Ihmenulikka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja o_virta
  • Aloitettu Aloitettu
darvinisti sanoi:
Tosin hieman yllättävää, että kaveri, joka on noinkin kauan harjoitellut ei vieläkään hallitse salietikettiä. Painot jäävät tankoihin ja otetaan painoja toisten tangoista.

Tämä tuli havaittua myös yhdessä kisassa, jossa olin huoltajana. Rainelan sarja ei olisi alkanut vielä pitkäääään aikaan, niin silti piti päästä sinne lämmittelee. Kaverit laittelee siteitä jalkaan ja pääsis kyykkäilemään, niin mitään kysymättä vain levyt pois tangosta ja oma telinekorkeutta laittamaan.

Mutta voi olla, että oli täysin vahinkokin.

tuolla metalin sivuilla on video 205 kg nostosta, kyllä vielä jonkun aikaa menee että 200 tulee kisoissa ylös, mutta on se silti kova jätkä harva alaikäinen liikkutteelee tommosia rautoja :worship:

laittakaapa se penkkiki tänne ku en löytäny sitä.

edit: on sillä saatana voimaa, 320 niskassa ja nuin keveesti pakittelee, tuosta tulee varmasti joku lähemmäs 500 kyykky mies vielä :)

Oli perkele kevyt, mutta ei auta ottaa noin vajaita 2 viikon päästä juniorien SM-kisoissa, jää ilman tulosta.

On sillä saatana voimaa. :worship:

neutraali sanoi:
laittakaapa se penkkiki tänne ku en löytäny sitä.

edit: on sillä saatana voimaa, 320 niskassa ja nuin keveesti pakittelee, tuosta tulee varmasti joku lähemmäs 500 kyykky mies vielä :)

Rainelan penkki

VLC media playerillä sain ainoastaan kuvan näkymään.

Sairasta... On se niin väärin :itku: No sitä voi sillä kauhalla ammentaa ku on tyynnyrikaupalla annettu.

vilpurni sanoi:
taisi siinä persekin jonkun verran nousta, vaikka itse en kyllä saisi tuota painoa edes telineistä ylös :D

Joo olihan se perse ilmassa ihan selvästi! Mutta eihän se ollutkaan kisoissa!
Sitä ihmettelen että mikä tuossa jannussa painaa 125kg?

Kipi I sanoi:
Joo olihan se perse ilmassa ihan selvästi! Mutta eihän se ollutkaan kisoissa!
Sitä ihmettelen että mikä tuossa jannussa painaa 125kg?
Tuo penkki paita pienentää miestä ihan sikana, ainakin kun meidän salilla yks kookas hemmo(lihaksikas) veti paidan päälle niin välittömästi me siinä kuittailtiin että ookko nää ikinä salilla käynytkään, meni ukko sen verran pienen näköseksi :D

Eikö tuo rainela paina nykyään jonku 135kg?

Kylskåp sanoi:
Oli perkele kevyt, mutta ei auta ottaa noin vajaita 2 viikon päästä juniorien SM-kisoissa, jää ilman tulosta.

On sillä saatana voimaa. :worship:

Löysin koneelta Rainelan 300 kg kyykyn ja se menee kyllä paljon alemmaksi, en tiiä koska se on kuvattu...

semmonen ylimääräinen vouhotus voidaan sieltä kisoista jättää pois se on naurettavan näköistä! ja epäkohteliasta koska joka sarjasta löytyy mestareita! itse juttelen kaikkien kans jotka sitä haluaa... meidän salilla käy monta suomen mestaria ja joukkoon mahtuu yksi maailman mestari ja euroopan mestari kaikki rentoja äijiä!!!!! semmonen hyvää mainosta lajille! helpottaa nuoria tulemaan lajin pariin!

kodinputkimies sanoi:
semmonen ylimääräinen vouhotus voidaan sieltä kisoista jättää pois se on naurettavan näköistä! ja epäkohteliasta koska joka sarjasta löytyy mestareita! itse juttelen kaikkien kans jotka sitä haluaa... meidän salilla käy monta suomen mestaria ja joukkoon mahtuu yksi maailman mestari ja euroopan mestari kaikki rentoja äijiä!!!!! semmonen hyvää mainosta lajille! helpottaa nuoria tulemaan lajin pariin!
miten tämä liitty tähän trediin, onko rainela sitten "vouhottaja". Voimanosto lajina jos mikä tarvisikin kunnon persoonia ku lähes kaikki siellä tuntuu olevan sellasia hyssyttelijöitä ;)

Jänniä nämä hiton nuorena "aikuistuneet" kaverit. Meillä on melontaseurassa yks sälli joka oli jo 13 täytettyään 185cm ja 80kg (todella alhaisilla rasvoilla) vaikkei siis tietenkään mitään varsinaista treeniä ikinä tehnyt. Kaveri on nyt 14 vuotias ja pieksee luonnollisesti muut ikäryhmässään (ja yhtä luokkaa ylemmätkin) kirkkaasti.

Kuitenkin kannattaa muistaa että kyse ei välttämättä ole "lahjakkuudesta" vaan puhtaasti siitä että on kehittynyt fyysisesti aikuiseksi todella nuorena.
Kyllä ne muutkin samanikäiset sieltä kasvavat samoihin mittoihin, osa ohikin mutta kiistaton etu on saavutettu kun on saanut pari vuotta harjoitella "aikuisena" enemmän kuin muut. Siispä siitä pitää ottaa kaikki irti.

Ongelmia tulee jos kaverilla ei ole käytöstapoja. Vähän nöyrempi suhtautuminen muihin niin elämä on jatkossa mukavampaa. Jos kusi nousee päähän niin seuraukset ovat tutut. Saapahan kaveri olla silloin tosi yksin huipulla jos pärjää vielä lasten sarjojen jälkeen.

henrig75 sanoi:
Ongelmia tulee jos kaverilla ei ole käytöstapoja. Vähän nöyrempi suhtautuminen muihin niin elämä on jatkossa mukavampaa. Jos kusi nousee päähän niin seuraukset ovat tutut. Saapahan kaveri olla silloin tosi yksin huipulla jos pärjää vielä lasten sarjojen jälkeen.

Jeps. Tosin jos itse kukin kuvittelee mikä olisi oma asenne ollut muita kohtaan tuon ikäisenä jos itse olisi ollut täysin ylivoimainen jossain niin mitäpä siitä poikaa syytelemään. Lapsihan tuo vielä on vaikka minkä kokoinen fyysisesti olisikin.

Mahtaa olla vanhemmilla hommaa pitää kurissa, ainakin pahimmassa murkkuiässä olleena...

joku ohi mennen sanoi et persoonia pitää olla! tottakai saa ja pitää mut tuskin kukaan haluaa jäädä kaikkien mieleen yli mielisenä kusipäänä?? en minä ainakaa! ja jos joka paikas käyttäytyy kuin euroopan omistaja!

Back
Ylös Bottom