Ks. kohta "ihokeliakia" -> http://fi.wikipedia.org/wiki/Keliakia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla taas on sellainen vinkeä juttu, että aina juhlimisen jälkeen vasenta käsivartta, lähinnä rannetta, särkee ihan kunnolla. Olen tästä lekurillekin maininnut joskus ja hän ei osannut sanoa mistä johtuu.
Burana auttaa jonkin verran, mutta ei varmasti tee hyvää vetää aina paria buranaa muutamaa drinkkiä kohden
No kerroppa toki mikä särkylääke olisi buranaa parempi krapulassa?En kyllä millään tajua mitä järkeä on ottaa Buranaa kun on juonu!?! Ihan älytöntä rasittaa sitä maksaansa vielä enemmän, ihan kun ei juomisesta olisi vielä rasittunut tarpeeksi. Kyllä niitä on parempiakin särkylääkkeitä kuin joku maksaa ja vatsaa rasittava Burana.
No kerroppa toki mikä särkylääke olisi buranaa parempi krapulassa?
Käsittääkseni kun burana ei edes rasita maksaa toisin kuin esim panadol jota ei kait brenkun kanssa saisi ottaa ollenkaan.
Tarkoittanet juurikin varmaan sitä olotilaa, kun ensin pelkää että kuolee ja sitten pelkää ettei kuolekaan. :jahas:Odottakaa kun kolmekymppiä alkaa lähestyä, vetäkää koomat ja koittakaa sitten noita "rohtojanne" kun päätä ei meinaa saada nostettua tyynystä ja edes pelkkä vesikään ei meinaa pysyä sisällä. :wtf:
Tarkoittanet juurikin varmaan sitä olotilaa, kun ensin pelkää että kuolee ja sitten pelkää ettei kuolekaan. :jahas:
Entäpäs sellainen, kun joskus ensimmäisen/toisen tuopin juotua menee reidet maitohapoille, vaikka vaan istuu perse penkissä?
Kohtalotoveri!:DSamat. Mulla lähtee reisistä voimat ihan totaalisesti jo yhdenkin jälkeen. Merkillistä.
Ihoon ei varsinaisesti satu, mutta mulla ei pysy meikki (etenkään meikkivoide) naamassa jos koettaa tällätä seuraavana aamuna. Se jotenkin lohkeilee eikä "ota paikkaansa". Jälki näyttää suttuiselta ja rasvaiselta
Myöskään rasva ei imeydy normaalisti.