Hyvät pelikuulokkeet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Samo
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
sony_ps3_wireless_stereo_headset.webp

PS3 wireless stereo headset, hinta-laatu suhde kohdillaan, selkeä kirkas ääni. oon ollut tyytyväinen

Hyvä nyrkkisääntö on että ei osta mitään mitä mainostetaan "gaming headsettina". Sennheiserilla ei voi mennä pieleen.

Samaa mieltä, ei mitään "mega-surround-3d-7.1-wireless-dolby-nextlevelshit"-luureja. Laittaa ne fyrkat johonkin kunnon hifi/studioluureihin, just esim Sennheiser.
Itselläni on Akg K271 MkII vissii kolmatta vuotta nyt käytössä, maksoi sillon reilu parisataa mutta kyllä kannatti.

Mulla on XBOX:lla pelatessa käytössä nimenomaan "gaming headset" ja pirun tyytyväinen olen kaikinpuolin.
Kyseessä Turtle Beach X41:
http://www.turtlebeach.com/products/xbox-gaming-headsets/ear-force-x41.aspx

Tekee pelaamisesta ilta-aikaankin mukavaa, kun surround äänet toimii ja muu perhe ei häiriinny pelin äänistä :)
Nuokaan ei ihan halvat kuulokkeet ole, mutta en ole hankintaa katunut.

edit:
Boxilla pelatessa noissa vielä iso plussa se, että myös chat toimii noiden kanssa loistavasti.

Kuulokkeet toimivat myös PS3:n kanssa.

Nää ketjut menee aina vituiksi sen takia, että kaikki suosittelee sen mitä itsellä on, vaikka olis kuin paskat. Jos otanta on 1kpl kuulokkeita, niin mitä painoarvoa semmoisella kommentilla on? Parempi kysyä, että mitkä ottaisit jos saisit uudet ottaa. Tuolla nappikuulokeketjussa jengi kehuu jotain Senkun 300cx nappeja, jotka on aivan susipaskat, mutta kun heillä on semmoiset, niin en on sitten parhaat mukamas.

Tykkää varmaan kun niillä kaikilla on semmoiset jotka tonnekin ääniä vippaa. Katsokaa oikeita testejä, käyttäjien kommenteilla ei ole hevonvitun virkaa jos eivät useita ole koittaneet. Mäkin olen omistanut miljoonat kalliit nappikuulokkeet, joten on vähän verrokkeja mistä kommentoida.

Tuo mun linkki oli siis Team XBOX:n arvostelu. Ei varmaan parempaa porukkaa löydy XBOX kuulokkeita arvostelemaan.
Jos et itse ole noita testannut, niin ei varmaan kannata heti lytätä...

edit:
On mulla toisetkin kuulokkeet olkkarissa, Sennheiserit jopa. Ei ne pelaamiseen yhtä hyvin sovi vaikka musiikin kuunteluun ovatkin paremmat.

edit2:
Noissa on pirun hyvä äänenlaatu, surround toimii oikeasti ja niissä toimii XBOX Live chat. Sanoppa paremmat kuulokkeet, jotka täyttää tuon kaiken?

Joo, se on totta, että helposti kehutaan omia. Nää on mulla kolmannet kuulokkeet pelikäytössä ja ehdottomasti parhaat omaan korvaan.
Mulla oli aiemmin Turtle Beachin X1 kuulokkeet ja ne oli ihan paskat, joten skeptisesti suhtauduin näihin X41:n, mutta ei tosiaan XBOX käyttöön ole parempia vastaan tullut, etenkin jos haluaa chattia myös käyttää.

Ehkä sitä ei tiedä paremmasta, mut totta kai kehun noita omia kun niistä tykkään. Jos ostaisin kuulokkeet jotka on oikeasti paskat, niin miksi niitä kehuisin? Ai siksi etten kehtaisi myöntää et meni rahat kankkulan kaivoon. Jokainen tavallaan..

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
http://www.corsair.com/vengeance-1500-dolby-7-1-usb-gaming-headset.html
corsair_vengeance_1500_141312093727_640x360.jpg

Tollaset tuli hommattua tossa kuukausi sitten, erittäin mukavat käyttää eikä "rasita" korvia/päätä pitkilläkään pelisessioilla.

Hyvää:
-Surround ihan makee esim FPS-peleissä. En oo mitään muita surround kuulokkeita kuin Razerin megalodoneita niin ei paljon sitä laatua voi vertailla mutta sanotaanko ettei mikään tajunnanräjäyttävä järjestelmä mutta selvästi kuulee peleissä luotien/askelten äänen.
-Pystyy hyvin pitään päässä pitkiä aikoja
-Ei hiosta korvia
-Tukevat
-Pitkä johto ja säätöyksikkö löytyy

Huonoa:
-Äänenlaatu samaa tasoa kuin porta-pro kuulokkeissa, tosin erona suljettu rakenne eli PALJON vähemmän häiriöääniä.
-Bassopään käyrän saa equalizerissa vääntää täysille että saa matalat äänet kunnolla esille.

Mitä nyt netin arvosteluissa tullut luettua niin kuulemma parhaat kuulokkeet ~100€ hintaluokassa, ainakin siberia v2 testanneena voin sanoa että kuulostaa nää luurit paremmalta omaan korvaan. Megalodoneissa paremmat bassot.

Jos oikeesti haluatte hyvät kuulokkeet ja on ylimäärästä niin ostakaa jotkut kunnon audio luurit ja niihin vahvistin ja dac. Kaveri jonka kanssa pelataan mw3 pelaa sennheisereillä jotka on putkivahvistimessa kiinni niin kyllä muuten kuuluu. Ja noilla kuulostaa musiikkikin siltä miltä pitää. Kaikenmaailman "ACTIVE SUPER HYPER GAMING SOUND SYSTEM" -härpätykset ja lisäpalikat on täyttä kusetusta kaikki.

Ps. Ite oon köyhä ja pelaan noilla "uusilla" Sonyn wireless luureilla, ajavat pleikkari käytössä asiansa kun itellä ei ole rahaa laittaa noihin kuulokkeisiin tuon enempää :)

Olisi varmaan helpoin jos tietää millaisesta budjetista puhutaan.

Sanoisin että parhaat langattomat pelikuulokkeet on Steelseries 840, hintaa tosin about 350€. Jos ei bluetooth (puheluita varten) kiinnosta, niin säästöä saa kun nappaa Steelseries 800 jotka muuten samat. Ne on tosin myös vähintään 250€.

Pojalle uudet luurittimet haussa. Razer Krakeneissa ei oikein johto kestä, kertaalleen takuuseen vaihdetut taas rikki. Mitkäs olis hyvät (mukavat päässä, ok ääneenlaatu) luurit alle satasen hintaluokassa? Plugilla pitäisi olla.

Soundblaster X H5 oli kokeilujen perusteella hyvät päässä ja ääni ok, mutta ei löytynyt paikallisesta kaupasta ja pitäis tilata. Joku oli arvostellut kestävyyttä huonoksi...
Ton hintaluokan Steelseriesit ei oikein vakuuttaneet.
Jotain HyperXiä mainostettiin erikoishintaan, mutta ei ollut kokeiltavana.

Ja peliluurit siksi että tarvii mikrofonin.

Jotain HyperXiä mainostettiin erikoishintaan, mutta ei ollut kokeiltavana.

Ja peliluurit siksi että tarvii mikrofonin.

HyperX Cloud II on itsellä, oli tossa joskus taannoin Cittarissa tarjouksessa ja alle satasella pitäs saada. Käyttömukavuus on ainakin hyvä, istuu korville kivasti ja on pehmeet pitkässäkin käytössä. Toimii sekä PS4 että PC. Pelaan Rainbow Six Siegeä, jossa on erittäin oleellista kuulla vastustajan liikkeet ja tulosuunta, ja ainakin tähän tarkoitukseen nämä luurit on ollu hyvät. Toisaalta, kun kuuntelen psytrancea kuulokkeilla ei oikein voi kehua. Mutta kyllä näillä peleissä pärjää..

Gigantissa sais tesmattua Cloud II:ia ja nehän oli varsin passelin oloiset, mukavat ja tuhtisoundiset. 80e:llä ei paha.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom