I Want a Famous Face

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja D.Yates
  • Aloitettu Aloitettu
Tulipa koettua jonkinmoinen tosi-tv:n pohjanoteeraus eilen MTV:ltä tulleessa jaksossa, missä jokinorsutin halusi Kate Winsletin kropan. (lienee ollut uusinta)

Onneksi en nähnyt before-pätkää, mutta rasvaimun jälkeisessä kuvassa oli kyllä niin paljon löllöä vattassa, että laatta meinasi lentää. Täti käsittääkseni oli jotain parikymppinen, mutta silti röllykkävatsassa oli ihmeellisiä mummoryppyjä ja toki imun jälkeiset ihqut arvet. Ilmeisen kivuliaaltakin se olo vaikutti leikkauksen jäljiltä. Tuli vain mieleen, jotta olisiko sittenkin helpompi vaikka dieetata sama aika mikä menee leikkauksesta toipumiseen.

Toki pontimena koko hommaan oli mallin työt. Voe mahoton, että oli pahan näköistä. Kukaan ei toki ääneen sanonut, että et sä kovin hyvältä näytä vieläkään.

:thumbs: laatuviihteelle

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sen jokinorsun jälkeenhän oli se yks toinen naikkonen joka oli pienestä asti halunnut Playboy malliksi, ei muuta ku silikonit huuleen ja rintaan. Oli ennen leikkausta aika :kuola: mutta minkä takia sen piti mennä ihteensä silpomaan? IMO ihan turhaa :rolleyes:

D.Yates sanoi:
Tulipa koettua jonkinmoinen tosi-tv:n pohjanoteeraus eilen MTV:ltä tulleessa jaksossa, missä jokinorsutin halusi Kate Winsletin kropan. (lienee ollut uusinta)

Se oli jo pudottanut painoa ihan sikana ennen tota leikkausta. Venynyt nahka ei vaan enää palautunu enempää, joten siitä leikattiin paloja pois.
Ne brad pitt-kaksoset oli kyllä jotain uskomatonta samoin kuin se elvis wannabe-ukko ja se yks Transu. Tervettä porukkaa kaikki. :david:

Sairaita tollaset ohjelmat. Oon jotain vastaavia nähny, tosin dokumentteja jostain satelliittikanavilta, ja vieläki puistattaa. Mun mielestä on kyl huomattavasti miellyttävämpää vetää se dieetti ku antautua johki rasvaimuun! Etenki sen jälkeen ku kerran näin miten se tehään :(

Eilen just luin muutaman sivun vanhaa Sport-lehtee (tai mikä lie, se naisille suunnattu) ja sielläki oli ensin ohjeet jumpalla ihannevartaloon ja sit lopussa lista millasilla erilaisilla leikkauksilla pääsee eroon riippurinnoista, satulalaukuista ja löysästä perseestä. Aaaaargh!

Noista ohjelmista vielä. Miten ihmeessä ne tyypit ees kuvittelee tulevansa jonkun Kate Winsletin tai Brad Pittin tai mallin näköseks jos lähtötilannekin on jo jotain ihan muuta... Onneks mulla on sen verran tiukat porukat et ne naurais päin naamaa jos tollasta ees alkaisin ääneen pohtimaan.

Missukka sanoi:
Hehhee, kohtapa on Suomessakin formaatti, tavan Tiinoja ja Taneleita leikekkään brätpitteiksi ja madonnoiksi. Kivaa.

Ei mee hyvin joillain.

Mä menisin heti, jos mut pystyttäis leikkaamaan joko Pate Mustajärveksi tai Timo Tolkin näköiseksi! :kuola:

ironchef sanoi:
Se oli jo pudottanut painoa ihan sikana ennen tota leikkausta. Venynyt nahka ei vaan enää palautunu enempää, joten siitä leikattiin paloja pois.
No tämä selittää. Oli se päkki melkoisen näköinen.

Hmm, minkähänlainen norsu se oli alkujaan? Emännän masu on ihan söpö :haart: vaikka sitä on pari muksua venytellyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom