Hyviä tatuoijia Etelä-Suomesta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Seagram
  • Aloitettu Aloitettu

Seagram

Eläkeläinen
VIP
Ikä
46
Olen ajatellut ottaa tuollaisen hieman psykedeelisen version Motörheadin logosta. Aikaisempia kuvia ei ole, mutta voisin kuvitella että tää voi olla hieman haastava tehdä jotta onnistuu täydellisesti. Oon sen verran käsi näitten koneiden kanssa että en sitä kuvaa tähän osaa pistää. Jos jotain kiinnostaa niin Youtubesta Motörhead-Overkill, sellainen mistä sen mörön silmistä ja suusta leimuaa valoa(kuulet samalla mahtavaa musiikkia:rock:). Eli suosituksia taiteilijoista kiitos:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei siellä ole hyviä. Lähde suosiolla Hämeenlinnaan Tattoo Makelle tai Unique Tattoohon.
Vaasassa oli joskus yksi hyvä mutta en tiedä onko enää pulju pystyssä.
Helsingissä oli sitten vielä yksi tai kaksi taitavaa, en jaksa näin aamusta muistella nimiä.
Mutta itse olen sillä suunnalla noita tatuointeja seuraillut ja tatuointeja, itsekin hakkauttanut kuvan ja
en todellakaan voi suositella, taso on aika alhaalla jos ei sitte tosiaan jotain tribaalia ole ottamassa.

Jos oikeasti hyvää kuvaa haluaa, niin Hexa @ Precious Tattoo Tre. Itse olen menossa ottamaan kuvaa kesäkuun puolivälissä sinne. Edellinen kuva (rintakehä) Hexalla tehty ja jumaskele tuli hyvää jälkeä. Vielä nyt 2v kuluttua näyttää leima siltä kuin ois just hakattu.

Ei siellä ole hyviä. Lähde suosiolla Hämeenlinnaan Tattoo Makelle
Hehe. Heti ekassa postissa tuli se joka tuli mullekin ekana mieleen ja siellä oon kaksi kuvaa ottanut. On kyllä erinomaisen hyvä tatskaaja ja hauskakin vielä lisäksi. Ja kokemusta löytyy. Taidosta kertonee jotain se, että sillä on aikamoiset jonot aina.

Lahdessa CustomX ja Otherside Tattoo tekee pirun hyvää jälkeä. Toisesta omaa kokemusta ja Othersidessa tehtyjä kuvia oon nähny kymmeniä kavereiden iholla. Tampereella toi Hexa tekee kyl nättiä jälkeä.

Ei siellä ole hyviä. Lähde suosiolla Hämeenlinnaan Tattoo Makelle tai Unique Tattoohon.
Vaasassa oli joskus yksi hyvä mutta en tiedä onko enää pulju pystyssä.
Helsingissä oli sitten vielä yksi tai kaksi taitavaa, en jaksa näin aamusta muistella nimiä.
Mutta itse olen sillä suunnalla noita tatuointeja seuraillut ja tatuointeja, itsekin hakkauttanut kuvan ja
en todellakaan voi suositella, taso on aika alhaalla jos ei sitte tosiaan jotain tribaalia ole ottamassa.

No perskeles, itse asun Hämeenlinnassa.

uniquelle hämeenlinnaan ääni täältä + toinen emännältä. oikea hauis ympäri tatuoitu uniquella ja emännällä yläselkä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom