Ilmoja pidellyt - Pakkiksen sääthread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävin 10minuuttia koiraa ulkoiluttamassa. Tuloksena tunnottomat kädet ja tunnoton naama... Oli mulla kuitenki kunnon talvikamat päällä, kaulurit ja nahkarukkaset. Pihalla se -12 pakkasta ja tuulee 9000 metriä sekunnissa.

No täällä Keskellä suomea ei oo ees lunta, on vaan se saatanan tuuli. Tuliskin kunnolla lunta, pennut ois ainakin tyytyväisiä ja itsekin tulisi vähän kuntoiltua pihalla. Minua kun ei esim. lenkkipolulle tahda saada vapaaehtoisesti.

Onnea vaan tolle, joka on unohtanut ikkunan auki.

IMG_1101.jpg

Tätä liikennehärdelliä on jotenki hauska seurata. Linkki 20min myöhässä, ratikoita makas kolme raatona peräkkäin, juna on vähintään tunnin myöhässä... Mua jaksaa aina vaan naurattaa miten tällainen kaaos voi oikeasti olla mahdollista Suomessa :D Huvittuneena seuraan ihmisten vittuuntumista.

Tätä liikennehärdelliä on jotenki hauska seurata. Linkki 20min myöhässä, ratikoita makas kolme raatona peräkkäin, juna on vähintään tunnin myöhässä... Mua jaksaa aina vaan naurattaa miten tällainen kaaos voi oikeasti olla mahdollista Suomessa :D Huvittuneena seuraan ihmisten vittuuntumista.
Suomi sentään vielä pyörii, jenkit lamaantuu täysin kun vähän tulee lunta. Ne apinat vetää kesärenkailla siellä ihan normaalia vauhtia ja sitten kolisee. Finnarikin lentää vaikka tulis meteoriitteja taivaalta.

Vähän on bemmissä penkki valkosena. Tampereel alko vasta 30min sitten tuleen lunta, mut tuulee nii vitusti, että eise pääse maahan asti.

Suomi sentään vielä pyörii, jenkit lamaantuu täysin kun vähän tulee lunta. Ne apinat vetää kesärenkailla siellä ihan normaalia vauhtia ja sitten kolisee. Finnarikin lentää vaikka tulis meteoriitteja taivaalta.

Joo, sillon ku Indianassa olin niin yön aikana tuli reilusti lunta. Porukka ihan kaaoksessa, kaikki kiinni ja ihmiset on tyyliin "I'm trapped in my house omg omg!!!" Kesärenkailla mäkin siellä ajoin mut musta tuntuu et pohjosempana suurimmalla osalla on kitkat. Jotkut vetää ketjut autoihin ja loput kuolee koteihinsa :D

Joo, sillon ku Indianassa olin niin yön aikana tuli reilusti lunta. Porukka ihan kaaoksessa, kaikki kiinni ja ihmiset on tyyliin "I'm trapped in my house omg omg!!!" Kesärenkailla mäkin siellä ajoin mut musta tuntuu et pohjosempana suurimmalla osalla on kitkat. Jotkut vetää ketjut autoihin ja loput kuolee koteihinsa :D
Sama Floridassa, hirveet ylimääräiset uutislähetykset ja neuvontapaneelit kun lämpötila laski nollan tuntumaan. Tietty eihän ne oo tottuneet tollasiin lämpötiloihin, joita on Suomessa puoli vuotta mutta huvitti silti:)

http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=110166

JEEE lunta! Kohta pääsee hiihtämään.

Mitähän hyvää olisi syystalven säissä? Vaikka yritän keksiä jotakin hyvää, niin ei vaan tule mieleen.

Reilu kympin pakkanen, niin saa matot ja petivaatteet tuuletettua raikkaassa pakkasilmassa. :D Pölyt saa kyytiä ja pedin raikkaaksi.

Eli....Hajotkaa ja kuolkaa pölyisiin petivaatteisiin siellä etelässä! Täältä löytyy pakkasta!

Helsinkiin pitäis louhia noita parkkihalleja pirusti lisää kaupungin tuella, sais osan noista kadulla olevista autoista pois ni helpottais lumitöitä ja muuta eloa.
Totta, mutta ne myös pitää hinnoitella niin, että oma kuukausipalkka riittää kattamaan työpäivän pysäköinnin kulut. Nyt talvisin sais ajaa suosiolla sitä lunta keskustasta lumenkaatopaikoille jo ennen kevätaurinkoa, siinä saattais jopa työllistää muutaman autoilijan. Noitakin olemassaolevia kadunvarsiparkkeja vähennetään niillä autonmuotoisilla pyörätelineillä, jotka on mukahienoja ja tosi kustannustehokkaita.

Mä pidän parkkihallissa kun sattuu tuurilla olemaan semmoinen lämmitetty ja vartioitu kaksikerroksisena tossa 10 metrin päässä porttikongista. 167 euroa kuussa hinta, joka on helvetin vähän kun sillä ehkäisee sen saatanallisen rumban löytää parkki. Ilmeisesti kuitenkin liian kallis koska siellä on paljon tilaa ympäri vuoden. Mut joo, asukastunnus maksaa sen 100 euroa/vuosi.

Ei auta pätkääkään stadissa liikennettä kun valot isoissa risteyksissä on pimeenä.

katso liitettä 91127

Ja aurauksen uhreja jo piktin kadunvarsia kaivamassa autojaan.

katso liitettä 91128

Hohoho! Okei, ehkä se Timias oli oikeessa, se pärjää yhtä hyvin, tai siis huonosti kuin katumaasturimies. Ei tuolla auta enää kuin traktori.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom