Iho roikkuu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zartsa
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Moikka! Kerronpa hiukan taustatietoja ensiksi. Oon tässä laihduttanut reilussa muutamassa vuodessa n.45kg. Lähtöpaino oli semmonen about 105kg ja tällä hetkellä painan 57kg. Pituutta on 158cm. Viikossa pidän yleensä 1-2lepopäivää. Punttitreenissä käyn 3xviikossa, aamulenkin (n.10km juosten) teen joka päivä paitsi en lepopäivinä sekä spinningissä käyn 2-4x viikossa.
Syön terveellisesti ja monipuolisesti 5-6 kertaa päivässä+ proteiini-ja palautusjuomat. Ongelmana on kuitenkin sellainen että alavatsassa, sisäreisissä ja "alleissa" on aika paljon roikkuvaa ihoa johtuen laihdutuksesta. Mitenkähän ne saisi pois? Tiukkaa treeniä ja paljon kärsivällisyyttä vai joudunko koko loppuelämäni kattomaan löllöjäni?

Kiitos etukäteen vastauksista ja pommittakaan kysymyksiä, niin vastailen toki. :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onnea melekosesta painnpudotuksesta! Sen verran paljon on painoa lähtenyt, että ymmärrettävästi iho ei ole pysynyt perässä. Riippuu aika paljon ainakin iästäsi miten hyvin iho "kutistuu", mitä nuorempi, sen paremmat mahdollisuudet. Rasvoilla ei toki ihmeitä tehdä, mutta jotain pientä apua on täyteläisistä ihovoiteista, joita kantsii läträtä ihoon nyt ihan huolella! Ja toki auttaa kun täytät ihoa lihaksilla ;)

Liikut kyllä ihan älyttömästi, muista pitää välillä kevyempiäkin kausia!

Mulla oli kolme raskautta ihan peräjälkeen. Painoa tuli joka kerta niin paljon, että ennen viimeistä synnytystä painoin 92 kg. Olen 157 cm. Pari vuotta myöhemmin painoin 48 kg. Ihoparka ei todellakaan pysyny mukana..
Varsinkin mahassa roikkui tosi pahasti, raskausmahani olivat todella valtavia. Ajan kanssa kuitenkin iho on pikkupikkuhiljaa hieman palautunut. Bulkilla ja treenillä olen saanu mahaa lukuunottamatta ihoni täytettyä.

Kärsivällisyyttä ja treeniä, äläkä laihduta liikaa! Saavutuksesi on kyllä todella mahtava! :)

Kiitoksia vastauksista!:) Näin mä vähän arvelinkin että se on se treeni. Pitää vaan olla kärsivällinen ja ymmärtää se, että ne tulokset ja muutokset ei ihna hetkessä tapahdu. Mutta eteenpäin mennään! Niin ja ikäähän mulla on kertyny 22vuotta, joten näin nuorella iällä luulis että ei kannata heittää kirvestä kaivoon.

Ei missään nimessä kirvestä kaivoon! :) Sinä ja ihosi olette vielä nuoria! Jos minun 13 vuotta vanhempi iho palautuu, niin ihan varmasti sullakin ajan kanssa käy vielä hyvin! :)

Zone-sarja -42%
Sama ongelma on tällä mammalla.. Painoa tuli todella reippaasti raskauden aikana. Sairaalassa painoa oli 96kg (162cm) huhhuh ja nyt reilu 20kg on lähtenyt ja tavoitteena pudottaa vielä reilusti lisää. Löysää on lähtenyt ja lihastakin tullut jonkin verran tilalle, mutta tuo massu kun se vaan roikkuu. Inhottavaa! Tuntuu, että viime aikoina vielä vaan enemmän. Johtuuko sitten siitä, että on "laihtunut" ja iho hölskyy siksi enemmän?? Yhhyj. Reeniä tulee 4-5 krt /vko voimaa ja aerobista sekä että. Ruokailussa nyt aina on varmaan parantamisen varaa, mutta pyrin kyllä katsomaan mitä suuhuni laitan. Hermot kyllä menee ton mahan kanssa!! :S Muualta on lähtenyt suht tasaisesti, mutta tuo maha.. ei ei EI!

Toki mitä enemmän rasvaa lähtee sitä enemmän sitä nahkaa jää yli. Mun on valittava vähärasvainen päkki, jossa on reilusti löysää nahkaa, tai rasvaisempi maha sopivalla iholla. Mutta luulisin että yhden raskauden jälkeen palautuminen on helpompaa, kunhan vain malttaa odottaa.. Ja venyneet lihakset kyllä saa treenaamalla kuntoon, kärsivällisyyttä vain siihenkin! :)

Samassa suossa ollaan täällä myös. Tosin painomäärinä vaatimattomat 59kg-> 49kg 153cm syksystä 2008. Olen yrittänyt muistaa kuivaharjata ihoa ennen suihkua, tehdä suolakuorintoja ja rasvata. Itselläni on ikää jo vajaat 40, joten ihon kimmoisuuden väheneminen on jo havaittavissa. Mut nyt onkin sitten tää lihastenkasvatusprojekti meneillään, josko sitä nahankiristymistä senkin myötä kesäksi voisi toivoa.

oletteko muut huomannu kutistumisenne yhteydessä että iho olisi vähän niinku rypyssä?? vähä niinku kangas joka olis ensin pingotettu äärimmilleen ja sitten päästetty irti.. sellaista röpelöisempää ihoa??
itte kärsin -12kg pudotuksen jälkeen sellaisesta "allien" ihossa ja mahassa.. rasvattu on.. ja lihasta on, mutta kaippa se ajan kanssa suoristuu :D

Lihaksillahan se iho on hyvä täyttää! Ja kyllä rypistyy, ei paljon tarvi kumartua kun alavatsan iho on jotain aivan järkkyä! Mutta jos nyt en ihan väärin ole nähny, niin ehkä aivan mikroskooppisen vähän on mahankin iho kiristyny. En siis minäkään vielä heitä kirvestä mihinkään! Isot tsempit kaikille ihon kiristelijöille!! :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mutta mie luulen että jos meinaan kiristää nuitten käsien ihon lihaksella, joudun pian vetästä jonku hortsu kuurin että saan muskelia tarpeeksi :D
kun tämä normaali rehkiminen ei tunnu sitä tarpeeksi tuovan.. noo.
jos jotain hyvää pitää ettiä niin onneks on vielä pitkähihaisuus kelit ;)

Ihanaa huomata, että omaan kohtalontovereita! Tuntuu, että toiset ne on vatsat lommolla jo heti synnytyksen jälkeen.. Tasan ei käy onnen lahjat =D. Ja joo-o kyllä, rypytystä löytyy täältäkin, siis aivan kamalaa. Käynyt jo mielessä, että onko moista edes mitenkään ihmeessä mahdollista koskaan saada pois.. Muuten kuin kirurginveitsen alla.. Todella turhauttavaa- Tässä sitä kärsitään raskausajan mussuttamisesta.. Kylläpä kannatti, PUH! :S

Tsemppiä kaikille massureeniin ja muutenkin reeniin! Pysyy ainakin motivaatio yllä, sen verran on tätä "projektia" tässä... :D

Mun mielestä noissa raskaudenjälkeisten röpelömahojen tapauksessa, jos siis iho on muuten normaaliluokkaa, eli esim vaatteet päällä ei nää mitään eroa tavalliseen, niin voisitte lohduttautua vaiks sillä, että ei teitä nyt kauheen usein missään nää ilman vaatteita. Vai näkeekö? Varsinkaan paikassa, missä sillä olis mitään merkitystä (onko sillä jossain merkitystä? lehden kannessa?)

En tarkoita tätä sillä, etteikö se olisi itse kullekin tärkeää kokea olevansa hyvännäköinen myös nakuna, mutta mulle ainakin riittää se paras mahdollinen oma kunto kaiken tapahtuneen jälkeen. Jos iho on menny vähän risaks ja ruttuseks, niin se kertoo elämästä ja oon takuuvarmasti saanu sen niin hyvään kuntoon kuin se on ilman kirurginveistä mun resursseilla ollu mahdollista. Ja tosiaan, niin harva tyyppi näkee mua alasti (ja ne jotka näkee, on sinut sen kanssa (ja vaikka ei olis, niin itse oon silti)), että "who gives a shit". Teette sen mitä pystytte ja tuloksia tulee sit jos tulee. Turha sitä on päivittäin itkeä siellä peilin edessä. Mulla ainakin meni nelisen vuotta viimeisestä synnytyksestä, että alkoi näyttää erilaiselta. Tsemppiä vaan ja lakakkaa ressaamasta. Kyl se siittä kato joskus sit.

Tämän ketjun kirjotuksista onkin jo aikaa mutta kirjotampa silti.
Itellä ekasta muksusta nous paino 36kg paino oli 105 ja laittokssen jäleen paino oli pitkään 99kg sain laskettuapainon viidessä vuodessa 74kg toinen muksu paino nous 96kg josta pikkuhiljaa pääsin 85kg siin kieppeillä se pysy pitkään mutta jojoilen 74kg oli keväällä-13 alhasimmillaan ja usei kiepsahtanut tuonne 95kg tienoille.
nytkin syksyllä oli taas yli 90kg ja pakko oli taas vähän laskitella painoo. nyt 82 ja varmasti roikkuu ja riippuu. mutta nyt aattelin tiputtaa painoni sinne 70kg tienoille kevääseen mennessä tällä hetkellä laihdutus on helppoo kun isäntäkään ei mässää mut sittenkun mässää miten mahtaa mun painon tiputtelun käydä? mut asiaan eli noihin roikkuviin nahkoihin kyllähän nekin joskus olis kiva saada pois mutt turha toivo mulla kuitenkin en usko et oma viitselijäisyys/tahdonvoima riittää mut jos tuosta uudesta harrastuksestani olisi jotakin apua painon pudotukseen /kiinteytykseen joskus (uus harrastukseni on siis = isännän mukana/harmina salilla.)

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Back
Ylös Bottom