Ihanaa ja iloista pääsiäistä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

Anne P

APhysiques International
Mode
Olen aina ollut hirmuisen laiska lähettämään kortteja, ja nyt tuntuu että suurin osa tuttavista lukee palstaakin, niin ajattelin näin palstan välityksellä toivottaa kaikille
IHANAA JA ÄÄRIMMÄISEN ILOISTA PÄÄSIÄISTÄ

gpask05.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noissa sun munissa ei ole suonia!!

Täältäkin pääsiäistoivotukset! :-)

Juu, kovasti vaan pääsiäisiä täältäkin palstalaisille.

Meikällä vilisee munat :D ja mämmit silmissä. Syökää munkin puolesta! Ni että napa nitisee, niinkuin mummu tuppaa sanomaan. Mä odotan vesi kielellä että pääsen herkkujen kimppuun reippaan viikon päästä. Kuljeskelin kaupassa "hevoslaput silmillä" ja hoin itelleni vaan "mä en näe mitään herkkuja, en näe mitään herkkuja" ja lappasin tunaa ja seitiä koriin vaan.

Ja mitäpä olis pääsiäinen ilman pupuja ;).

Liitteet

• paasiaispupupose.jpg
    paasiaispupupose.jpg
    118,5 KB · Katsottu: 175
  • pullapoju.jpg
    pullapoju.jpg
    70 KB · Katsottu: 137
  • fannytyty.jpg
    fannytyty.jpg
    143,8 KB · Katsottu: 138
On se hienoa kun taas suomalaiset juhlivat krapula-aamun ruoan ylösnousemusta kristinuskon perinteitä kunnioittaen. Eilisillan makkaraperunat höystettynä suklaisilla pääsiäismunilla on varsin hengellinen hetki isoon luuriin puhuttaessa. Siinä on suomalainen mies todella lähellä jeesusta ja hänen kärsimyksiään. Enkä dokaaminen on metaforisesti kuitenkin kristinuskon mukainen. Ehkä kärsimystä(krapula) ja ylösnousemusta(oksu) voidaan pitää jonkinasteisena henkisenä puhdistautumisena. Vittu baarit väärällään ihmisiä kun huomenna on vapaa. Hienoa Suomi ja hienoa kuningas alkoholi!

Eäh Maikki elä nipota ;). Ei kaikkeen tartte tota alkoholia vetää. Toki osa porukasta ottaakin, mut tuntuvat kyseiset ottavan koska tahansa kun on "tekosyy" siihen.

Meikä ja uskon että monet muutkin pitävät Pääsiäistä ansaittuna lepohetkenä, rentoutumista ja perheen/rakkaiden kaa vietettävää aikaa. Eikä siihen kuulu :kippis1:. Tai no mistä tietää...

Mutta tuli tylsää ja räpeltin tämmösen. Olkaat hyvät Pakkislaiset. Koitetaan pysyä aiheessa, jookos?

-edit-
huom! huomatkaa mikä roikkuu noidan luudasta! botari! piti se jotenkin sinne ujuttaa kun kyse on pakkiksesta :lol2:

Liitteet

• kortti_.jpg
    kortti_.jpg
    183,4 KB · Katsottu: 152
:OT: Mike puhuu kyllä asiaa. Mä en voi käsittää ihmisiä (joita löytyy lähipiiristäni paljon, valitettavasti) jotka jokaisen kissan ristiäisen nimissä antavat itselleen luvan vetää pään täyteen. Itse arvostan suuresti niitä vähiä vapaapäiviä mitä minulla on, joten haluan pyhittää ne rentoutumiselle, ulkoilulle, läheisten kanssa olemiselle... Mutta kuinka ollakaan, vietän aina joulut, uudet vuodet, pääsiäiset, vaput, juhannukset.... -Lista on loputon- yksin, sillä nämähän ovat niitä pakollisia ryyppäysjuhlia. Ei voi käsittää... :OT:

Mut tuleepahan ainakin hiljennyttyä kunnolla. :D

Jess, 4 päivää pois töistä! Mitähän tässä keksisi, hukun vapaa-aikaan! Mutta en kyllä suo yhtään ajatusta satuhahmoihin, vaan keskityn omaan elämääni.

Mike sanoi:
On se hienoa kun taas suomalaiset juhlivat krapula-aamun ruoan ylösnousemusta kristinuskon perinteitä kunnioittaen. Eilisillan makkaraperunat höystettynä suklaisilla pääsiäismunilla on varsin hengellinen hetki isoon luuriin puhuttaessa. Siinä on suomalainen mies todella lähellä jeesusta ja hänen kärsimyksiään. Enkä dokaaminen on metaforisesti kuitenkin kristinuskon mukainen. Ehkä kärsimystä(krapula) ja ylösnousemusta(oksu) voidaan pitää jonkinasteisena henkisenä puhdistautumisena. Vittu baarit väärällään ihmisiä kun huomenna on vapaa. Hienoa Suomi ja hienoa kuningas alkoholi!
No tuo on vielä ihan rauhallista tähän menoon verrattuna:
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Latinalainen+Amerikka+juhli+pääsiäistä+rajusti/1135219550754

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom