Ihmeelliset ilmoitukset nettiautossa ja -motossa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Mikakinlie

Banned
Elikkäs tietääkö kukaan mikä näissä ilmoituksissa on ideana? Ulkomaalaiset (nimi) myy autoja, prätkiä ja mönkijöitä ylihalvalla. Yrittääkö nämä epätoivoisesti saada jonkun retkuun, kun ei nuo mitään taxfree-pelejäkään ole.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
On noita kusettajia paljon. Monesti vielä varaavat jonku feikin kuljetus/välitysfirman saitin pystyyn jolla koittaa sitte kusettaa porukkaa.

Duunikaveria yritettiin tolleen, välitykseen neuvottiin käyttään firmaa joilla oli kovin siistinnäköset sivut ja vaikutti ihan ok äkkilukemalla. Muka turvallinen välittäjä ja nopeasti neuvotaan maksaan välittäjälle summa kun kuorma on ihan kohta tulossa. Tosin firman osoite ei johtanu mihkään ja parin päivän päästä koko saittia ei enää edes ollu. Luulen että voi mennä moni retkuun, onhan noita kusetuksia suomalaistenkin välillä tapahtunu vissiin yllättävän paljon.

Itsekkin oon ihmetelly ko. asiaa. Veikkaan kyllä ettei ole kusettajista tms kyse. Kun oikeastaan ikinä ei ilmoituksessa ilmoitettua numeroa edes ole olemassa. Joten huonosti kusetus sujuu, jos kukaan ei edes saa yhteyttä.

Oon veikkaillut, että ulkomaalaiset dudet ovat ymmärtäneet nettimoton/auton tarkoituksen väärin ja pitävät paikkaa jonain näyteikkunana. Kaukaa haettua teoria, mutta itse en keksi muutakaan selitystä.

Itsekkin oon ihmetelly ko. asiaa. Veikkaan kyllä ettei ole kusettajista tms kyse. Kun oikeastaan ikinä ei ilmoituksessa ilmoitettua numeroa edes ole olemassa. Joten huonosti kusetus sujuu, jos kukaan ei edes saa yhteyttä.

Oon veikkaillut, että ulkomaalaiset dudet ovat ymmärtäneet nettimoton/auton tarkoituksen väärin ja pitävät paikkaa jonain näyteikkunana. Kaukaa haettua teoria, mutta itse en keksi muutakaan selitystä.

toivovat että käyttäisivät sähköpostia. mitä oon noita vastakusetushommia lueskellut niin niissä kaverin puhelinnumero vaihtuu aika hätäseen ja mikään numero ei toimi... kai se on vaan luotettavamman näköistä jos puhelinnumero on näkyvillä.... sit tieten karahtaa jos joku yrittää soittaa.

Zone-sarja -42%

Mä oon lukenut jostain, että noilla halvoilla ilmotuksilla yritettäis vaikuttaa ainakin harvinaisempien tuontiautojen verotuspäätöksiin. Eli nettiautoa käytettäisiin suuntaa antavana lähteenä veroja päätettäessä. Sen takia numerot ja yhteystiedot olisivat siis vääriä. Lopulta auto sitten laitetaan myydyksi ja alhaiseen hintaan.

En sitten tiedä millaista paskapuhetta toi on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom