Ilmoja pidellyt - Pakkiksen sääthread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
Ei pahemmin häiritse tämä lumentulo, lisää vaan! Kerrankin kun täällä etelässäkin on kunnon talvi ei viitti valittaa.

Joo! Oon ihan samaa mieltä! Niin valkeaa ja puhdasta. AINUT miinus on se, että mun etuvetoisen auton käsijarru ei toimi kunnolla.. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laittakaas fotoja Stadilaiset...

Täällä landella ei paljoa lunta ole. Nippanappa pystyy kelkalla ajamaan, silti menee hietikolle/ruohikolle.

IMG_5063.jpg

Aamulla ensimmäisenä kun astuin rappukäytävästä pihalle kuului naapuri kerrostalon pihalta "PERKELE, SAATANAN tätä vitun lunta. Taas saa olla kolaamassa PERKELE" :D

Minua haittaa, lisää vaan. Enpä kyllä joudu lunta kolailemaankaan pois.

Kerro millä vaatteilla tuo auto tuosta lähtee? Verkkareilla vai pilkkihaalareilla? Ja jos saisin vielä vaateohjeet sille, millä irtoaa tyhjä parkkipaikka, skraga auttaa?

Aamu paras!

Olihan tuota lunta kuopiossakin yölllä tullut. Koiran kanssa kävin lenkillä niin metsässä oli jo muutaman männyn latva oksija tippunu lumen painosta. Ja auraamattomalla kävelytiellä oli polviin asti pahimmillaan lunta.
Auto on parkiksella sellaisessa paikassa jossa isoja mäntyjä vieressä peloittaa että lumet tippuvat tai oksat auton päälle.
Nyt tuolla tuulee ja ja osittain paistaa aurinko.
Kuvasta näkee kuinka paljon parvekkeen kaiteelle tullut viime yönnä lunta ja sama mitä on tullut ikkunalaudalle.

Liitteet

• ikkuna.JPG
    ikkuna.JPG
    935,6 KB · Katsottu: 166
  • parveke.JPG
    parveke.JPG
    864,3 KB · Katsottu: 148
Noin 10 cm näyttäisi olevan uutta lunta (Tampereella), pitää lähteä lumikenkäileen tuonne lähimetsiin ja nauttimaan talvesta. Vihdoinkin on riittävästi lunta.

Vittu mä hajoon tohon lumeen. Salireissun päätteeksi kun jyräytin auton taas tohon saatanan kinokseen niin onnistuin tiputtamaan avaimet hankeen. Perkele.

REPS :D :lol2:

Kauheesti ole tilaa tossa mun kotikadulla autoille. Hienosti on dumpattu parkkipaikat täyteen lumikinoksia. Mahtaa asukkaita...noh.."vituttaa" moinen.

Liitteet

• DSCF2657.JPG
    DSCF2657.JPG
    377,9 KB · Katsottu: 239
  • DSCF2656.JPG
    DSCF2656.JPG
    340 KB · Katsottu: 201
  • DSCF2659.JPG
    DSCF2659.JPG
    427,9 KB · Katsottu: 245
Kyllä tää ilmastonlämpeäminen Co2 myötä on hirveää... Hienoa että saatiin hyviä tavotteita ton Co2 kanssa kun se näköjään lämmittää tätä säätä.:wtf:
Ei ole näin kylmää ja lumista talvea ollu 10 vuoteen. Oliskohan tän talven syynä joku satunnainen tekijä kuten ilmasto. Enemmän kuin se Co2 josta kaikki vitun pellet höpöttää.

VIttu tuolla ulkona on paljon lunta!

Olin koiran kanssa ulkona ja päätin oikasta "metsässä" (etten mene polkua pitkin) sellasesta kohdasta missä on koskematonta lunta, nooh koira menee eellä ja uppoo kaulaan asti sinne hankeen :lol2:, huvittavan näkösesti "pomppi" siel hangessa :)

Ootko koittanut pilkkihaalareita? Voit lumet kadota autojen tieltä sillä.

En oo. :D Mulla nyt ei mitään ongelmaa asian suhteen ole kun en autoa omista. Huvittavaa vaan kävellä tosta ohi kun kinokset on melkein yhtä korkeita kun minä.

Tämän päivän saldo:
- ensin naapurin jeesaaminen kun auto ei lähtenyt hangesta
- sitten oman auton putsaus ennen kuin pääs lähtemään duuniin
- duunista palatessa joku urpo oli juuttunut sutimaan mersulla jalkakäytävälle -> auto kadun reunaan ja lapion kanssa jeesaamaan
- oma parkkiruutu lapiolla puhtaaksi kun taloyhtiön mulkut oli käyneet taas tekemässä lumityöt eli auranneet ruudut umpeen

On tää hienoa!

Onhan tuo kyllä ankee ihan vaan autoilun takia. Muuten kyllä lunta saa tulla lisää jos on tullakseen.
Toissapäivänä omalta pihalta mitattuna lunta muutamia senttejä päälle 70 cm. Näin Vantaalla.
Onhan sitä tuon jälkeen tullu 10 cm lisää.

Täällä "landella" tuo lumenluonti kyllä sujuu kun maajussit ja kaupunki tekevät yhteistyötä.

Ilta Sanomat: "Hiljattain Helsingin kaupunki vetosi asukkaisiin, jotta nämä lähtisivät mukaan lumitalkoisiin. - Ei ole vapaaehtoisia paljon näkynyt"

Niin joo, kuka siellä ytimessä nyt pitäisi lumikolaa jossain 14 neliön asunnossa.:D

Tämän päivän saldo:
- ensin naapurin jeesaaminen kun auto ei lähtenyt hangesta
- sitten oman auton putsaus ennen kuin pääs lähtemään duuniin
- duunista palatessa joku urpo oli juuttunut sutimaan mersulla jalkakäytävälle -> auto kadun reunaan ja lapion kanssa jeesaamaan
- oma parkkiruutu lapiolla puhtaaksi kun taloyhtiön mulkut oli käyneet taas tekemässä lumityöt eli auranneet ruudut umpeen

On tää hienoa!

Kylläpä todellakin kuulostaa rajulta, huh!

Että ihan joutuu talvella putsaamaan auton lumesta ennen kun voi lähteä töihin. Sitten joutuu auttamaan urpojakin ja vielä kaks kertaa! Ja kaiken kukkuraks vielä ihan supertemppu, eli kokonaisen parkkiruudun lumien luonti! :wtf:

Kylläpä todellakin kuulostaa rajulta, huh!

Että ihan joutuu talvella putsaamaan auton lumesta ennen kun voi lähteä töihin. Sitten joutuu auttamaan urpojakin ja vielä kaks kertaa! Ja kaiken kukkuraks vielä ihan supertemppu, eli kokonaisen parkkiruudun lumien luonti! :wtf:
onko tuo sun mun mielestä rajua? :wtf:

ite putsasin housut lumesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom