Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by WildChild
No niin sitä pitäs mennä. No tästä vois sanoa että:
Penkki 165kg
Maastaveto 210kg
Kyykky 200kg
Hauis kääntö käsipainoilla vuorotahtiin 34kg per käsi 6*/käsi
Dippi 70kg lisä *4
siinä ny jotain konkreettisia, koko ajan nousussa 2 ja puol vuotta sitte paino oli 67kg nyt 98-99 vaihtelee parhaimmillaan ollu 99,4kg
Niinku mä sanoin et jos paino nousee sillee et vattalihakset ei näy yhtää ni sit antaa himmat. Ja ei 16 rasvaprosentti viä paha oo. ja siihen dieettiin on vielä paaljon aikaa.Originally posted by Mike
Luuletko sinä ihan tosissasi että joku painon kertyminen on kehittymistä? Varsinkaan sun hiilari-iltapaloilla saat läskiä kovaa vauhtia. Suosittelisin ehdottomasti himmaamaan painonnousua, jos dieetti on edessä, niin suurempi määrä rasvaa tietää pitempää dieettiä ja kovempaa lihaskatoa miinuskaloreilla.
Originally posted by Tomi
Heeeheheh, en tietenkään pahastu. Immosen metodeissa mua taisi kuitenkin eniten kummastuttaa ne 5-10 tunnin syömättömyydet ennen treeniä ja kropan treenaaminen 3-5 kertaa viikossa kokonaan. Tai tätä Immosen metodia kertoo käyttävänsä Universal Fitness Shopin säikeinen goljatti.
Mutta Hannibal, olet oikeassa. Olen mennyt rasvojen kanssa perse edellä puuhun, mutta nyt elämäntehtäväni on saarnata Sakkeuksen ja sinun kanssasi kaikille pakkotoistolaisille rasvojen tärkeydestä *).
*) Rintafile ja Wintikka, nyt ei puhuta sellaisista rasvoista
Originally posted by Sakkeus
Ite oon kokeillu _pari_ kertaa jopa yli 5h syömättömyytta ja silloinkin jaksaa helvetin hyvin. Mutta jatkuvassa käytössä minusta 2.5-4h riippuen ruuasta, on optimaaliaika. Ettei _teoriassakaan_ riskeeraisi lihaskasvua.
Originally posted by PorinKarhu
Tuleeko kellään mieleen sitten niitä vähähiilarisia iltapaloja. Siis ruokaa, ei mitään öljyjä tai jauhoja.
Aika useasti syön illalla broilerin koiven. IMHO huippu hyvää. Ruisleipä muuten hyvää muttei ole vähähiilarinen.Originally posted by PorinKarhu
Tuleeko kellään mieleen sitten niitä vähähiilarisia iltapaloja. Siis ruokaa, ei mitään öljyjä tai jauhoja. Onko esim. puuro huono hiilareittensa takia. Entäs joku ruisleipä ym.
Originally posted by PorinKarhu
Tuleeko kellään mieleen sitten niitä vähähiilarisia iltapaloja. Siis ruokaa, ei mitään öljyjä tai jauhoja.
miten te mittaatte jos otatte esim. 20g öljyä illalla?
mutta repesin kun katoin ensi et tos lukee ''miten te kehtaatte ottaa 20g öljyä illalla'' :lol2:miten te mittaatte jos otatte esim. 20g öljyä illalla?