Ihmisen maksan tuhoava mato tulee Suomeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En mä kyllä lähtis mustikoitakaan keittämään. Tai mitä järkeä nyt jotain keitettyjä mustikoita on edes syödä :D Mä syön marjoja ainakin vaan niiden vitamiinien takia.

Yleensä tällaiset loiset on kai olleet olemassa jo vuosituhansia. mutta eivät ole aikaisemminkaan saaneet mitään pandemiaa aikaan. Eli ei kai tässä nyt kyse mistään uudesta ole? Virukset ja bakteerit voi muuntautua nopeasti, mutta kai tällainen mato pysy aika pitkään samanlaisena? Varmaan joku joskus kivikaudella kuollut saman madon aiheuttamaan kasvaimeen.

En kyllä enää syö tuontikoiria tai mustikoita.

Selvää paniikkia jo ilmassa. Kylväkää ne mustikat vaikka oman olohuoneen lattiaan, niin ei ole pelkoa, että joku myyrä niihin kävisi kuseksimassa. :D

Ja miettikää, teillä saattaa hyvinkin olla ollut tuo mato jo vuosia elimistössä, eikä sitä välttämättä vieläkään voi nähdä.

En mä ainakaan aio ruveta mustikoitani mikrossa paahtamaan, saatika keittämään. Mitä iloa niitä löllöjä ruttuja sitten on syödä? Elämässä on suurempiakin riskejä ku joku ehkä maahan saapuva mato :)

No miten sä sun pakastemustikat sitten syöt jos et niitä sulata paria minsaa mikrossa? Ei mulla ainakaan nyt pahemmin ole aikaa jättää niitä pöydälle sulamaan.

Nostan ne illalla pakastimesta jääkaappiin, niin ovat sopivia puuroon aamulla. En tykkää ihan sulista löllöistä mustikoista. Itse asiassa mieluiten syön jäisinä :D

Tää on taas tätä elämän ihastuttavaa monimuotoisuutta, tosiaan, noita toinen toistaan vittumaisempia loisia on pandemiaksi asti noissa kolmansissa maissa, mutta eihän täällä pohjolassa mitään asiasta edes tiedetä ennen kun ovat omalla ovella kolkuttelemassa...

"Loisen munat kätkeytyvät lemmikin karvoihin, mistä ne jatkavat matkaansa edelleen tämän omistajaan."

Miten helvetissä ne munat sieltä elimistöstä jatkavat matkaansa "lemmikin karvoihin" ja sitten vielä "kätkeytyvät niihin"???

Entäs sitten kotikissat? Nehän noita myyriäkin ihan hulluina popsivat?

On tää nyt vittu, pitkälle edennyt lääketieteemmekin on loppujen lopuksi melkoisen munaton vielä hyvin monen vaivan edessä...

Tähän kohtaan olisi niin hyvä linkittää Kummelin myrkytyssketsi. Myrkkyä metsään niin kaikki vaaralliset ja turhanpäiväiset itikat kuolevat pois.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom