Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä voisi johtua siitä faktasta, että meillä on ne neljä vuodenaikaa ja ERITTÄIN vaihtelevat kelit verrattuna lähestulkoon mihin tahansa osaan maailmasta. Ihmiset pitävät erilaisista ilmoista, mä esimerkiksi en pidä näin kuumasta, koska mulla on ahdistava olo, pidän enemmän viileästä keväästä ja syksystä. En silti saa kertoa mielipidettäni, koska se on demoksen ja ties kuinka monen muun mielestä valittamista, koska HE sattuvat pitämään juuri tästä kelistä.Tehdäänkö Suomessa muuta kuin valitetaan keleistä? Ensin on liian loskaista ja kylmää, sitten liikaa lunta, sitten talvi ei lopukaan, sitten tulee kevät ja lumet eivät sula, sitten on 20 astetta lämmintä ja sekin on liikaa. Kohta on taas viileä ja sateinen kesä edessä, mikä sekin tietysti harmittaa. Voi perhana. On se vaikeaa.
Tämä voisi johtua siitä faktasta, että meillä on ne neljä vuodenaikaa ja ERITTÄIN vaihtelevat kelit verrattuna lähestulkoon mihin tahansa osaan maailmasta. Ihmiset pitävät erilaisista ilmoista, mä esimerkiksi en pidä näin kuumasta, koska mulla on ahdistava olo, pidän enemmän viileästä keväästä ja syksystä. En silti saa kertoa mielipidettäni, koska se on demoksen ja ties kuinka monen muun mielestä valittamista, koska HE sattuvat pitämään juuri tästä kelistä.
Ei oo meitä keleillä härnätty viime päivinä, mut nyt alkaa jo monttu aueta näitä katsellessa :hyvä:
Ei oo meitä keleillä härnätty viime päivinä, mut nyt alkaa jo monttu aueta näitä katsellessa :hyvä:
Just, haistakaa nyt jo vittu.
Heh, muistahan nyt ettei ne helteiden fanittajat oikeasti vaikuta niihin keleihin, elleivät sitten jotain käänteisiä sadetansseja suorita onnistuneesti.
Se on mitä se on, turha kiihtyä vaikka osa ihmisistä hurraakin koville helteille. Ota rauhallisesti, ei tule niin kuuma!
Vaihtelee toki mutta Suomessa sää vaihtelee eniten koko maailmassa. Enkä minäkään säästä valita, helvetin hieno ilma on ja muuta - on vaan niin helvetin kuuma.Sää vaihtelee kaikkialla. Suomessa asuvia suomalaisia enemmän olen kuullut säistä valittavan vain Brysselissä asuvien englantilaisten...