Ihannefysiikka mielestäsi. :kuvia:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hynkkä
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ngv on nykyään 2x isompi.

aden_taylor2_photo1.jpg

::DD:D:DD:D:D

aesthetic sick cunt!
Ei LOL! :lol2:
Iha oikeesti, joku muka meikäläisen kuvan tänne threadiin iskenyt ihanne fysiikaksi. Hyvä läppä. :D
Noh ei kai siinä, kiva jos jolleki voin olla ihanne fysiikka, tosin tuo -09 kunto ei nyt mikää "ihanne" voi edes olla, sen ohi pääsee 3x paremmin kuka tahansa ku vähä yrittää..

Slarto sanoi:
Ngv on nykyään 2x isompi.
Tarkoitatko läskimpi?:D

267px-Jin_Kazama_-_Full-body_CG_Art_Image_-_Tekken_6.png

Miks se olis trollausta jos pitää ihanteena vähän realistisemman näköistä fysiikkaa? Kimolla oli kova kestävyys suhteessa lihasmassaan (ja voimiin). Vaikka esim. ronnie coleman on karun näköinen äijä niin se ei pysty juoksemaan ja en pidä sitä ihanteena. Arnoldi sentään kävi lenkillä ja kaikkee..

Miks se olis trollausta jos pitää ihanteena vähän realistisemman näköistä fysiikkaa? Kimolla oli kova kestävyys suhteessa lihasmassaan (ja voimiin). Vaikka esim. ronnie coleman on karun näköinen äijä niin se ei pysty juoksemaan ja en pidä sitä ihanteena. Arnoldi sentään kävi lenkillä ja kaikkee..

Nii eiku sillä mä vaan, että toi Kimo on yhtä kuollut kuin sinä tai minä..

Ja sitten asiaan:

pauly-d-290.jpg

Nojoo, olinpa huolimaton.. tossa samassa uutisessa sanottiin, että kimo ei olekaan kuollut.. lieneekö ees saanut sydäriä ollenkaan 41 vuotiaana? Steroideja on kuitenkin käyttänyt aika paljon.. tossa on mun mielestä aika hyvä roinakroppa jos pitäis niistä valita.

Mike on maininnut:

Ja kaikki jotka mainitsee ****in muualla tai alkaa avautumaan tästä, lentää vittuun heti forumilta. Asia on loppuunkäsitelty, kerran teille annettiin mahdollisuus, mutta joku raja tässä paskanjauhamisessakin on.

Joten varmaan voisi lopettaa tästä nisti-siimasta jauhamisen jo tällä foorumilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom