Hyytyminen kesken sarjan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ruuti
  • Aloitettu Aloitettu
En löytänyt kun äsken selailin tästä tietoa.. Eli mikä mättää kun tekee penkkiä niin voimat loppuu kesken sarjan jopa lyhyemmissä sarjoissa esim. kun tekee vaikka kutosia kolme ekaa menee ilman ongelmia ja sit meno tyssää kun seinää ja loput toistot tulee etana vauhdilla. sama ongelma ei tule vastaan esim. kyykyssä.. ravinto kohtuu kunnossa eli kalorit plussalla, kotiruokaa, lisäravinteitä, vitamiinit ja kivennäis aineet ok. ja hengityskään ei unohdu sarjaa vääntäessä..

Mullakin sarjat hyytyy jossain vaihessa vaikka niiden vain toivoisi jatkuva ja jatkuvan, vittumaista mutta niin käy kaikille.

Itellä kans samaa ongelmaa, että sarja loppuu aina jossain vaiheessa. Ei väliä paljonko painoa on tangossa, jonkin aikaa jaksaa nostella ja sitten tulee väsymys ja sarja loppuu kun ei vain nouse enää vaikka kuinka irvistäisi ja kreatiinia söisi.

Kuinka saisin sarjan jatkumaan loputtomiin? Ahdistaa tällainen kun joutuu lopettamaan sarjan aina jossain vaiheessa. Pliis help me!!!

Itellä kans samaa ongelmaa, että sarja loppuu aina jossain vaiheessa. Ei väliä paljonko painoa on tangossa, jonkin aikaa jaksaa nostella ja sitten tulee väsymys ja sarja loppuu kun ei vain nouse enää vaikka kuinka irvistäisi ja kreatiinia söisi.

Kuinka saisin sarjan jatkumaan loputtomiin? Ahdistaa tällainen kun joutuu lopettamaan sarjan aina jossain vaiheessa. Pliis help me!!!

Entäs kun ei painotkaan nouse ( penkkipunnerrus ) ja hyytyy aina samaan aikaan ( syön paljon eli ei siitä ole kysymys tod ( rypsiöljyä joka ateriaan raejuustot rahkat ) ei millään nouse jumittaa ku mikäki *****

Heh, hyvät naurut sai kyllä tästä ketjusta :)

Tosiaan, varmasti painoa on vaan liikaa. Voihan sitä jokainen laittaa painoa sen verran, että saa hyvän kolmosen, todeta ääneen että "Nyt alan tehdä kutosia" ja sitten ihmetellä miksei voimat riittäneet.

No, sitten asiaan. Itse aloitin nostelun sun ikäisenä eli ns. myöhäisherännäisenä. Aika pitkään kovien sarjojen viimeisiä toistoja sai nostaa valehtelematta sekuntikaupalla hirveällä väännöllä. En ole kyllä yhtään vakuuttunut kehittikö se kovin hyvin. Osa kuviota voi olla (mikäli olet vastikään aloitellut harrastuksen) nostoa vakauttavien lihasten ja tietysti nopeusominaisuuksien kehittymättömyys.

Jos olisin sinä, nostaisin mieluummin hiukan pitempiä sarjoja ja nostaisin ne ensimmäisestä toistosta asti kaikella voimalla eli mahdollisimman räjähtävästi, ikään kuin jokainen toisto olisi maksimitesti. Itse ainakin hukkasin paljon aikaa liian lyhyitä sarjoja liian suurilla painoilla väkisin tahkoamalla.

Kyllä... 2 kk sitten olin 71 nyt 73..

No mitä vikaa? Siinä vaiheessa kun painoa on tullut se 10kg lisää niin tuut tänne takasin kysymään dietti neuvoa, parempi olisi että se tapahtuu 10kk päästä kuin 5kk. Mitä todennäkösemmin se on treenistä kiinni eikä syömisestä. Teet vaan nyt kerran alottelija olet niin säntillisesti sitä pidempää sarjaa (6-12).

ku tää ongelma on vaan penkissä niin voisko olla että asento hajoo noston aikana esim. lavat irtois toisistaan?

tai eikö kyykkyä vaan kehtaa vetää yhtä loppuun? :D

ku tää ongelma on vaan penkissä niin voisko olla että asento hajoo noston aikana esim. lavat irtois toisistaan?

tai eikö kyykkyä vaan kehtaa vetää yhtä loppuun? :D

Mulla tapahtuu hyytyminen vähähiilarisella ruokavaliolla vitun nobaa. Esim. ekassa sarjassa 12 toistoa (failure) ja seuraavassa sarjassa toistomäärä tipahtaa helposti sinne 6-8 toiston tietämille, vaikka palautumistauko olisi sen 2-3min...

Mulla tapahtuu hyytyminen vähähiilarisella ruokavaliolla vitun nobaa. Esim. ekassa sarjassa 12 toistoa (failure) ja seuraavassa sarjassa toistomäärä tipahtaa helposti sinne 6-8 toiston tietämille, vaikka palautumistauko olisi sen 2-3min...
Jep, sama täällä. Hiilaria koneeseen ennen salille menoa, ellet ole VHH-dieetillä tjsp.

Back
Ylös Bottom