Ihannefysiikka mielestäsi. :kuvia:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hynkkä
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaa katos, mulla ei näkyny mitään kuvaa eka tossa Primosin viestissä niin luulin että se puhu tosta mark wahlbergista.

Joo ja valaistus. Olen huomannut, että esim. salin pukkarin valaistuksessa erottuu kaikki lihakset ja näyttää kuin olisi jotkin 5% rasvat kun taas kotona on taviksen näköinen :(

Kehonrakennusmielessä paras fysiikka:
33cnoqu.jpg

Yleisen elämän ja erityisesti pariutumisen kannalta paras kroppa on taas ihan toinen asia.

Tommoset kuvat on pikkusen hämääviä koska tossakaan kuvassa rasvat eivät ole edes mitenkään erityisen alhaalla. Ja nekin rasvat mitä on, on sopivassa suhteessa koko kroppaan.

Onko tässä joku ongelma? Ei mua haittaisi lain jos rasvat olisi sopivassa suhteessa kroppaan. :lol2:

Tommoset kuvat on pikkusen hämääviä koska tossakaan kuvassa rasvat eivät ole edes mitenkään erityisen alhaalla. Ja nekin rasvat mitä on, on sopivassa suhteessa koko kroppaan.

Tosin photari on jonkun verran voinu laulaa tossakin kuvassa.

Heh, ajattelin tässä ittekseni, että mitähän toi Crrc oikein selittää:D

Mutta tämä selvensi sitten asian:

Jaa katos, mulla ei näkyny mitään kuvaa eka tossa Primosin viestissä niin luulin että se puhu tosta mark wahlbergista.

kyllähän ne tossa on aika pitkälti ne tavoitteet tällä hetkellä
041.jpg

KarC narukäsi.

Minulle tuli mieleen ei niin pitkä eikä paksu, mutta samannäköinen. Mini-Ahnuld.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom