Ilmavoimiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zii
  • Aloitettu Aloitettu
mul o pieni "ongelma" ku odotan kirjettä iha sikana, mut sit ku selailin tätä ketjuu nii ainaki vaikutti et hylyt olis tullu ennen :wtf: tms. nii nyt en tiiä et pitäiskö sittenkää "odottaa" nii kovasti XD

Tiedän yhden jolle oli tänään tullu hylky-kirje... joten ehkä teoriassa jotain perää :D Anto myös toivoa ettei ite ole hylky-listalla kun mitään kirjeitä ei kusti tänään tuonu :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tiedän yhden jolle oli tänään tullu hylky-kirje... joten ehkä teoriassa jotain perää :D Anto myös toivoa ettei ite ole hylky-listalla kun mitään kirjeitä ei kusti tänään tuonu :D

aijaa... mutta sitten vasta voi olla varma kun oma kirje on kädessä...

joo varma voi olla vasta sit ku on se kirje kädessä mikä on tuomio =D oliskohan huomenna jo kirjettä postissa, en oo kyllä edes kotona tällähetkellä ja se tekee tästä odottamisesta vielä tuskaisempaa ku ei voi kykkiä postilaatikolla :D

Tiedän yhden jolle oli tänään tullu hylky-kirje... :D

Eli omat mahdollisuudet kurssille päästä paranivat... ennen mahikset oli 50/70 ja nyt siis 50/69 :evil:

Pitää siis toivoo et kirje tulee vasta ens viikolla.... PERKELE ETTÄ NYT RUPES JÄNNITTÄÄ :D

Huhhuh melkosen yllärin pistit! Taitaa olla huomenna se kohtalon päivä, jos ei kirjettä löytys laatikosta niin sitte voi ees vähän iloita..:D No katotaan nyt rauhassa

niin no periaattees jos ajatellaa et tänää on tullu hylyt nii voiha niitä kutsuja tulla jo huomenna.... ainahan voi jossitella, mutta voiha nää kirjeet tulla vähä eri aikaa muutenki riippuen et asuuko helsingissä vai rovaniemellä...mut ei tässä parane nuolasta enne ku tipahtaa... et odotellaa vaa iha rauhassa :)

Yks kaveri kysäs et pääsinkö läpi ja sanoin ettei oo tullu vielä tietoo nii sano et jollekki sen kaverille oli tullu tänään hylsy-kirje... muuta en tiiä, enkä tunne hylkäyksen saajaa :D

Yks kaveri kysäs et pääsinkö läpi ja sanoin ettei oo tullu vielä tietoo nii sano et jollekki sen kaverille oli tullu tänään hylsy-kirje... muuta en tiiä, enkä tunne hylkäyksen saajaa :D

Jos oliki hylsy lentoteknillisestä :D Meinaan vaan jos on juttu muuttunu siinä matkan varrella =)

Mmmm mulla on siis vielä 19 vihollista jotka pitää peitota että pääsen kurssille :) Jos te kaikki 5 ette pääse kurssille ni sit o 14 =) mut jos te pääsette ni..... :o mahdollisuuteni vähenevät huikeasti. Damn. Ei kai tässä ny kuitenkaa vihollisia olla :P

Mmmm mulla on siis vielä 19 vihollista jotka pitää peitota että pääsen kurssille :) Jos te kaikki 5 ette pääse kurssille ni sit o 14 =) mut jos te pääsette ni..... :o mahdollisuuteni vähenevät huikeasti. Damn. Ei kai tässä ny kuitenkaa vihollisia olla :P

en usko että kaikki n.70 5.vaiheesee päässeistä on läpässeet sen... että tuskin on niin paljon enää kokouksessa jäljellä...

en usko että kaikki n.70 5.vaiheesee päässeistä on läpässeet sen... että tuskin on niin paljon enää kokouksessa jäljellä...

Mut eikös se ollu niin että 5. vaiheeseen pääsi 80, joista valintakokoukseen 70. Vai olenko ymmärtänyt/kuullut väärin :o

Mut eikös se ollu niin että 5. vaiheeseen pääsi 80, joista valintakokoukseen 70. Vai olenko ymmärtänyt/kuullut väärin :o

Mun ymmärtääkseni kaikki jotka fyysiseltä osalta oli soveltuvia niin pääsi valintakokoukseen. Ja tuo 70 eikös se ollu vitoseen päässeiden määrä:wtf: Ja tääki ihan kuulopuheisiin perustuu :D

mulla on sellane käsitys, että joku lääkäri olis puhunu AMC:ssä 70:stä joista n. 2/3 pääsee kurssille... eihä noita tilastoja oikee löydy mistää, ku ei kai ne paljoa halua kertoa niistä...nii ja ei ne puhunu siitä että kui moni valintakokouksee pääsee...ihan arvailua että kuinka moni putoaa 5. vaiheessa...

70 tais päästä 5. vaiheeseen =) ja siitä sit tippunu se x määrä ja loput päässy valintakokoukseen =D näin oon ite ymmärtäny :D

noomut ei kai niillä sit välii oo montako =D tulee sit tuomio joka tapauksessa =D

no eipä juuri oo väliä tässä vaiheessa enää, sitku kirje tulee nii sieltä se selviää... kyl mä myös vahvasti luulen et niil on joku kiintiö joka vaiheesee, koska aika kalliitaha nää testit väkisin on, että tuskin ne niiku "turhaa" testaa ketää...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom