Idea huutokaupasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvä idea. Mä kannatan foorumin puolella tapahtuvaa kaupankäyntiä. En ehdi/jaksa notkua irkissä koko iltaa...

Proteos sanoi:
Hyvä idea. Mä kannatan foorumin puolella tapahtuvaa kaupankäyntiä. En ehdi/jaksa notkua irkissä koko iltaa...

Samoin. Myös itse huutaminen foorumissa tarvitsee tavallaan kovemman kynnyksen kuin irkissä.

Idea on loistava!

Mä taas kannattaisin irkkiä. Ihan näin asiakkaan kannalta katsottuna. Jos huutokauppa järjestetään forumilla, niin hinta nousee varmasti ylemmäs kuin irkissä, varsinkin jos forumilla on koko päivä aikaa tehdä huutoja ja irkissä aikaa olisi esim. 30 minuuttia...

Lisäksi irkissä on enemmän sitä huutamisen meininkiä... :whip:

Proteos sanoi:

Samoin, paitsi että mun täytyy notkua töissä melkein joka ilta. Menis hyvät diilit sivu suun...

Sumu sanoi:
Muuhun en ota kantaa, mutta se tuotehuutokauppa ircissä on loistava idea. Kun laitetaan se huutokauppa vielä nimenomaan Vipeille, niin saavatpahan taas vipit yhden uuden edun lisää. Eikös?

Kannatetaan! Kunhan jossakin on riittävän aikasin ilmotusta asiasta, minulla kun ei valittevasti ole aikaa siellä irssissä päivystää ihan joka päivä. :D

Foorumilla tapahtuvaan kaupankäyntiin ääni minulta!

Mike sanoi:
Olisiko ideaa että vipeille vois pitää useimminkin huutokauppoja

Miksi vain vipeille? Enemmän huutajia -> enemmän huutoja -> enemmän fyrkkaa.

Tähän on sitten turha vastata mitään ideologiahömppää, että vaan valituille, koska kyllä Pakkis yrityksenä pyrkii voiton maksimointiin.

fish sanoi:
Miksi vain vipeille? Enemmän huutajia -> enemmän huutoja -> enemmän fyrkkaa.

Tähän on sitten turha vastata mitään ideologiahömppää, että vaan valituille, koska kyllä Pakkis yrityksenä pyrkii voiton maksimointiin.
Ja varmaan luulet sitten, että miljoona huutajaa nostaisi tavallisen tuotteen hinnan taivaisiin, tuskin nyt sentään? Tämä tulisi vain vipeille, pysyy tiiviimpänä homma ja vippien kanssa on paljon helpompi kommunikoida chatissa tai privateitse.

Back
Ylös Bottom