Ilta/yö kävely

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Janpa
  • Aloitettu Aloitettu

Janpa

päk in pisnes
Löytyykö täältä muita pöljiä jotka käyvät lenkillä illalla/yöllä kun muut nukkuvat, vai olenko ainut? Justiinsa tulin 2,5h kävelyltä:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lähdin 23:45 muutaman kilometrin juoksulenkille.Tosin olin iltavuorossa mutta outo aika silti lenkille lähteä
:)

Viimeksi muokattu:
Kävin kans tänään heittään muutaman kilometrin lenkin tossa puoli yhden aikaan. Saa ainakin lenkkeillä rauhassa ja ilma on raitista :D Aamulla taas ei millään jaksa lähteä lenkille, teen sen paljon mieluummin näin päin. :)

Kuinka pian saatte lenkin jälkeen unta? Jos minä lähden lenkille illalla niin kone jää käymään isoilla kierroksilla vielä pidemmäksi aikaa. Ei silloin voi nukkua:rolleyes:

Ei mitään älyttömiä lenkkejä tule myöhäsellä käytyä, mutta sellaisia palauttavia kävelyjä tulee otettua 1-3 kertaa viikossa tuolla 22-00 aikaan. :) Mikäs se mukavampaa kuin tsipppailla hieman jo hämärtyvässä illassa mp3-soitin korvissa. Ei ainakaan ole ruuhkaa lenkkipoluilla... :D

Juoksemassa en yleensä yöllä käy, paitsi ehkä kesällä kuumimpina hellepäivinä kun päiväsaikaan juoksuun mielestäni aivan liian kuuma...

Rauhallisia, palauttavia kävely- tai pyörälenkkejä teen välillä alkuyöstä (22-02)...

Joskus tulee käytyä juoksemassa yöllä jos ei oo päivällä ehtiny. Ihan hauskaa puuhaa, mutta unet menee sitten aamuyölle usein, jollei syö jotain hiilaripommia unilääkkeeks.

edit:

10.6.2007 lähtö klo: 23:21:00 - kesto: 02:06.48,4 19,89 km, Juoksu 9.41 km/h 148 bpm

Nukutti vasta joskus 4:n jälkeen. :rolleyes:

Joskus tulee herättyä 0400-0500 välillä,että kerkeää käydä lenkillä ennen töitä.Ei niinkään -yö,vaan aamuyölenkki:D
Jotenkin mukava lenkkeillä silloin,ku tietää että muut vielä nukkuu.Varsinkin joku uudenvuodenpäivä tai muu juhlapyhän jälkeinen aamulenkki tuo jotenkin kieroa nautintoa.
Kait tähän liittyy jotenkin myös se,että jotkut haluaa pitää kesälomansa vasta elo-syyskuun vaihteessa ihan vaan sen takia koska muut ovat jo pitäneet lomansa.

Yöllä on toki paljon viileämpää, siksi parempi. Ei niin että juoksisin, mutta käveltyä tulee pimeällä. Jotenkin vaan parempi "tunnelma" tai jotain :D Ei kiinnosta lähteä kävelylenkille, kun on valosaa.

Mä kävelen melkein joka ilta klo 23 jälkeen n. 30 min. pitkän lenkin. Lomalla lenkki kestää usein 2-3 tuntia. Iltayöstä käveleminen on aivan erilaista mitä se päivällä on.

Yöllä kun lähtee lenkille niin ihan eri meininki kun päivällä. On erilailla rauhallinen olo eikä tee edes mieli juosta, lenkki kestää kävellen yleensä tunnin pari pitempään kun normaali juoksu lenkki.

Mikä on hienompaa kuin kävely kesäyönä? Itse kävisin ellei pitäisi töihin herätä. Jos vaikka viikonloppuna.

Ei vitja! Tapasin tänään semmosen tytön, että huh huh... Ei kyllä mitenkään liity lenkkeilyyn:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom