Ilmoja pidellyt - Pakkiksen sääthread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä. Perjantainakin ottaa päähän lähteä kavereita tapaamaan, on niin pirun kylmä. Elämänlaatu laskee.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taas -30 mittarissa, juhuu!

Olkoon vaan pakkanen vielä viikon. Jos suunnitelmat menee kohdilleen, niin saisi sen jälkeen tulla lämpöisempää, niin pääsisi mökille eikä hirvittäisi siellä sähkön kulutus, mitä se nyt olisi. Siellä sitten saunaan ja hölkyn kölkyn... you know what i mean.
On tässä jo 30 vuotisella taipaleella tottunut Suomen sää-oloihin, niin pakkaseen, kuin vittumaiseen helteeseenkin. Ennen kun ei ollut mulla autoa, niin talvet oli aina "perseestä". Nyt kun saa ajella lämpimässä kaarassa, niin ei ne enää niin vituta, paitti miten nyt sitten kukin tuon bemarin talviajo-ominaisuudet luokittelee.

Huvitti viime vuonna, kun uskaltauduin rinteeseen. Kun ei ketään muita ollut paikalla, kuin vaimoni ja hänen veljensä niin päätin kerrankin laskea jyrkän rinteen pulkalla alas. Minä 130+ äijä ja muovinen kusipulkka...huh huh! Ensin helvetinmoinen kipuaminen rinteen päälle, katsomo odotteli alhaalla ja varmaan naureskelivat kun 130 kg aivopieru seisoo musta pipo päässä silmät sojottaen päässä, että " pitäskö tässä vielä laskea alas vai housuun ".
No istahdin pulkalle ja jumalauta että lähti vauhtiin... ylipaino alamäessä on ylivauhtia... viuuuuuh!
Eihän se saatanan pulkka pysähtynytkään enää niin nopeasti mitä joskus pikkupoikana... se vaan jatkoi armotonta vauhtia, oli varmaan jotain 90km/h siinä laskiessa nopeutta. Pelkät verkkarit ja toppatakki ja äijä haarot levällään hirveessä vauhdissa vanhaa laskettelurinnettä alas... alhaalla näkyi metsää. Pulkka noudatti painovoiman lakia ja se oli pakko pysäyttää kierähtämällä nurin kesken matkan...
Vittu että porukalla oli hauskaa kun isoperseinen ukko kierii pitkin rinnettä ja pulkka jatkaa omaa matkaansa.
Sitten helvetinmoinen hohotus, ukko selällään, taju puoliksi ihmemaassa.

Parempi jättää nää pulkka ja stigaleikit kevyemmille jässiköille. No, ehkä sitten vanhana voi taas
aloittaa Stigailun. Stigahan oli kova sana aikoinaan... kynttilöidyt sukset, muna-asento ja kyllä keuli.

Kesällä on hyvä sellainen +20-25C ulkona ja talvella riittää, kun sisällä pysyy +10-15C tienoilla, niin riittää paita aluspaidan päällä sisällä.
Tykkäs sitte pakkasesta tai lämmöstä niin johan toi nyt on sairasta! +10 astetta kun täälä olis sisäilma niin ei paljon tekis mieli tohon nahkasohvalle persettään painaa. Lisäksi uskoisin ettei luonani koskaan vierailisi kukaan. Lähinnä tulee mieleen että sä asut jossain erakkomajassa missä on vähän saunasatua seininä ja käyt katkeruuttas kirjottaa näitä juttuja tänne jossain kirjaston tietokoneella :D

Yrittäisivät nyt edes jotenkin ennustaa oikein sitä säätä. Eilen vielä juhlittiin kuinka pakkaset loppuvat ensi viikon alussa ja tänään onkin, että hirveät pakkaset jatkuvat ja ei mtn varmuutta lämpeneekö edes hiihtolomaviikon jälkeenkään.

Jeeeeee!!!! -9 :)

-20 yhä. Kuka pärjää sisällä +10-15 asteessa? Mä olen ainakin niin helvetin mukavuudenhaluinen että kun tuolla kämpässä on 18-19 astetta lämmintä näillä pakkasilla, pitää päällä olla vähintään villasukat, tykit ja esim kollarit ja kaksi paitaa. Silti koneella ollessa hiirikättä palelee, toista voi pitää vaikka taskussa :D

-33, mahtavaa. Eikä vielä loppua näy, olisipa näin kylmä vielä tämän minun viimeisen kokonaisen lomaviikon ajan. Jumaloin ja halveksin pakkasta yhtä aikaa!

-33, mahtavaa. Eikä vielä loppua näy, olisipa näin kylmä vielä tämän minun viimeisen kokonaisen lomaviikon ajan. Jumaloin ja halveksin pakkasta yhtä aikaa!

Muuta sinne siperiaan, tuo nyt alkaa olla jo naurettavaa vittuilua kaikille jotka ei pakkasta siedä, jatkuva vouhotus pakkasesta. Vituttaa kyllä nii huolella kun kylmyyttä pitää kokoajan hehkuttaa tää on vitun anaalista koko Suomi+sää

No muuta vaikka..Ukrainaan jos noin ahdistaa täällä olla. Mieluummin toki + 30 kuin -30, mutta siihen ei voi oikein itse vaikuttaa. Muuten kuin paikkaa vaihtamalla.

Nyt on hieno ilma: aurinko paistaa ja sopivan kirpeä pakkanen. Ei noissa kovissakaan pakkasissa muuten mitään vikaa ole, mutta kun aamulla herää aikaisin ja lähtee töihin, niin on vaan jotenkin niin homeessa että tuntuu pirun kylmältä. Sitten kun seisoo juna-asemalla vähintään 10 min odottamassa junaa niin alkaa tulla pienet tärinät.

Muuta sinne siperiaan, tuo nyt alkaa olla jo naurettavaa vittuilua kaikille jotka ei pakkasta siedä, jatkuva vouhotus pakkasesta. Vituttaa kyllä nii huolella kun kylmyyttä pitää kokoajan hehkuttaa tää on vitun anaalista koko Suomi+sää
Kyllä pitää olla säälittävän herkkä jätkä, kun ei toisen kommentteja kestä. Muuta ite sinne päiväntasaajalle, niin ei tarvitse kärsiä. Vittu, että on on naurettavaa vittuilua, tuo siun jatkuva vouhotus tästä pakkasesta. Hehkutan tätä keliä, halusit tai et. Enemmän minua vituttaa tuo jatkuva marina näistä keleistä, kun ei suomalaiset pakkasta kestä. Jos et kestä tätä miun kommentointia, niin elä lue tätä keskustelua. Tähän käsittääkseni saa kirjoittaa muutkin, kuin ne jotka hehkuttaa hellettä.

Yli 10 celssii on homoille ja mikään eri perustele korkeampaa pakkasta. On vajaata hehkuttaa jotain + 30 pakkasia, koska se on vitun valetta koko hehkutus. Siinä ei voi olla mitään etua versus vaikka 20 astetta miinusta. Kunhan nyt kovistellaan ja ollaan muka niin vitun miehiä kun kestetään jotain paskapakkasta. Miehen mitta on oikeesti pankkitili ja kullin pituus, siinä ei ole vitunkaan tekemistä sillä miten helvetin kylmässä joku Esa jaksaa palella.

Kesällä +36C ja nyt sitten saman verra miinusta. Perseestä on kyllä tällaiset äärilämpötilat mutta jos pitäisi valita joko +36C taikka -36C niin jälkimmäisen puolelle kallistuu.

Kovallakin pakkasella pystyy sentään yöt nukkumaan normaalisti eikä hiki lennä koko ajan.

Yli 10 celssii on homoille ja mikään eri perustele korkeampaa pakkasta. On vajaata hehkuttaa jotain + 30 pakkasia, koska se on vitun valetta koko hehkutus. Siinä ei voi olla mitään etua versus vaikka 20 astetta miinusta. Kunhan nyt kovistellaan ja ollaan muka niin vitun miehiä kun kestetään jotain paskapakkasta. Miehen mitta on oikeesti pankkitili ja kullin pituus, siinä ei ole vitunkaan tekemistä sillä miten helvetin kylmässä joku Esa jaksaa palella.

Niin ja olipa nyt mies tai nainen, niin ei kumpaakaan ole tehty kestämään ääretöntä kylmyyttä. Ei ihmisen kroppa ole tarkoitettukaan kestämään kylmyyttä vaan normaali lämpötilaa. Se, että on sukupuoleltaan mies, ei tarkoita sitä, että pitäisi kestää jotenkin "enemmän" kaikkea kuin nainen..
Nää on näitä vanhan kansan tarinoita, että "miehen tulee kestää" blaa blaa.... asenteellahan sitä
kestääkin, mutta luonto sanelee totuuden. On ihan luonnollista myöntää, että pakkanen on perseestä, jos siitä ei vaan pidä :)
Mutta tosta pankkitilistä ja kullinpituudesta oon eri mieltä :)
Mun mielestä miehen mitta on hyvä itsetunto ja ei anna muiden käskytellä, pitää omista mielipiteistään kiinni ja miettii ne rehellisesti, eikä matki muita eli kehtaa sanoa asiat niinkun oikeasti ajattelee.
Myös kohteliaisuus tekee miehen. Jos päästää aina kaiken ulos niinkun ajattelee ilman mitään syytä, niin porukka katsoo kieroon. Täytyy pitää nämä tasaisessa mittasuhteessa.
Pankkitili voi olla muhkea naisellakin ja omasta mielestäni kullilla ei tehdä muuta kuin kustaan ja nussitaan. Siellä se housuissa piilossa pysyy ja kyllä jokaisella Suomalaisen miehen kullilla nainen tyydytetään, eli ei se pituus saati koko, vaan se kesto sanelee asiat.

Ja saunan tulee olla puulämmitteinen korpisauna, helvetisti asteita ja löylyä niin perkeleesti, että heikommat kävelee huojuen ulos. Koskenkorvaa ja jääkylpyä, eikä mitään lantrauksia :)
Suomen Sauna-Timo on tosimiehiä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom