Ihannefysiikka mielestäsi. :kuvia:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hynkkä
  • Aloitettu Aloitettu
Aina sitä miettii, että miltähän nuoki näyttäys jos ei ois yhtää photospattu? Varsinki tuon Joe Manganiellon kuvat
Tuossa ois Muscle&Fitness magazinen kuvaussessioista videopätkää kera Manganiellon haastattelun: Click
Varmasti livenä ihan vaikuttavan näköinen ilmestys kun pituuttakin miehellä on 6´5"/1,96m.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
UFC:n välisarjan mestarin Georges St.Pierren fysiikka on sika makee.:worship: Kyseinen jamppa on viel mun kans suunnilleen saman mittane, joten tossa olis hyvä goali.:)

georges-st-pierre-2.jpg

Kyllähän tota Manganielloo vois vähän säikähtää jos kadulla tulis vastaan tollanen korsto :D Ja siis ite oon "vaan" ton Chris Hemsworthin kans aika samois mitois (siis pituudelta) eli jotai 187cm

Dwayne "The Rock" Johnsonin fysiikka on huikea. Alla olevassa kuvassa jopa Vin Diesel näyttää siimalta The Rockiin verrattuna.
dwayne-johnson-fast-five-2-650x432.jpg

fast-five-movie.jpg

Verrokkina voisi laittaa yhden vanhemman kuvan, jossa vähemmän bulkattu kunto
rock4.jpg

Diesel oli mun mielestä tossa Fast Five leffassa mistä tuo kuva on, niin menettänyt lihasmassaa takavuosien pätkiin verrattuna tai sitten muistan vääriin.

Diesel oli mun mielestä tossa Fast Five leffassa mistä tuo kuva on, niin menettänyt lihasmassaa takavuosien pätkiin verrattuna tai sitten muistan vääriin.

Samaa katselin itsekin, esim. xXx:ssä oli paljon kovemmassa kunnossa. Ja kyllähän Dwaynen rinnalla melkein kaikki näyttää naruilta.

Tossa kuvassa jossa Rock ja Diesel seisoo on jotain hämärää. Rock on 196cm ja Diesel 183cm ja tossa kuvassa niillä ei oo pituus eroa varmaan ees viittä senttiä. Vai seisooko Diesel jossain renkaan? tms päällä. Mutta jos tosta kuvan tilanteesta päättelee, niin ei se kyllä voi seisoa minkään renkaan päällä. Sehän olis hölmöä.

Diesel seisoo jakkaralla, taattu Hollywood-trikki jota edelleen käytetään noissa lähikuvissa.

Alimmainen kuva on häkellyttävä :) Johtuuko kuvakulmasta vai missä on yli 10 cm pituusero?

On menettänyt reilustikin ja samalla lihonut, mutta on myös vanhentunut. Lähenee kuitenkin viittäkymppiä ja perhettäkin taitaa olla, joten ihan ymmärrettävää pieni rapistuminen.

e. En ole Vin Diesel.

Mut sähän oot sitten kovassa kunnossa! Meinaan kun jäätynyt pulkan naru on aika kova. Ei jäätynyt sitten taas aika löysä.

Oli ihan pakko heittää hyvä läppä tähän.

Mutta eiks se yleensä oo aika normaalia että niitä rooleja varten treenataan se kondis kuntoon. Ei Vinukka varmasti saanut ensimmäistäkään F&F rooliaan pelkkien näyttelijänlahjojensa vuoksi. Et siinä mielessä iällä ja perhetaustoilla ei kyllä pitäis olla merkitystä kun holliwuudista puhutaan. Eikä ne +40 ikäset nyt ihan niin ikäloppuja ole, etteikö kuntoon enää pääsis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom