Ilmoja pidellyt - Pakkiksen sääthread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt on kunnon dieselkelit, ei lämpii perkele! :) Aamulla startatessa pakkasta -29 ja ajotietokone antoi kaupanpäälle turvatyynyn vikatilan. o/

Nyt se kesä tänne, ei mua edes vituta toi pakkanen, mut toi vitun jatkuva pukeminen.

Volvo? Omassa on joskus tehnyt samaa.. Onneks on Webasto melkein aina päällä. Naapurit kattoo ku hullua kun alkaa riisumaan ennen autoon istahtamista :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Volvo? Omassa on joskus tehnyt samaa.. Onneks on Webasto melkein aina päällä. Naapurit kattoo ku hullua kun alkaa riisumaan ennen autoon istahtamista :)

Jep, Volvo :) Mulla kanssa Ardic pöhisee joka aamu, tänäänkin aamulla oli lämmittämässä. Googlailin äkkiä niin voisi olla alhaisen akkujännitteen aiheuttama vikatila. Lähtikö sulla ihan nollaamalla vai vaatiko muita toimenpiteitä?

Oma Volvo on S60 -03, sulla muistaakseni on joku uudempi?

Aijai, tänäkin aamuna -30 raatia pakkasta, vanha Peugeot ilman mitään lämmityksiä laakista tulille ja ei muuta kun ajamaan! Kiitos ranskanpoika!

Jep, Volvo :) Mulla kanssa Ardic pöhisee joka aamu, tänäänkin aamulla oli lämmittämässä. Googlailin äkkiä niin voisi olla alhaisen akkujännitteen aiheuttama vikatila. Lähtikö sulla ihan nollaamalla vai vaatiko muita toimenpiteitä?

Oma Volvo on S60 -03, sulla muistaakseni on joku uudempi?

06 S40 2.0l Riisseli. Ei tarvinnut tehdä mitään, ei edes nollata vikaa. Sen verran se ilmoitti, että laitto vituttamaan mahdolliset korjaukset, mutta sitten hävis eikä oo sen koomin tullut takaisin. Auto oli tosiaan ollut kovassa pakkasessa pitkän tovin. Aukkujännitteet saatto ja varmaan olikin alhaalla.

Muuten ei oikeestaan ketuta lähteä koiran kanssa ulos mutta nyt alkaa olla sellaset pakkaset että otuksen tassut jäätyy ja iteltäkin vähintään naama. Kevättä ja kesäaamuja odotellessa, ne on parhaat lenkkikelit. Kylmyyden lisäks se armoton pukeminen riepoo. Sormet ristiin ettei karvakaverille tuu ripulaa näillä pakkasilla.. :D

Ensi viikolla tulee vuosi täyteen tästä postauksestani:

Oon edelleen enemmän talvi- kuin kesäihmisiä. Kesällä vituttaa ku on kuuma ja niitä vaatteitaki voi vähentää vaan tiettyyn pisteeseen asti. Kylmyyden kanssa pärjää aina ku lyö vaan lisää kampetta päälle. Mulla on kyllä muitakin vaikuttimia tähän mielipiteeseen koska mun kämpässä on aina kesällä sellainen +30 lämmintä ku aurinko paistaa suoraa sisään. Sitä vittumaisuutta ei pääse pakenemaan edes yöllä. Lisäksi olen säälittävissä sisätöissä eikä tuolla ulkona tarvi jäätyä kuin työmatkat pyörällä (n. 5km suuntaansa).

Jatkan samalla linjalla vastarannan kiiskenä :) Vieläkään ei vituta vaikka aamusella pukkaa -30C kun lähden pyörällä töihin. Pukeutumiseen menee yhtä kauan aikaa kuin 5-vuotiaana. Silti saan jotain outoa mielihyvää sellaisesta kunnon "Fuck the Luonnonvoimat!"-asenteesta, jolla raivokkaasti puserran sen 10km/päivä.

Ihan kaheli. Mä oon vakavissani suunnitellu Suomesta pois muuttoa tän kylmyyden takia.

Paletaani indeed, kyllä talvi on hienoa kun on -30, pitää rehellisesti myöntää että ei vituta minuakaan yhtää, kun on talvi niin pitää olla kunnolla pakkasta ja lunta!

Ihan kaheli. Mä oon vakavissani suunnitellu Suomesta pois muuttoa tän kylmyyden takia.

Tiedetään :) Mutta osaahan sitä ihan eri tavalla arvostaa taas niitä kesäkelejä kun välillä saa vähän hytistä?

Paletaani indeed, kyllä talvi on hienoa kun on -30, pitää rehellisesti myöntää että ei vituta minuakaan yhtää, kun on talvi niin pitää olla kunnolla pakkasta ja lunta!
No sitähän minäkin! :kippis1:

No se on kyllä totta että kesää osaa varmasti enemmän arvostaa tälleen ja esimerkiks mopoilu tuntuu entistä hienommalta sitten kun se kesä vihdoin(ehkä joskus?) koittaa.. mutmut.. Kyl mulle riittäis jos kattelisin lunta vaan maisemakuvista.

06 S40 2.0l Riisseli. Ei tarvinnut tehdä mitään, ei edes nollata vikaa. Sen verran se ilmoitti, että laitto vituttamaan mahdolliset korjaukset, mutta sitten hävis eikä oo sen koomin tullut takaisin. Auto oli tosiaan ollut kovassa pakkasessa pitkän tovin. Aukkujännitteet saatto ja varmaan olikin alhaalla.

Jatkan vielä varovasti OT linjalla, mulla on varmaan toi kans syynä, että lämppäriä on nyt kovemmilla pakkasilla käytetty turhan paljon ajoon nähden. Toivotaan, että selvii akun vaihdolla tai latauksella ja vikakoodin nollauksella. Vituttaa kaikki turhat remontit :)

Paletaani on sissi!

No se on kyllä totta että kesää osaa varmasti enemmän arvostaa tälleen ja esimerkiks mopoilu tuntuu entistä hienommalta sitten kun se kesä vihdoin(ehkä joskus?) koittaa.. mutmut.. Kyl mulle riittäis jos kattelisin lunta vaan maisemakuvista.

Meikästä nämä vuodenajat on just hienoja. Tästä ku parin kuukauden päästä alkaa kunnolla lumet sulaa ja aurinko paistelemaan niin mieli on taas virkeä ja kesäfiilikset pukkaa päälle. Vaikka mua usein vituttaakin enemmän ne helteet, on siinä kesässä tietysti puolensa. Itse en haluaisi vaihtaa esim. sellaiseen ilmastoon, missä on jatkuvasti kesä taikka talven tilalla jumalaton vesisade.

Paletaani on sissi!

Vitut ko pioneeri! Verinen loukkaus! :D

Muuta siperiaan, kuka vittu pakkasesta voi nauttia oli sitte -1 tai -30 talvi on perseestä

Ei tossa talvessa vituta pakkanen ollenkaan, eikä myöskään lumi tjsp. Pimeys mua siinä eniten häiritsee, paljon mukavampaa kun on kirkasta. Nää pakkaspäivät jolloin aurinko paistaa on just mahtavia. Se vituttaa, kun vuorokaudesta niin vähän aikaa on valosaa ja tämä alkaa jo kesän lopussa ja jatkuu pitkään.

Mua ei pakkanen vituta yhtään mutta koiraa varmaan vituttaa. Sillä alkaa olla jo virtaa vaikka pienelle kylälle kun ei pääse kunnon metsälenkeille kylmän kelin takia vaan pitää narun päässä kävellä:(

..kuka vittu pakkasesta voi nauttia oli sitte -1 tai -30 talvi on perseestä

Ei kukaan. Tai varmaan samat tyypit joiden mielestä on ihanaa tulla perseraiskatuksi öisellä kujalla. Eli ne joitten on pakko olla erimieltä joka asiasta. Kylmyyshän ei ole mikään positiivinen asia/tunnetila, siinä missä liian kuumakaan ei ole. Silti joittenkin mielestä on vitun siistiä palella. Roight.

Eikä se pelkkä pakkanen mutta se helvetin tuuli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom