Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by tapio
Mistähän voi latailla ilmaisia pelejä, vaikka vähän vanhempia?
Pac-man löytyy, ehkä pikkasen uudempia..
Noita vanhempia pelejä kuulemma jotkut pelitalot levittävät ilmaiseksi.
On se jos kama ei ole ilmaisjakeluun tarkoitettu. P2P-verkoista löytyvästä kaman imppauksesta 99% menee varkauskategoriaan.Originally posted by tapio
Ei se ole varastamista jos saa ilmaiseksi ladata.
Originally posted by VahvaJussi
Mun on vähän vaikeaa ymmärtää tätä varastamisjuttua. Jos imen pelin netistä, niin mä varastan sen, right? Eli pelintekijä menettää jotain kun mä sen varastan? No mitä se menettää? Eikö se ole pelintekijöille ihan sama jätänkö kokonaan ostamatta sen pelin vai imenkö netistä. Ei sitä voi rinnastaa esim proteiinipönikän varastamiseen kaupasta - silloinhan sen protskun tekijät todella menettää jotain fyysistä. Jos mä imen pelin netistä niin kukaan ei menetä yhtään mitään. :piis:
Pelintekijän palkan maksaa pelin kustantaja / jakelija, joka tekee pelille business plänin, missä käytännössä kerrotaan pelin myyntihinta myytyjen kappaleiden lukumäärällä tulopuolella ja menopuolella kehityksen ja markkinoinnin kulut. Ilman rahaa kodareille ja artisteille ei tule peliä, jonka voisit warettaa. Mitä isompi porukka imuttaa pelit ilmaiseksi sitä pienemmät markkinat peleille on => pelejä tehdään joko vähemmän tai halvemmalla.Originally posted by VahvaJussi
Mun on vähän vaikeaa ymmärtää tätä varastamisjuttua. Jos imen pelin netistä, niin mä varastan sen, right? Eli pelintekijä menettää jotain kun mä sen varastan? No mitä se menettää? Eikö se ole pelintekijöille ihan sama jätänkö kokonaan ostamatta sen pelin vai imenkö netistä. Ei sitä voi rinnastaa esim proteiinipönikän varastamiseen kaupasta - silloinhan sen protskun tekijät todella menettää jotain fyysistä. Jos mä imen pelin netistä niin kukaan ei menetä yhtään mitään. :piis:
Mitä useampi warettaa, sitä kovempaa hintaa pitää pyytää niiltä niiloilta jotka ostavat lailliset kopiot.Originally posted by Energia
Itse waretan, koska se on protesti törkeitä hintoja vastaan.