Idea - Voimamieskisat Helsingin Kamppiin!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kroits
  • Aloitettu Aloitettu
Terve,

Voisiko joku puuhamies suunnitella voimamieskisat Helsinkiin? Kampin Narikkatorin saisi vuokrata käyttöönsä 300 eurolla päiväksi! Käsittääkseni tapahtumaan ei tällöin saa myydä lippuja, mutta nuo eivät varmaan ole pääasiallinen tulonlähde kisojen järjestäjälle anyway.

Plussia
- katsojien lukumäärä kun paikan ohi kulkee tuhansia ihmisiä ja lähialueilla asuu paljon ihmisiä
- Kisojen mainostus onnistuisi varmaan hyvin Helsingin ilmaisjakelulehdissä ja saleilla
- TV:n ja radion sais varmaan helposti paikalle kun on Helsingissä ja näkyvällä paikalla
- milloin edellisen kerran kisattu Helsingissä ? Syksyllähän on Suomen Cupin finaali Finlandia talolla.
- iso alue, kova alusta, tasainen, luulisi että kumimattojen kanssa kilpailijat pitäisivät tästä
- sponsoreille paljon näkyvyyttä

Miinuksia
- ei lipunmyyntiä
- Missä "tunnetut" nimet jotka kotimaa tietää jos kisat ovat kansainväliset? Nummisto, Suonenvirta, Ahola, Kiri tunnettiiin kansan suussa, mutta nykyisiä ei varmaan tunneta. (mun arvaus)

Että tämmöinen idea.

Viimeinen vinkki vaikka I. Kinnuselle - pitäkää ens vuoden 105 kg MM-kisat tuolla. Helsinkiin helppo lentää ympäri maailmaa ja omia poikia myös mukaan kisamaan. Jos vaikka ite pääsis taas karsintaan räpiköimään:hyper::hyper:

Any comments?

Mielestäni idea on hyvä. Olen sitä mieltä, että kilpailuita kannattaa viedä tuohon tapaan yleisön luokse.

Miten on kroits, etkö sinä voisi itse ottaa tuon kilpailun järjestettäväksesi?

Back
Ylös Bottom