Ideoita lisäravinnepuolelle...

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kävin nyt sitten itse katsomassa määrät... ja jos tuota 100g satseina vedetään niin tuo kreatiini määrä kyllä riittää... toisaalta jos huomaat voimatasoissa muutoksia niin lisää tuohon vielä teelusikallinen siitä kreapurkista...

TomBombadil sanoi:
Kävin nyt sitten itse katsomassa määrät... ja jos tuota 100g satseina vedetään niin tuo kreatiini määrä kyllä riittää... toisaalta jos huomaat voimatasoissa muutoksia niin lisää tuohon vielä teelusikallinen siitä kreapurkista...

eikös ole aika paljon 100g satseina? eikös sellane desi olis hyvä, ja eiks 100g oo yli desin???

En viitsinyt nyt uutta aihetta tehdä, mutta kaipaisin vähän samoja vinkkejä. Salilla on tullut tasan vuosi ja muutama päivä päälle käytyä. Ikää 18, 176cm/70kg. Rasvaprosentti taitaa olla aika pieni, tai lihakset on hyvin erottuvat. Riisitikuksi en itseä sanoisi.

Itse asiaan:
Ajattelin ostaa palkkariksi tota Phase3:sta, mutta tarvis vielä neuvoja mitä kannattias ostaa, tarkoitus olisi saada voimaa, ehkä vähän massaakin. Vaikka lihoaminen näyttäisi mulla menevän ajan kanssa. Ei oikeestaan syömällä.

Päivittäinen ruokailu:

Aamu: 1-2iso lasillista maitoa + maidot kahvissa. Jugurttia + banaania.

Lounas: Kouluruokaa hyvin, myös aina lisukkeet mukaan eli salaatit + näkkäri ja maitoa 2 lasillista.

Välipala:jälkeen mandariiniä/banaania + jugurttia. Joskus voileipiä juuston kanssa.

Päivällinen: Mitä nyt äiti tekee :D Jotaki kotiruokaa. Lisään raejuustoa mukaan.

Illalla: Purkki tonnikalaa+raejuustoa. Rasvojen saamisesta en tiedä yhtään mitään :)

Elikkäs, olis varmaan hyvä aloittaa syömään lisäprotskuu, yms., sillä niitä ei ole ollut vuoden aikana ruokavaliossa. Ajattelin, että kehitys voisi olla nopeampaa/parempaa.

Niinjoo, multi-tabs päivittäin. Samoin C-vitamiinit.

Aamupala on todella kevyt sulla, tosin mikäpä minä olen sanomaan kun syön itse aamuisin huonosti. Kuitenkin jos haluat tota parantaa niin prodeja mukaan aamupalalle kans, samoin tolle välipalalle vois leivän päälle heittää vaikka jotain vähärasvaista lihaa. Illalla niitä hyviä rasvoja voi ottaa vaikka pähkinöistä taikka sitten ihan rypsäriä tms purkista.

Ei nyt mee mulle jakeluun toi teidän öljysuhde koska noita omega 6:ta saat niin perkeleesti kaikista hyvistä viljavalmisteista ja jos haluut tasapainottaa omega suhteen oikeeksi niin tulis nimenomaan lisätä omega3 saamista elikäs valitkaa lisäöljyiksi sellaisia tuotteita missä on paljon omega kolmosta.

detox666 sanoi:
Kyllä ne testotasot voi jatkaa nousuaan aina sinne 25 ikävuoteen asti. Yksilölliset erot voi toki olla huomattavia.

:offtopic:
Ei ne testotasot vaan ne reseptorit. Hormoonitasot pysyy miltei samana 16-25v.. mutta reseptorien määrä tippuu niin perkeleesti 20 ikävuoden jälkeen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom