Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten ton Vin Dieselin jalat näyttää noin helvetin ohuilta?
Ulisses Williams jr
Void kuka toi on?
Tuossa kyseisessä kuvassa näyttää tosin kyllä ihan paskalta Mr. Dieselin fysiikka. Löysässä kunnossa ja paksu keskeltä verrattuna moniin elokuvarooleihinsa, joissa onkin sitten ihan tyylikkäässä kunnossa.
Vin dieselin fysiikka iskeny itteeni aina.
Joku läppä?
Ainoo vaan se, että musta tuntuu, että löytyy enemmän kun tarpeeksi jengiä, joiden mielestä juuri tuossa on juuri ihqusti ja riittävästi "lihasta" vaikka harvalukuinen määrä alan harrastajia tietysti ymmärtää, mistä tuossa on suhteellisesti kysymys.Joku läppä?
Jätkällä lihasta ollenkaan, kireydestä puhumattakaan. :D
toisaalta se voi olla se pankkitili joka kaunistaa :->Ainoo vaan se, että musta tuntuu, että löytyy enemmän kun tarpeeksi jengiä, joiden mielestä juuri tuossa on juuri ihqusti ja riittävästi "lihasta" vaikka harvalukuinen määrä alan harrastajia tietysti ymmärtää, mistä tuossa on suhteellisesti kysymys.
Homma toimii sitä kautta, että mikä miellyttää muita, alkaa miellyttää itseä, ja täten musta toi vielä mahtuu tän otsakkeen alle, mikäli suonet.No eikö tän tredin tarkotus ollu mikä omaan silmään näyttää hyvältä, tai se millaisen kropan itse haluaisi eikä se et mikä näyttää muijien ja kavereiden silmissä hyvältä.?
edit. MICH:lle
Mun mielestä toimintatähti Scott Adkinsilla on ihannefysiikka ja uskomaton kahonhallintaa :wtf:
http://www.youtube.com/watch?v=S3FzJUafgAM&fmt=18
http://www.youtube.com/watch?v=e2PZJ3bKaLs&fmt=18
Onkos tää kaveri koittanut taitojaan häkissä? Näyttäs olevan kykyä ja potentiaalia tehä mitä tahansa kropallaan!
Tässä on kyllä tolkuttoman siisti fysiikka. Tuota mielellään tavoittelee.
Yksi symmetrisimmistä fysiikoista koskaan,
About tälläinen fysiikka. Lihaksikas, urheilullinen, muttei yliampuvan lihaksikas. Itse en ymmärrä sellaista fysiikkaa, jossa ollaan niin täyteen horkkaa piikitetty, että näyttää sille kuin lihakset räjähtäisivät milloin tahansa. Sitäpaitsi kuvan kaltainen fysiikka on melko realistinenkin viellä Sopusuhtaisuus kunniaan!