Iljettävimmät kasvisruuat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DC8
  • Aloitettu Aloitettu

DC8

Eli mitä kasvisruokaa ET syö?

Itse maistoin tänään munakoisoa (Baba Ghanoush) ja en usko että syön toiste. Quorn on toinen mikä maistui yksinkertaisesti vastenmieliselle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sellaisia tölkkiherkkusieniä...äääggh! Paljon kuljen metsässä ja niistä kämmenen kokoisista lötköistä tulee aina mieleen ne jotka liiskaantuvat syksyn sateilla kengän alle. En syö paljon sieniä muutenkaan (suppilovahverot ja kanttarellit menee) ja herkkusieniäkin grillaan mutta nuo vaalean ruskeat kärpäslätkät...nou thänks.

Munakoiso on hyvää Moussakassa mutta se täytyy muistaa "itkettää" (levittää leikatut viipaleet talouspaperin päälle ja ripotella niihin suolaa) ensin tai on järkyttävän löllöä! Sitten se on ok runsaan jauhelihan kanssa.

En tiedä mitä se kumma puuro on jota nuo islaminuskoiset syö esim. Ramadanin aikaan öisin mutta kun aikoinaan asuin manner-Suomessa krs-talossa jonne muutti iso somaliperhe, niin siitä niiden puurosta levisi aivan karmea haju koko taloon. Ne myös haisi itse siltä ruualtaan jos sattui olemaan samassa hississä niiden kanssa. Kuulin jostain että jokin puuro se olisi.

Ainakin huonosti valmistettu tofu. Jos koostumus on sellainen löysä ja vetinen pesusienen kaltainen nesteet päästänyt möykky niin aika kuraa on. Toisaalta hyvin valmistettu menee kyllä esim. pitsan päällä (jotenkin tulee rapeampaa tuollaisessa paistamisessa).

Ainakin huonosti valmistettu tofu. Jos koostumus on sellainen löysä ja vetinen pesusienen kaltainen nesteet päästänyt möykky niin aika kuraa on. Toisaalta hyvin valmistettu menee kyllä esim. pitsan päällä (jotenkin tulee rapeampaa tuollaisessa paistamisessa).

No mun nainen on yrittänyt viimeiset 15 vuotta tuputtaa sitä eri muodoissa ja edelleen ei kiitos! Oon varmaan sitten huono kasvissyöjä. :oops:

No mun nainen on yrittänyt viimeiset 15 vuotta tuputtaa sitä eri muodoissa ja edelleen ei kiitos! Oon varmaan sitten huono kasvissyöjä
Entinen naisystävä kanssa yritti kouluttaa mua tuohon parempaan ja kunnialliseen ruokailuun. Pahana tapana mulla oli vaan tuikata kasvisruokiin esim. purkki tonnikalaa tai raejuustoa. Pakkohan se oli että pysyy proteiinitasotkin kohdillansa. Meni kuulemma vain kasvisruokien idea vähän...

Kesäkeitto.
Aina maistunut ällöttävältä ja en ole ainoa jonka mielestä. Ala-asteella muistan kun yksi kaveri sanoi opettajalle ettei pysty syömään tai ainakin oksennus tulee jos koittaa. Opettaja pakotti maistamaan ja varmaankin arvaatte mitä sitten tapahtui... Oksetti kyllä itseäkin. Aivan käsittämätön resepti, hyi ...tana mauttomassa maitolitkussa niljakoituneita halpiskasviksia... :confused:

Mutsin reseptivihosta läytyisi tähän hyviä pommeja. Joku punajuuri homesuusto sössökin, hyi saatana, raastetta ja isompiakin punajuuren lohmuskoja ja sitten sitä juustoa(mikä itsessään on hyvää) joka on tässä sekin pilattu:yäk:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom