Ihannefysiikka mielestäsi. :kuvia:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hynkkä
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen aina ihannoinut Misfitsin ex-kitaristi Doyle Wolfgang Von Frankensteinin fysiikkaa. Itseasiassa joskus kauan sitten kun löysin Misfitsin ja näin Doylen niin sen myötä alkoi punttihommatkin.

doyled.jpg

Kyllä Frank Zanen fysiikka on mun mieleen ollu vuodesta toiseen... Jos joskus saavuttaisi lihasmassalta tuollaisen tason, ni se olisi bueno. Rakennetta saa sitten vaan haaveilla.

tumblr_mnl03tT6NY1s8kp6io1_400.jpg

Itse olen aina ihannoinut Misfitsin ex-kitaristi Doyle Wolfgang Von Frankensteinin fysiikkaa. Itseasiassa joskus kauan sitten kun löysin Misfitsin ja näin Doylen niin sen myötä alkoi punttihommatkin.

katso liitettä 100889

Kävin Provinssissa tsekkaamassa, kun veteli Misfits-settiä Danzigin kanssa, on kyllä aika kovassa kunnossa, kun ikääkin alkaa olla. Ja näytti ihan samalta, ku sillon 98', paitsi ehkä rasvaa oli vähemmän, ja lihasta enemmän :D
Napsin kuvia jonkun verran, mutta ei ne oikeen oikeutta tee.

img_2750-vi.jpg

Kävin Provinssissa tsekkaamassa, kun veteli Misfits-settiä Danzigin kanssa, on kyllä aika kovassa kunnossa, kun ikääkin alkaa olla. Ja näytti ihan samalta, ku sillon 98', paitsi ehkä rasvaa oli vähemmän, ja lihasta enemmän :D
Napsin kuvia jonkun verran, mutta ei ne oikeen oikeutta tee.

img_2750-vi.jpg

Joo itse olin kanssa Provinssissa paikalla ja Doylen takia sinne oikeastaan tuli lähdettyäkin. Onse jumalauta IMO kovassa tikissä! Ja jos en nyt ihan väärin muista niin kaveri täyttää tänä vuonna 50 vuotta.

drobson321c.jpg

vaikken nyt ihan kehonrakentajaksi olekaan tähtäämässä, enkä kyllä tollasta kroppaa edes saavuttaisi tai muutenkaan musta ei saa bodaria tekemälläkään niin arvostan kovasti bodareita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom