Hyviä kirjoja

Status
Viestiketju on suljettu.

sumutin123

Banned
Listatkaapa tänne hyviä kirjoja. Minkä ikäisille suositeltavia, siis Dostojevskin ja muiden venäläisten pirteät teokset eivät kaikkein nuorimmille. Miksi pidit kirjasta ja mistä muista kirjoista pidät - osviittaa antamaan.

Itse en ole kovasti lukenut, mutta kirjallisuus vapaa-ajan viihteenä kiinnostaa. Ei ole siis yleiskäsitystä hyvistä kirjailijoista eikä kirjoista, joten kirjan valitseminen on vaikeaa, eikä aivan paskoja viitsisi edes aloittaa.

Eiköhän se tästä lähde.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kotimaisista Taavi Soininvaara ja Ilkka Remes uppoaa mulle. Tosi viimeaikoina ei oo paljon ehtiny lukeen.

Dean Koontzin kirjat on hyviä, jos tykkää istua huoneessaan paskat housuissa peläten. Stephen Kingin Musta Torni -sarja on loistava, vaikka ei muuten miehen tuotoksista pitäisikään.

No sepäs nyt riippuu ihan että minkä tyyppistä lukemista on hakemassa. Jos jotain tietopohjaa lisäävää etsit niin vieraile http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=42103&highlight=kirja
Jos taas ihan vaan ajan vietettä niin monessa ketjussa oon täälläkin jo mainostanut Sven hasselin kirjoja. Mulle uppoo muutenkin kaikki missä käsitellän historiaa tai kiinnostavia ihmisiä. Näistä hyviä ainakin:
-Lauri Törni : syntynyt sotilaaksi / J. Michael Cleverley ; suomentanut Juha Väänänen
-Valkoinen kuolema : talvisodan tarkka-ampujan Simo Häyhän tarina / Petri Sarjanen
-Tuntematon Rokka / Petri Sarjanen
-Adolf Ehrnrooth : kenraalin vuosisata / Ulla Appelsin
-Luovutetut : Suomen ihmisluovutukset Gestapolle / Elina Sana
jne.... Onhan noita vaikkas ja kuinka. Viime aikoina on näköjään tullu luettua enimäkseen sota aiheista kirjallisuutta, muuta se sattuu just nyt kiinnostavan.

Eiköhän kerätä kirjoja tuohon amf mainitsemaan ketjuun, niin ne löytyvät sitten helpommin

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom