Hyviä saleja ruoholahti/lauttasaari?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Snowbe
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Oisko kellään ehdottaa jotain hyvää kuntosalia tästä ruoholahti/lauttaasaari alueelta? Semmosta etsiskelen, johon vähemmänkin atleetti(toistaiseksi) uskaltaa sinne mennä :)

Oon viimeaikoina käyny yhel yksityisellä, mut ku sinne ei välttämät pääse joka viikko niin se o aika huono.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ruoholahden kauppakeskuksessahan on Mayor's.
Jos paikan hintataso ei ole passeli, pääset myös useammalla bussilla tai 8-ratikalla Kisahallille.

Hullu inkkari sanoi:
Ruoholahden kauppakeskuksessahan on Mayor's.
Jos paikan hintataso ei ole passeli.

Mayor'sia kelasin juu, kaveri löi käteen tommosen lapun mil pääsee ilmaseks kokeilemaan, eli sinne sit. Hintataso tuskin tuottaa ongelmaa, kerran lauttasaaressa asun :o

Mut juu, thx.

Jos menee Meijerillä sisu kaulaan niin Larussa on (Sestoa viistosti vastapäätä, Wavulininkadulla) sellainen "koko kansan" kuntosali Lauttasaaren Liikuntakeskuksen tiloissa. Treenasin siellä itse aiemmin muutaman vuoden, löytyi (silloin ainakin) irtopainojakin sekä kaikki normaalit kyykky-, penkki ym. tangot joten kyllä siellä treenata voi. Tämä sali on sellainen pienehkö, joten naamat tulee nopeasti tutuksi (eli siis jos tietynlainen kodikkuus miellyttää, niin silloin kannattaa ainakin mennä Liikuntakeskukseen). Lisäksi toki (itsekin Larussa asuvana) tuon salin plussa on sen sijainti: Niin kätevää treenata kodin lähellä, ei tartte roudata kaikkia suihku- ym. kamoja mukana vaan voi kipaista treenin jälkeen himaan muutamassa minuutissa.

Mutta jos kerran Larussa asut niin harkitse/käy kokeilemassa myös Töölö Gym (ei oo pitkä matka). Siirryin itse sinne joskus vuoden vaihteessa ja voin todella lämpimästi suositella! Aivan loistava mesta: iso ja tilava, painoja ja laitteita joka lähtöön, samoin treenaajia löytyy ihan niistä kuntopyörän polkijoista aina niihin oikein tosissaan treenaaviin. Plus että paikan "henki" on ainakin mun mieleen, ehdottomasti.

Mutta jos kerran Larussa asut niin harkitse/käy kokeilemassa myös Töölö Gym (ei oo pitkä matka). Siirryin itse sinne joskus vuoden vaihteessa ja voin todella lämpimästi suositella! Aivan loistava mesta: iso ja tilava, painoja ja laitteita joka lähtöön, samoin treenaajia löytyy ihan niistä kuntopyörän polkijoista aina niihin oikein tosissaan treenaaviin. Plus että paikan "henki" on ainakin mun mieleen, ehdottomasti.

Käyn tarkastamassa mayorsin ja ton larun salin, ne on mukavan lähellä :)

Kihnutin itse viime vuonna hetken aikaa siellä Larun salilla, mutta en jotenkin päässyt ollenkaan sen salin kanssa sinuksi. Kyllähän siellä oli perustreeniin kaikki tarvittava, mutta siitä ilmapiiristä puuttui se jokin. Siirryin sitten sen pirun tuulisen sillan yli Mayor'sille. :D Mutta nuo kai ne vaihtoehdot on.

N.D. sanoi:
Kihnutin itse viime vuonna hetken aikaa siellä Larun salilla, mutta en jotenkin päässyt ollenkaan sen salin kanssa sinuksi. Kyllähän siellä oli perustreeniin kaikki tarvittava, mutta siitä ilmapiiristä puuttui se jokin. QUOTE]

Aivan. Siksi sanoinkin, että se on sellainen "koko kansan" sali. Siellä putoaa helposti vähän sellaiseen kunhan-tässä-nyt-jotain-heilun -fiilikseen. Mun parhaat treenit sillä salilla oli aina niin, että satuin treenaamaan sellaiseen aikaan että olin siellä yksin. Vaikka periaatteessa muiden treenaajien läsnäolosta saa optimaalisessa tilanteessa itsekin voimaa ja tarmoa.... Siitä syystä ehdotin sitä TG:tä myös harkittavaksi ;)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom