Hyvät treenikengät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gubbe
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt tarvitaan apuja!

Vanhat mennokkaat ovat siinä kunnossa, ettei niillä paljoa treenailla. Tämän huomattuani marssin muutamaan urheilujalkineita kauppaavaan puotiin. No huh sentään! On siihen ja tuohon lajiin. Tarjontaa on niin, että poloisen pää menee sekaisin. Ymmärrän, että salihommissa kanta pitää olla jämäkkä eikä "vaimennettu" jne. mutta ei välttämättä vielä kirkasta asiaa täysin ;-)
Etsin siis hyviä salikenkiä joilla voisi mättää myös säkkiä. Kertokaa mielipiteenne: mitkä ovat hyvät treenikengät salille. Karhun punttikengät ja Conversen koristossut (vaikka SS:kin näyttää kyykkäävän niillä) ovat pois suljetut.

Kiitos!

Gubbe

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse käytän Asicsin paini/kamppailukenkiä niin kamppailulajien treeneissä kuin salilla, ja ovat mielestäni erinomaiset. Ovat kestäneet melko kovaa käyttöä jo yli kaksi vuotta ilman mitään suurempaa vaurioitumista. Ja ovat ihan hyvän näköisetkin vielä (semmoset mustat joissa menee valkoisia raitoja).

Mitä häh, käyttääkö joku kenkiä? itte olen painnellutvaan paljain jaloin.

"Kerhotossut"-Jokke merkkiset ja mielellään vaaleanpunaiset. En ole vain vielä ko. värisiä löytänyt, joten mustat nyt jalassa. Kestäneet jo neljä vuotta, mutta nyt ovat "puhki". Halvat ja iki-ihanat:lol2:

edit: :offtopic: ne ei kyllä ole treenikengät..

Kun menee nykyiset salikengät paskaksi ostan juuri sellaiset Asicsin painitossut. Onneksi kyykkyä varten mulla on Adidaksen painonnostokengät, joiden uskoisin kestävän vielä pitkääääään...

Jep. Kahdet tossut pitää olla. Painonnostokengät kyykkyä, maastavetoa, rinnallevetoa ja kulmasoutua varten. Muihin liikkeisiin kelpaa sitten ihan mitkä tahansa lenkkarit. Osta vaikka halvimmat mahdolliset kiinalaiset lenkkarit yleissalitossuiksi ja satsaa niihin kunnollisiin painonnostokenkiin. Itselläni on jo 5 vuotta vanhat Karhut ja ovat vieläkin täysin uudenveroiset. Kun ostaa kerralla kunnolliset niin ne on melkein ikuiset.

Minä käytän nyrkkeily tossuja. Ihan hyvin on nuillakin pärjännyt.

Originally posted by aropupu
Itse käytän Asicsin paini/kamppailukenkiä niin kamppailulajien treeneissä kuin salilla, ja ovat mielestäni erinomaiset. Ovat kestäneet melko kovaa käyttöä jo yli kaksi vuotta ilman mitään suurempaa vaurioitumista. Ja ovat ihan hyvän näköisetkin vielä (semmoset mustat joissa menee valkoisia raitoja).

Itsellä myös tuollaiset ja hyvät ovat olleet. Tosin kyykkyyn tosimies hommaa painonnostokengät.

Originally posted by screwdriver
Mitä häh, käyttääkö joku kenkiä? itte olen painnellutvaan paljain jaloin.

Aika monilla saleilla on seinässä lappu, joka kieltää sukkasillaan tai paljasjaloin treenaamisen.

Saako noita Asicsin kenkiä ihan tavan urheilukaupoista vai pitääkö tilata ?

itellä painitossut ja varmaan neljä vuotta vanhat,on vielä kuin uudet eli helvetin lujat

omasta mielestäni tosi hyvät treeneissä,kyykätessä ois tietysti
kunnon painonnostokengät paremmat kun niissä on se tukeva
kanta,,,et sellasta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom