Ihannefysiikka mielestäsi. :kuvia:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hynkkä
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten ton Vin Dieselin jalat näyttää noin helvetin ohuilta?

Jos ne on helvetin ohuet?

Ei muuten hirveästi löydy ainakaan googlella sellaisia kuvia vin dieselistä jossa näkyisi kintut, ilmeisesti syystä.

vin_diesel_5077601.jpg

XXX elokuvassa dieselillä kyllä paras kunto! "i live for this shit!" just cool! ja se se ntakki...siisti paljonkoha maksaa semmonenki takki...

Joku läppä?
Jätkällä lihasta ollenkaan, kireydestä puhumattakaan. :D
Ainoo vaan se, että musta tuntuu, että löytyy enemmän kun tarpeeksi jengiä, joiden mielestä juuri tuossa on juuri ihqusti ja riittävästi "lihasta" vaikka harvalukuinen määrä alan harrastajia tietysti ymmärtää, mistä tuossa on suhteellisesti kysymys.

Nubretin kuntoon ei taida ihan natuna päästä, tässä hieman realistisempaa, tavoitteena oleva fysiikka.:puntti:

sreev006.jpg

No eikö tän tredin tarkotus ollu mikä omaan silmään näyttää hyvältä, tai se millaisen kropan itse haluaisi eikä se et mikä näyttää muijien ja kavereiden silmissä hyvältä.?

edit. MICH:lle

Ainoo vaan se, että musta tuntuu, että löytyy enemmän kun tarpeeksi jengiä, joiden mielestä juuri tuossa on juuri ihqusti ja riittävästi "lihasta" vaikka harvalukuinen määrä alan harrastajia tietysti ymmärtää, mistä tuossa on suhteellisesti kysymys.
toisaalta se voi olla se pankkitili joka kaunistaa :->

No eikö tän tredin tarkotus ollu mikä omaan silmään näyttää hyvältä, tai se millaisen kropan itse haluaisi eikä se et mikä näyttää muijien ja kavereiden silmissä hyvältä.?

edit. MICH:lle
Homma toimii sitä kautta, että mikä miellyttää muita, alkaa miellyttää itseä, ja täten musta toi vielä mahtuu tän otsakkeen alle, mikäli suonet.

Vaikka kaikki tytöt tollasesta kehosta diggais niin en kyllä itse siihen olisi tyytyväinen, koska jos nyt ei ole mikään kauhea läski ja kaikki perusasiat on kohdallaan niin on kyllä mahiksia paljon ns. paremman näköiseen kehoon.
No mutta jokainen taaplaa tyylillään...

About tälläinen fysiikka. Lihaksikas, urheilullinen, muttei yliampuvan lihaksikas. Itse en ymmärrä sellaista fysiikkaa, jossa ollaan niin täyteen horkkaa piikitetty, että näyttää sille kuin lihakset räjähtäisivät milloin tahansa. Sitäpaitsi kuvan kaltainen fysiikka on melko realistinenkin viellä :) Sopusuhtaisuus kunniaan!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom