Ihannefysiikka mielestäsi. :kuvia:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hynkkä
  • Aloitettu Aloitettu
Voimistelijoilla on kyllä hieno fysiikka tuon yläkropan suhteen. Vielä jalkoihin vähän lisää lihaa, niin olisi aika bueno omasta mielestäni.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noomi Rapacella Lisbeth Salanderin roolissa oli aika makea kroppa. Siihen kuosiin jos joskus pääsen niin meen itteni kanssa naimisiin. En mä kyllä niitä tatskoja haluais.

jared_leto.jpg

Noomi Rapacella Lisbeth Salanderin roolissa oli aika makea kroppa. Siihen kuosiin jos joskus pääsen niin meen itteni kanssa naimisiin. En mä kyllä niitä tatskoja haluais.

Just katoin tokan leffan ja totesin, että tollasta fysiikkaa mäkin *krhm* haluan. Ilman tatskoja myöskin.

bruce-lee.jpg
Tollanen Bruce Leen tyylinen kroppa miellyttää enemmän mun silmää, kun esim. Ronnie Colemanin fysiikka. Brucehan treenas punteillakin, mutta voiko tollasen kropan hankkii ihan oman kehon harjoitteilla, vaikka ei osaiskaan mitään voimistelu liikkeitä?

bruce-lee.jpg
Tollanen Bruce Leen tyylinen kroppa miellyttää enemmän mun silmää, kun esim. Ronnie Colemanin fysiikka. Brucehan treenas punteillakin, mutta voiko tollasen kropan hankkii ihan oman kehon harjoitteilla, vaikka ei osaiskaan mitään voimistelu liikkeitä?
Eiköhän, kunhan jaksaa höylätä rasvaprosentin tarpeeks alas.

Edelleenkin "lihaspuolelta" ihannefysiikkaa lähentelee WWE:n entinen naispainija Joanie Laurer aka Chyna josta olen joskus aikaisemmin kuvia tähän ketjuun laittanut (ja joka on avataressani).

Muutoin eroottis-sensuellin ihannefysiikan puolelta sitten Andressa Soares Mulher Melancia. Tämä on mun henkilökohtaisen mieltymyksen mukaan tavoittelemani ulkonäkö (eli pidän aivan törkeän seksikkäänä). Hartiat ja rinnat (ehkä käsivarretkin) saisi olla isommat, enkä valittaisi jos olisi enemmän lihaksia, mutta mun mieleen tämä on body to die for. No, ehkä mäkin voin joskus näyttää samalta, ainakin geenien puolesta on saumaa (kunhan vaan treenaa ja diettaa ja kaikkea mahdollista ja aaaaaivan vitusti ja jos ei riitä niin kauneusleikkauksilla loput) :lol2: ;)

Garotamelancia23.jpg

MulherMelancia-600x400-011009.jpg

Ehkä jonain päivänä minäkin... :kuola:

Omaa esteettistä silmääni on jo pitkään kiehtonut Lesnarin vahva, komea ja käytännöllinen kunto - toki olen asettanut sen myös omaksi tavoitteekseni vuosien päähän.

lesnar-300x300.jpg

Brock-Lesnar-pic12.jpg

me-the-brock-whaddya-think.jpg

brock-lesnar-7.jpg

Tuo on se kunto, jossa mä vielä joskus tulen olemaan, vähempään ei ole tyytymistä..

Toi aikaisemmin postattu Yuri Van Gelder pisti kyllä silmään. Nyt kun on itelläkin vhh päällä ja paino tippuu hyvin, niin en enää taida syksyllä aiempien vuosien tapaan nostaakaan painoa niin "rajusti" ettei sitten hirveästi keräis pehmeetä kroppaan. Rakentaa sitten mahdollisimman tiukkana, vaikka se paino nouseekin sitten melko minimaalisesti. Tarvii jemmata koneelle motivaatiokuvaks ainakin toi magnesiumin levitys :)

Toinen hieno fysiikka on tossa meikän avatarissa. Daniel "the beast" Andersson.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom