Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ida Jokikunnas eli Ellenin sisko on tämän vuoden stailaajana.
:lol2:Kalle on siitä erikoinen artisti, että sitä vituttaa sekä katsoa että kuunnella.
Joo, huomasin vasta kun olin postannu. E71 ilman 3G yhteyttä ei ole maailman nopein tapa heittää replyä tai edittiä.Ida Jokikunnas eli Ellenin sisko on tämän vuoden stailaajana.
Kalle laulaa perkeleen hyvin. Taidan kävellä kohta laiturilta sulaan saimaaseen.
:lol2:Kalle on siitä erikoinen artisti, että sitä vituttaa sekä katsoa että kuunnella.
Mie en yhtään ymmärrä Annan hehkutusta. Ihan peruskaraokelallattelua. Pete voittaa!Annalla on kyllä loistava ääni mutta mua vituttaa joka ikinen kerta noi kledjut. Toivottavasti ens vuonna on joku muu kuin Ellenin sisko.
Mä taas epäilen että joku teetättää Kallella levyn parin kuukauden sisään kun ajattelee että pikkuflikoilta ekut pois. Siihen yhteen levyseen se sit jääkinIhme et pääsi noinki pitkälle. Ei varmasti tule vetämään väkeä keikoille. Uneksija saa uneksia jatkossakin.