Ilmainen antivirus- ja palomuuriohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dragon
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Dragon

VIP
Ikä
46
Kaupunki
Turku
Computer Associates International tarjoaa kaikille windows käyttäjille vuodeksi ilmaisen virustutkan ja palomuurin.

Onko kenelläkään kokemuksia tästä EZ Armor-ohjelmasta?

Lataussivu

mmh

Kumma juttu kun luulin jotain näistä asiosta tietäväni mutta tämmöinen yritys ei ole kyllä koskaan tullut esille. Edes sivulauseessa. Mun mediakriittisyys tökkää kyllä tolla sivulla johonkin, en vaan tiedä tarkkaan mihin. Toisaalta hankala mun on sanoa mitään palomuureista ja virustentorjunnasta kun istun itse NAT-yhteyden takana ja, no, koskaan en ole viruksia onnistunut koneelleni saamaan. (kopu kopu)

Originally posted by Dragon

Onko kenelläkään kokemuksia tästä EZ Armor-ohjelmasta?

en oo tollasta koskaan kuullutkaan! itse käytin pitkään antivir personal virustorjuntaa ja mitään ongelmia ei ollut. oli viime mikrobitissä mbnetin suosituin ilmaisohjelma, joten kai se sitten toimiikin.
löytyy tuollaisen linkin takaa http://www.free-av.com/

ja palomuurina mulla oli kerio personal firewall joka kaikessa yksinkertaisuudessaan toimii loistavasti, ei tarvii joka vitun sivua säätää erikseen niin kuin tässä uudessa zonealarm prossa :down:
löytyy osoitteesta: http://www.kerio.com/us/kpf_home.html

molemmat siis ilmaisia ja hyvin toimivia ohjelmia!! :5:

edit: tosiaan nykyään käytössä f-secure virusohjelma ja zone alarm palomuuri. paljon tyytyväisempi olin tuohon aiempaan yhdistelmään mutta ku en jaksa asentaa.. :zzzz:

Ko. firman antivirus tuotetta olen käyttänyt jo reilun vuoden eikä ole ollut mitään valittamista, kevyt eikä kaatuile. Hintakin halpa verrattuna Nortoniin yms.

Zone Alarm ja AVG 6.0 ovat ilmaisia, näistä jälkimmäinen siis antivirusohjelma. Jos olet Windowsin kanssa liikenteessä niin pitäisin yhtä tärkeänä säännöllistä vierailua Windows Update -sivustolla. Explorerin turva-aukkoja kun löytyy melkein joka viikko ja ne ovat yleensä tasolla:

"Luvaton käyttäjä voi ottaa verkkon kautta koko tietokoneen hallintaan"

Kokonaisuus ratkaisee. Muistakaa myös hyvät ihmiset vaihtaa niitä salasanoja useammin kuin kerran vuodessa koska joku voi huvikseen hakkeroida helpot salasanat.

:david:

P.S. Pelkkään nettisurffailuun ja sähköpostien lukemiseen kannattaisi kokeilla mitä tahansa mainstream Linux-distroa. Näissä on yleensä turvapäivitykset monta kertaluokkaa paremmalla tasolla kuin Microsoftin tuotteissa.

Back
Ylös Bottom