Ihannefysiikka mielestäsi. :kuvia:

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hynkkä
  • Aloitettu Aloitettu
Vaimos ei varmaan imetä teidän esikoisen syntymän jälkeen, en löytänyt tissejä mistään...

katoin ihan samaa. hahaha.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muistutetaanpa Serge Nubretin olemassaolosta. Aivan mahtavat mittasuhteet, kroppa huomattavasti nykyisiä massamonstereita esteettisempi.

serge_nubret_18.jpg

Tämä sälli oli loppuun asti aika tikissä http://www.muscle-munch.com/tribute-to-the-black-panther-serge-nubret-rip.html
Tuossa linkki miehen tribuuttisivulle jossa ihan hienoja kuvia

Vaimos ei varmaan imetä teidän esikoisen syntymän jälkeen, en löytänyt tissejä mistään...

Ei tarvi imettää kun ei synnytäkään.. :D Mun esteettistä silmää itse asiassa miellyttää erittäin paljon se ettei Cindy oo menny sitä tietä kuin 99% fitnessmimmeistä eli ottanu ikävän näköisiä pallosilareita.

Kyllä jos noista kahdesta pitäis valita just noissa kunnoissa, ni ottaisin Ahnuldin kropan samantien..

Ahnuld on 9 vuotta nuorempi kuin Serge. Ja Sergessä siistiä oli erityisesti se, että tyypillä oli 70v vaarinakin haukkaria enemmän kuin Tony Halmeella parhaimmillaan. Ei ole Arska enää nuoruutensa kunnossa.

531_6.jpg

Kyllhän tuo Serge vielä pappanakin oli ihan kiitettävässä kunnossa :D Jalat ei vaan oo niin vaikuttavat tossa vanhemmalla iällä ja alkaa mahakin vähä pömpöttää

Tungetaanpa sinne ihon alle sitten vaikka sellaiset kumipallot törröttämään eri ilmansuuntiin, se korjannee asian!
Vauvva joutus immeen silikoonia. Pakko komppailla, ne kumipallot on ihan vitun tyhmän näkösiä. Vaan kaippa se jotenkin lisää itsevarmuutta ja naisellisuutta, kun omistaa rinnat, olivatpa sitte kumia tai ei. Eihän ne arkivaatteiden läpi näy.

Vauvva joutus immeen silikoonia. Pakko komppailla, ne kumipallot on ihan vitun tyhmän näkösiä. Vaan kaippa se jotenkin lisää itsevarmuutta ja naisellisuutta, kun omistaa rinnat, olivatpa sitte kumia tai ei. Eihän ne arkivaatteiden läpi näy.
Olisinkin niin, etteivät näkyisi... Jos kovasti pingottavat, niin kyllä jo sellaiset vähänkään istuvamman paidan läpi näkee. Jos naiset rasvat ovat noin alhaalla, mitä tuolla naisella noissa kuvissa, niin saa päälleen vetää untuvatakin etteivät ne pallot pönötä luonnottomasti.

Bodybuilder-725996.jpg

Danimalin kisat ei menny ihan putkeen,mut näköjään keränny vähä massaa lisää talven aikana
tumblr_m76yc5Mi3g1r0069no1_500.jpg

Löysin juuri tulevan vaimoni.. Cindy Landolt :wtf:

Pakko sanoa, että tuollainen miehennäköinen lihaskimppu jolla ei ole mitään rintoja tms. on ihan hirveän näköinen.

austin-powers-man-baby.JPG

Kyllä tuollainen urheilullinen kroppa mitä yleisurheilijoilla tai vaikkapa Ronda Rouseyllä on on paljon parempi, kun kroppa on timmin lisäksi myös naisellinen. Olen nähnyt livenä naisyleisurheilijoita kuten Johanna Halkoahon ja Manuela Boscon ja ne kropat oli aivan täydelliset.

ronda-rousey-miesha-tate.jpg

Toi Cindy Lantolt on kuuma tossa before-kuvassa, mutta muissa kuvissa ihan karmea.

Jep. Ruma huora. En panis!

Noista tisseistä kun oli puhe, niin ennemmin vaikka silikoonipallot, kuin pelkät nännit. Kauhea tilanne jos naisella ei ole tissejä. Varsinkin kun itse olen varsin rintavamies, niin siinä tulee naisellekkin todella herkästi alempiarvoinen olo seurassani.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom