Hyviä DVD-R:iä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja muffy
  • Aloitettu Aloitettu
Niin tuli tässä mieleeni, nyt kun on vihdoin polttava dvd-asema, että mistä löytyis jotain oikeesti hyviä dvd-r-filuja? Tarkotan tällä sitä että tokihan uusimmat megaleffat sun muut vastaavat aina löytyy, mutta niistä mulle yleensä riittää jo Divx-versiotkin. Mut siis jotain erikoisempaa, vaikka konserttitaltiointeja, live-juttuja, bändien dvd-julkaisuja tai reenivideoita tms hyvää kamaa mitä nyt ei ainakaan vielä o tullut vastaan. Enkä perkele tarkota mitään Bruce Springsteenin keikkoja vaan metallisempaa mäiskettä! AC/DC:tä löysin mut vaan yhden. Olen noita torrentteja selaillut mut ei oikeen löydy sellasta kivaa. Reenivideoista tai bodykisoista nyt varmaan turha ees toivoa... Eli missä olisi tämä tuntematon dvd-r:ien salainen tyyssija jos sellainen on? Joku DC-hubi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
muffy sanoi:
Niin tuli tässä mieleeni, nyt kun on vihdoin polttava dvd-asema, että mistä löytyis jotain oikeesti hyviä dvd-r-filuja? Tarkotan tällä sitä että tokihan uusimmat megaleffat sun muut vastaavat aina löytyy, mutta niistä mulle yleensä riittää jo Divx-versiotkin. Mut siis jotain erikoisempaa, vaikka konserttitaltiointeja, live-juttuja, bändien dvd-julkaisuja tai reenivideoita tms hyvää kamaa mitä nyt ei ainakaan vielä o tullut vastaan. Enkä perkele tarkota mitään Bruce Springsteenin keikkoja vaan metallisempaa mäiskettä! AC/DC:tä löysin mut vaan yhden. Olen noita torrentteja selaillut mut ei oikeen löydy sellasta kivaa. Reenivideoista tai bodykisoista nyt varmaan turha ees toivoa... Eli missä olisi tämä tuntematon dvd-r:ien salainen tyyssija jos sellainen on? Joku DC-hubi?

Olen isoilta pojilta kuullut että dc++ ohjelmassa olis semmosia privahubeja missä ihmiset jakaa paljon dvd-r leffoja ym. Mutta noille privoille ei pääse ilman tunnuksia :( , mutta saattaa niitä joitakin dvd-r hubeja olla julkisiakin. Näin on isot pojat mulle väittäneet ;)
No tulipa turha posti

Jonny sanoi:
Tuolta minä olen imuttanut Kornin, Slipknotin, Dark Tranquillityn ja Mardukin live DVD:t eli tuolta löytyy vähän raskaampaa metallia live DVD:tten muodossa.

No niiiiiiin! Tällaisia mä ajoin takaa. Tattista vaan, pitää kokeilla tuota.

www.karhuclan.com , tuonne tulee aika ajoin musiikkidvd-ärriä
www.torrentbits.org jonkun verran tavaraa, paljon seedejä/peerejä, mutta ei suomalaisia
Edellisissä posteissa mainittu Piratebay on hyvä myös.
Torrentit eivät kyllä ole mikään kiireellisimmän miehen vaihtoehto, ainakaan kun dvd-ärristä puhutaan.
Dcllä on vähän kehno hakea dvdärriä, kun "yhteydet katkoo" kun porukka lähtee pois jne. ja kun ne dvdärrät ei ole mitään pienimpiä paketteja. Nuo >10megan konnujen hubit onkin sitten asia erikseen. On noita dvd-r hubejakin muutama kaiketi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom