Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tykkäs sitte pakkasesta tai lämmöstä niin johan toi nyt on sairasta! +10 astetta kun täälä olis sisäilma niin ei paljon tekis mieli tohon nahkasohvalle persettään painaa. Lisäksi uskoisin ettei luonani koskaan vierailisi kukaan. Lähinnä tulee mieleen että sä asut jossain erakkomajassa missä on vähän saunasatua seininä ja käyt katkeruuttas kirjottaa näitä juttuja tänne jossain kirjaston tietokoneella :DKesällä on hyvä sellainen +20-25C ulkona ja talvella riittää, kun sisällä pysyy +10-15C tienoilla, niin riittää paita aluspaidan päällä sisällä.
-33, mahtavaa. Eikä vielä loppua näy, olisipa näin kylmä vielä tämän minun viimeisen kokonaisen lomaviikon ajan. Jumaloin ja halveksin pakkasta yhtä aikaa!
Kyllä pitää olla säälittävän herkkä jätkä, kun ei toisen kommentteja kestä. Muuta ite sinne päiväntasaajalle, niin ei tarvitse kärsiä. Vittu, että on on naurettavaa vittuilua, tuo siun jatkuva vouhotus tästä pakkasesta. Hehkutan tätä keliä, halusit tai et. Enemmän minua vituttaa tuo jatkuva marina näistä keleistä, kun ei suomalaiset pakkasta kestä. Jos et kestä tätä miun kommentointia, niin elä lue tätä keskustelua. Tähän käsittääkseni saa kirjoittaa muutkin, kuin ne jotka hehkuttaa hellettä.Muuta sinne siperiaan, tuo nyt alkaa olla jo naurettavaa vittuilua kaikille jotka ei pakkasta siedä, jatkuva vouhotus pakkasesta. Vituttaa kyllä nii huolella kun kylmyyttä pitää kokoajan hehkuttaa tää on vitun anaalista koko Suomi+sää
Aamulla -33, nyt -24, vittu mitä paskaa.
Yli 10 celssii on homoille ja mikään eri perustele korkeampaa pakkasta. On vajaata hehkuttaa jotain + 30 pakkasia, koska se on vitun valetta koko hehkutus. Siinä ei voi olla mitään etua versus vaikka 20 astetta miinusta. Kunhan nyt kovistellaan ja ollaan muka niin vitun miehiä kun kestetään jotain paskapakkasta. Miehen mitta on oikeesti pankkitili ja kullin pituus, siinä ei ole vitunkaan tekemistä sillä miten helvetin kylmässä joku Esa jaksaa palella.
No muuta vaikka..Ukrainaan jos noin ahdistaa täällä olla. Mieluummin toki + 30 kuin -30, mutta siihen ei voi oikein itse vaikuttaa. Muuten kuin paikkaa vaihtamalla.