Ihannefysiikka mielestäsi. :kuvia:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hynkkä
  • Aloitettu Aloitettu
gorilla.jpg

Kesäksi tommoset muodot. Muistuttaa muuten ihan rühlia

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Teron fysiikka on kyllä aika lähellä omaa ihannetta. Hoikka mutta lihaksikas, kimmoisa ja kykenevä. Oksettais näyttää lihapäältä. Kyllä noita bodareita katsoo kuvissa mutta en kyllä itse haluais näyttää sellaselta.

Hieno sopusuhtainen kroppa ja voimaakin löytyy kiitettävästi. Ottihan tuo jonkun 180kg penkistäkin.

Inspiraation ja motivaation haku on kyllä joo ihan ok. Mut goatselta tulee noita kuvia ja videoita siihen tahtiin, että alkaa menee jo homoks toi homma.

jaa-a. homoudesta entiiä mutta naisia oon tähän mennessä pelkästään nussinut. kai mä sitten oon homo jos kerta sanot.

318295_404340856243908_288368211174507_1742780_320643700_n.jpg

(no homo)

Emmä sanonu että oot homo.. Homous on ihan eri juttu kun homostelu.

Pitkä äijähän tuo on ainakin, varmaan jotain 193-195. Pikkasen tullut lihaa lisää baywatch-ajoista :D. Ihan ok oli Conaninakin, vaikka tietysti Arnold on ainoa oikea Conan..

jason-momoa-011.jpg

Ei näy.

[ e ] stalkkasin facebookista :evil:

Tää on kyllä ylivoimaisesti homoin-trheadi minne oon ikuna eksynyt..poistunpa tästä samointein häritsemästä teidän sessioita, jatkakaa..

vittu nää bodyslayer oot kyllä perisuomalainen, kyllä nyt mieskroppia pystyy mieskin kattelemaan ihan muutenkin kuin homomielessä (tai ainakin allekirjoittanut voi), motivaatiotahan noista vaan saa.

Nämä bodyslayerin kaltaiset henkilöt ovat luultavasti todella pikkusieluisia eivätkä ole sinut itsensä kanssa tai ovat 10-vuotiaita :D Itselleni ei heteromiehenä tee ollenkaan pahaa katsella kuvia näistä hyvökroppaisista miehistä. Voin myös sanoa, että vaikkapa David Beckham on hyvännäköinen mies ja Hjallis Harkimo taas on ruma mies enkä tunne oloani homoksi :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom