SUPERCARB 1kg -40%

Hyvät urheiluliivit?

Selasin ketjuja jonnekin viime keväälle saakka, mutta ei ainakaan osunut silmään. Pahoitteluni, mikäli tästä on jo topic olemassa.

Tänne saa siis listata tipsejä ja keskustelua hyvistä urheiluliiveistä. Itse kaipaisin vinkkejä sopivista urheiluliiveistä tällaiselle, jonka rinnanympärys on 89 cm ja rintojen alta 65 cm. Tuntuu, että mistään ei löydy sellaisia, joihin rinnat mahtuu ja jotka tukevat riittävästi :(

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Shock absorber S5044 run :haart::haart::haart:

Löytyy kokoja, ovat tukevat, eivätkä väsähdä kovallakaan käytöllä ja pesulla.

Shock Absorberit, netistä tilaamalla saa halvemmalla ja on enemmän koko- ja värivaihtoehtoja. Malli sitten sen mukaan, mitä ajattelit ne päällä tehdä.

Jep, itsekin tilaan Briteistä. Tuota S5044 run mallia löytyy yleensä parhaiten kotimaisista liikkeistä, joten helpoin vaihtoehto jonka voi käydä sovittamassa. Sitten tietysti kun oma malli ja koko on selvillä, niin ehdottomasti netin pariin. Oma suosikki on kyllä valikoitunut sen mukaan mikä on ollut tukevin ja mukavin päällä, ei sen mukaan mihin lajiin on alunperin tarkoitettu. :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mun ehdoton suosikki on ne shock absorberit joissa on vetoketju edessä (sata kertaa helpompi pukea kuin muut painijaselkäset). Toinen hyvä on changen liivit, mutta niissä ei oo ehkä yhtä tehokas hölskytyksenesto. :D Kokovalikoimaa löytyy.

Mulla on kanssa suhteellisen pieni ympärysmitta ja iso kuppi, niin esimerkiksi nää toppimalliset ja monet kaksilla hakasilla kiinnitettävät mallit on täysin mahdottomia; joko niitä ei saa millään kiskottua päälle tai ympärys on liian löysä.

Mulla on itselläni Changen kahdet urheilurintaliivit. Mulla kans ongelmana pieni ympärys rinnan alla ja isot rinnat. Noihin changen liiveihin olen tyytyväinen ollut, hinnakkaathan ne toki ovat.

Itellä kanssa Shock Absorberin urkkaliivit ja oon ollu tosi tyytyväinen. Olivat meinaan Fitnesstukulla alennuksessa joku aika sitten, niin tuli hankittua ja en oo kyllä oikeesti yhtään katunu sitä 35€ sijoitusta! Antaa tukea jopa rankemmille lenkeille. :)

- - - Updated - - -

Itellä kanssa Shock Absorberin urkkaliivit ja oon ollu tosi tyytyväinen. Olivat meinaan Fitnesstukulla alennuksessa joku aika sitten, niin tuli hankittua ja en oo kyllä oikeesti yhtään katunu sitä 35€ sijoitusta! Antaa tukea jopa rankemmille lenkeille. :)

Shock absorbereita saa parhaimmillaan 10 eurolla ebaysta. Ja ovat kuitenkin uusia ja käyttämättömiä. Suomessa kaupasta ostaessa hinta 55 euroa. Ehdottomasti kannattaa netistä ostaa mieluummin.

Mulla on kanssa suhteellisen pieni ympärysmitta ja iso kuppi, niin esimerkiksi nää toppimalliset ja monet kaksilla hakasilla kiinnitettävät mallit on täysin mahdottomia; joko niitä ei saa millään kiskottua päälle tai ympärys on liian löysä.
Ne kaksilla hakasilla (selässä päällekkäin) olevat mallit saa helpoiten päälle, kun ensin sulkee sen ylemmän hakasen, sitten pukee ne yläkautta (pään yli vetämällä, niinkuin topin), ja sen jälkeen sulkee sen alemman hakasen. Riisuessa sama kääntäen. Molempien sulkemiseen päällä ollessa tarvitaan käärmenainen, henkilökohtainen avustaja ja/tai paikaltaan helposti poksahtelevat olkanivelet. :wtf: Löysään ympärykseen auttaa tietysti pienempi koko, mutta sitten SA:lla on ainakin ollut sellaisiakin kahden hakasen malleja, missä on hakanen kummassakin kyljessä. Niillä saa ympärystä jonkun verran säädettyä, ja silti kohtuullisen helppo rimpuilla päälle.

Ne kaksilla hakasilla (selässä päällekkäin) olevat mallit saa helpoiten päälle, kun ensin sulkee sen ylemmän hakasen, sitten pukee ne yläkautta (pään yli vetämällä, niinkuin topin), ja sen jälkeen sulkee sen alemman hakasen. Riisuessa sama kääntäen. Molempien sulkemiseen päällä ollessa tarvitaan käärmenainen, henkilökohtainen avustaja ja/tai paikaltaan helposti poksahtelevat olkanivelet. :wtf: Löysään ympärykseen auttaa tietysti pienempi koko, mutta sitten SA:lla on ainakin ollut sellaisiakin kahden hakasen malleja, missä on hakanen kummassakin kyljessä. Niillä saa ympärystä jonkun verran säädettyä, ja silti kohtuullisen helppo rimpuilla päälle.

Mun motoriikka ei riitä ees siihen että sais yhden hakaset kiinni selän takana. :D Ehkä se vois tietty harjottelemalla alkaa sujua... Tuo ympärysongelma koskee siis pääasiassa niitä toppimallisia (missä ei ole hakasia ollenkaan): jos koko on sopiva, en saa sinä nauhaa ujutettua mun tissien yli, tai jos saan niin se on liian iso. Tämä siis johtuu ihan siitä että ympärysmitta rintojen alta ja kohdalta on niin kaukana toisistaan. :)

Panachen liiveille ääni täältäkin :) Todella tukevat, miellyttävät päällä, ja mukavan näköisetkin. Plussaa myös monista värivaihtoehdoista :)

Mun motoriikka ei riitä ees siihen että sais yhden hakaset kiinni selän takana. :D Ehkä se vois tietty harjottelemalla alkaa sujua... Tuo ympärysongelma koskee siis pääasiassa niitä toppimallisia (missä ei ole hakasia ollenkaan): jos koko on sopiva, en saa sinä nauhaa ujutettua mun tissien yli, tai jos saan niin se on liian iso. Tämä siis johtuu ihan siitä että ympärysmitta rintojen alta ja kohdalta on niin kaukana toisistaan. :)
Kokeile niitä missä on hakaset kyljissä! Ympärystä pystyy vähän säätämään, plus etta hakaset auki ne kuitenkin saa päälle ilman fysiikan lakien kumoamista.

Kiitos kaikille vinkeistä, Shock Absorberit ostettu. Tunnin räpeltämisen ja sovittelun jälkeen en kehdannut kävellä ulos ostamatta mitään, mutta jatkossa tilaan netistä :)

Mulla on kahdet Shock Absorberit, ne missä on hakaset sivuilla. On ollu mun ensimmäiset urheiluliivit ikinä, enkä varmaan koskaan tuu muita ostamaankaan. Varsinkin vauhdikkailla aerobisilla tunneilla tai juostessa ne on ihan must, ei puhettakaan että yhtään löysemmillä liiveillä juoksisi kun tissit muuten heiluu ja lonksuu suunnilleen leukaan. Oon toisia pikku paniikin edessä joutunu käyttämään jopa uimahallissa pari kertaa ja ajoi ne senkin asian ihan hyvin :D Täytyy itsekin kyllä tehdä pikku markkinatutkimus netissä niistä, koska toiset voisin kyllä jo vaihtaa uudempiin, on tainnut koirakin purasta niistä hakasen vinoon.

Panachen Sportit on ollut miulle kaikista parhaimmat liivit. Ensimmäiset liivit ikinä jotka on saanut oman rintamuksen kuriin :)
Plussaa kaarituista ja siitä että voi pitää joko painijaselkänä tai ei niitä.
Mie tilaan ite Lumingerielta moiset ja tulee halvemmaksi kuin että menisin kaupasta ostamaan. Paljon halvemmaksi.
Miulla oli joskus Shock Absorberit, mutta ne ei oikein vakuuttanut minua. Siitä on jo muutama vuosi, että onhan se laatu toivottavasti parantunut.

No ainoa miinus minkä Shock Absorbereista voin omalla kokemuksella sanoa on se päälle pukeminen. Toisaalta ihan salilla käydessä ei välttämättä edes tarvi niin tukevia liivejä, mutta jos paljon aerobikkaa niin tukevat liivit ovat ehdottomat. Ja niissä näyttää tissit hyviltä ja isoilta :D

Jos tietysti löytyisi semmoiset yhtä tukusat, mitä vois käyttää juostessakin ja helpommin päälle puettavat niin saattaisin ehkä harkita vaihtamista. Mä oon vähän tämmönen laatikkoihminen että kerran hyväks havaittua ei sitte edes harkita vaihtaa :D

Suositut

Back
Ylös Bottom