Ihannefysiikka mielestäsi. :kuvia:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hynkkä
  • Aloitettu Aloitettu
^Ei helvetti kun repesin :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jengi muutenkin aika usein varmaan yliarvioi sen rasvan alla olevan lihaksen määrän ja sitten mainostaa kun on itse paksummassa kunnossa.
Ja rasvan määrä taas aliarvioidaan. Sellanen semiläski salikundi saa usein puottaa ainakin 20kg, että alkaa oleen noiden filmitähtien rasvoissa. Pääasia, että puntari näyttää paljon, silloin on iso.

Ja rasvan määrä taas aliarvioidaan. Sellanen semiläski salikundi saa usein puottaa ainakin 20kg, että alkaa oleen noiden filmitähtien rasvoissa. Pääasia, että puntari näyttää paljon, silloin on iso.
Niin no eikö sitä yleinsä sanota että on ekan vuoden-kahden treenivuoden jälkeen lihottu siitä 60 kilosesta tonne 85kiloon ja silti rasvaa ei peilin mukaan ole tullut paljon yhtään:jahas:

Ihannefysiikka eläkeläisenä
tumblr_lygxwmYsIt1qm5hzso1_500.jpg

Olen ehdottomasti sillä kannalla, että lääkäreillä olisi suomessa oikeus määrätä yli 50v miehille kasvuhormonia tai testoa. Oikeasti. Näillä on yllättävän suuri sairauksia ehkäisevä vaikutus ja yleisen elämänlaadun paraneminen.

Olen ehdottomasti sillä kannalla, että lääkäreillä olisi suomessa oikeus määrätä yli 50v miehille kasvuhormonia tai testoa. Oikeasti. Näillä on yllättävän suuri sairauksia ehkäisevä vaikutus ja yleisen elämänlaadun paraneminen.

Mitämitä? Mikä ne kieltää korvaushoitoa määräämästä? Itse olen laskenut sen varaan, että kun alkaa jalka painamaan niin lekuriin reseptiä hakemaan

Siis luoja, onko toi Behem0thin linkittämän kuvan henkilö mies vai nainen? Sanoisin nainen. Ja mulle tuli tosi surullinen olo.

Nainen aika selvästi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom