Ihannefysiikka mielestäsi. :kuvia:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hynkkä
  • Aloitettu Aloitettu
Ehdottomasti tämä.
2150241.jpg

Täysin samaa mieltä. Tuota lähden kesällä tavoittelemaan.
Itellä vielä samanlainen ruumiinrakenne (mitä nyt "pikkasen" vähemmän lihaa) ja pärstässäkin samaa näköä.:rock::rock::whip:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hugh_jackman_feb_27_2008_1.jpg

daniel_craig_shirtless_2.jpg

Tässä on kaksi, jotka näin äkkiseltään tulevat mieleeni.

Gary Strydom oli motivoivin jo 15 vuotta sitten, ja on edelleen.
kuvat vuosilta 2005-2008, eli ikää miehellä 46-49v.

Liitteet

• Strydom%2005.0630.jpg
    Strydom%2005.0630.jpg
    26,4 KB · Katsottu: 614
  • Gary_at_Venice_Beach.jpg
    Gary_at_Venice_Beach.jpg
    46,8 KB · Katsottu: 442
  • Denver_Pro_Comp_photo.jpg
    Denver_Pro_Comp_photo.jpg
    40,8 KB · Katsottu: 472
  • Strydom_more_hardcore_trainning_photos24.jpg
    Strydom_more_hardcore_trainning_photos24.jpg
    50,7 KB · Katsottu: 739
  • Strydom_more_hardcore_trainning_photos25.jpg
    Strydom_more_hardcore_trainning_photos25.jpg
    45,2 KB · Katsottu: 574
Mun on vaikea kuvata ihannefysiikkaani vain yhdellä kuvalla, kun haluaisin risteyttää muutaman kuvan keskenään :D Mutta kyllä tää kunto alkaa olla jo aika lähellä omaa ihannetta...

alicia_marie.jpg

Viimeksi muokattu:
tn2_john_cena_2.jpg

Kovin kuva, jonka palstalla olen nähnyt on Juha Tuhkasaaresta. Siinä oli juuri saliharrastuksen aloittanut poika ihmeissään kun kuvan näki (jos joku löytää vielä kuvan tuhkasaaresta niin laittakaa se ihmeessä tähän threadiin :)...itse olen kuvan hävittänyt).

Ihannefysiikkani on sellainen, että siinä on hieman friikkiainesta, mutta taka-alalle piilee ajatus samaan kuntoon pääsemisestä.

Tadaa, vajaa 3 vuotta sitten oltiin tuota mieltä ja nähtävästi taantumuksellinen mies, kun mielipide ei ole juurikaan muuttunut. Pointti tälle viestille oli se, että löysin Tuhkasaaren kuvan netin syövereistä ja onhan toi edelleen todella raju look (eikä varmaan vähiten vaikuta mielipiteeseen se tekijä, että tuo ruho kykenee muuhunkin, kuin ristikkäistaljavääntöön), oli aikanaan ykköskuva reenejä aloitellessa.

Liitteet

• Tuhkasaari.jpg
    Tuhkasaari.jpg
    45,3 KB · Katsottu: 4 531
Itse asiassa tarkemmin kun mietin, niin ei tuo kovin kisakireässä kunnossa ole, joten Kingi on lähempänä oikeaa vastausta. :/

Channing tatum, on noissa jossain teinileffoissa, lähinnä toi sopusuhtaisuus on jees, ja helppo tosta on lähteä lihaa keräämään lisää... En nyt sanois et olis mitenkään ihannefysiikka mut rasvat on alhaal, niin on jees.

Jep, tuohon vaan muutama kilo lisää lihasta, niin mihin sitä ihminen enempää tarvii. Omasta mielestä sellanen tasapainoinen urheilijavartalo on näyttävämpi, kuin mikää lihakarjaa muistuttava lihasmöykky.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom