Johan on hiljaista Ice Cagen somessa 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo hyvä olis pitää pöhinää päällä. Tai sitten tää on jotain Maxin strategiaa ja se ei alennu kilpahuutoon Immun kanssa. Porukka kun aikansa katselee tinahampaan juttuja niin se on raikas tuulahdus ja valtava erottuva kontrasti kun Maxin hyvin valmisteltu vyörytys somessa alkaa taktisen hiljaiselon jälkeen....porukka saa vähä sillee rauhaa valita että kumpi näistä nyt olikaan sitä oikeasti kivaa ja sitä mitä halutaan todella nähdä....Johan on hiljaista Ice Cagen somessa![]()
Vaikka laskettaisiin 4kk päätöksestä, niin se päättyy ennen seuraavaa Ice Cagea.Eikös tuo 4kk tule lusittua ennen seuraavaa ice cagea? Theon matsi muilla kuin vapari säännöillä ei kiinnosta yhtään.
Vaikka laskettaisiin 4kk päätöksestä, niin se päättyy ennen seuraavaa Ice Cagea.
Kaikilla tietysti oikeus mielipiteeseensä, mutta kyllä mua ainakin kiinnostais Theon nyrkkeily. Sieltä hän on lähtenyt ja ois ihan kiva nähdä miten nykyään siinä pärjää. Edellisestä nyrkkeilymatsista on reilu vuosi aikaa (kai? Didier 2 siis).Theon matsi muilla kuin vapari säännöillä ei kiinnosta yhtään.
Käsittääkseni kaikkien SUEKin alaisten liittojen pitäisi noudattaa SVOLin antamaa kilpailukieltoa. Tämän vuoksi ottelun on oltava joku epävirallinen matsi.
Ei Theolla todennäköisesti olisi mitään saumaa oikean nyrkkeilijän kanssa samassa painoluokassa. Näkihän sen jo Holubieviä vastaan, joka hänkään ei ole erityisen hyvä nyrkkeilemään.Kaikilla tietysti oikeus mielipiteeseensä, mutta kyllä mua ainakin kiinnostais Theon nyrkkeily. Sieltä hän on lähtenyt ja ois ihan kiva nähdä miten nykyään siinä pärjää. Edellisestä nyrkkeilymatsista on reilu vuosi aikaa (kai? Didier 2 siis).
Toki itsekin mieluummin katsoisin Theon vaparia, mutta kyllä tääkin kelpais mulle. Myönnän toki, että vieroksun vähän itsekin niitä matseja joissa ottelija viedään varta vasten omasta lajistaan pois jos en tiedä ottelijan taustasta oteltavan lajin parissa (esim. Suvanto IFC:ssä), mutta tää on mun mielestä eri asia. Jos Theo nyrkkeilee, mua kiinnostaa.
Toki Suvannosta sanon vielä sen verran että en tiedä hänen taustastaan yhtään. Voihan se olla että on potkiksessa pitkäkin tausta, ja sekin matsi varmaan tulee joka tapauksessa katsottua, niin yllätynpähän positiivisesti jos sekin homma häneltä sujuu.
Jos ei voi otella vapaaottelussa, niin pakko on jossain otella tai jää ilman rahaa. Promootio tietenkin haluaa Theon ottelemaan ja Theo varmasti haluaa itsekkin otella.Theo luo vapaaottelu-uraa, ei sen ole mitään järkeä siitä poiketa ja ottaa mahdollisesti tappiota vaikka helvetti sulkapallossa.