Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin huonosti valmistettu tofu. Jos koostumus on sellainen löysä ja vetinen pesusienen kaltainen nesteet päästänyt möykky niin aika kuraa on. Toisaalta hyvin valmistettu menee kyllä esim. pitsan päällä (jotenkin tulee rapeampaa tuollaisessa paistamisessa).Tofua.
Ainakin huonosti valmistettu tofu. Jos koostumus on sellainen löysä ja vetinen pesusienen kaltainen nesteet päästänyt möykky niin aika kuraa on. Toisaalta hyvin valmistettu menee kyllä esim. pitsan päällä (jotenkin tulee rapeampaa tuollaisessa paistamisessa).
Entinen naisystävä kanssa yritti kouluttaa mua tuohon parempaan ja kunnialliseen ruokailuun. Pahana tapana mulla oli vaan tuikata kasvisruokiin esim. purkki tonnikalaa tai raejuustoa. Pakkohan se oli että pysyy proteiinitasotkin kohdillansa. Meni kuulemma vain kasvisruokien idea vähän...No mun nainen on yrittänyt viimeiset 15 vuotta tuputtaa sitä eri muodoissa ja edelleen ei kiitos! Oon varmaan sitten huono kasvissyöjä
Tämä on muuten niin totta. Kauheaa myrkkyä. Edes muistanut koko roskaa koska olen pyrkinyt olemaan mahdollisimman kaukana kyseisestä tuotteesta.Kesäkeitto.