen/lihis juuston ja kinkun kanssa, yht1300kcal, pr n 60-70gr
20-21 iltapala nykyään 350-400kcal/pr 30gr.
Proteiineihin en laske tuossa viljatuotteita, mutta aina mennään silti _vähintään_ 150gr, yleensä kuitenkin yli 200gr/pv.

Loput kalorit tulee edelleen valitettavan usein namien / pelkkien voideltujen leipien naposteluna jne, eli hiilaria saan tarpeeksi.
Tosin, olen miettinyt että osan tuosta voisin korvata lisäämällä iltapalalle kolmannen voileivän, näin iltapalani olisi noin 600kcal, joka sisältää 3 siivua ruisleipää, juustoa, kinkkua. Proteiinia tulisi kuitenkin noin 50gr, mikä kai yötä vasten olisi minimimäärä.

Luuletteko tuon iltapalan olevan vielä liian iso?
(Olen myös yrittänyt lisätä vähän rypsiöljyä ruokiin ja voileipiin imeytettynä, mutta tällä hetkellä tökkii vielä aikalailla)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Iltapala ei ainakaan ole liian iso. Itse olen reilusti pienempi ja 500kcal on ihan sopiva dietilläkin. Joku raejuusto/rahka -purkki ja reilut 2 ruokalusikallista rypsäriä on ihan hyvä.

Btw, sinuna söisin aamulla enemmän ruokaa, ja muutenkin proteiinin saantia kasvattaisin 100g:lla per päivä. Entä mihin aikaan päivästä treenaat?

250 grammaa rahkaa ja parikymmentä grammaa rypsäriä on minulla aika vakio. Eli mitään jättimääriä en illalla syö. Päivän kalorit pyörii jossain 3500-4000 kcal välillä ja protskua +-200 g. En syö muutenkaan kun yhden reilusti muita suuremmat ateria ja se on duunipaikan "ilmainen" lounas. Muuten tulee sitten aterioita jopa 7 päivässä jos palautusjuoma lasketaan mukaan.

3 kananmunaa 23g
200g jugurttia 8g
100g kalkkuna 20g
Tummaleipä 0g
51g kunnon prodee.

En muista ravinto arvoja joten, en jaksa kaloreita laskea.

pollo sanoi:
Iltapala ei ainakaan ole liian iso. Itse olen reilusti pienempi ja 500kcal on ihan sopiva dietilläkin. Joku raejuusto/rahka -purkki ja reilut 2 ruokalusikallista rypsäriä on ihan hyvä.

Btw, sinuna söisin aamulla enemmän ruokaa, ja muutenkin proteiinin saantia kasvattaisin 100g:lla per päivä. Entä mihin aikaan päivästä treenaat?

Treenaan yleensä ti ja to töiden jälkeen, viikonloppuna sitten aamulla. Yritän syödä hyvin töissä, jotta jaksan ilman välipalaa vetää treenin heti kun tuun kotiin klo 16.00, ja välittömästi varastolta missä penkki on tulen ruokapöytään syömään.

Hih, puoli vuotta sitten mun aamiainen ennen 12.00 oli yksi banaani, tuohonkin on saanut jo harjoitella.. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom