Hyvän mielen musiikki

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Törkeen hyvä fiilis tässä! Sounditkin on jotenkin niin miellyttävät ja mukavat. Ei mitään uhomeininkiä. Meinasin unohtaa koko biisin perkele.

Hmmm, reggae ja jatsi ovat mulle hyvän mielen musaa, mutta miksei myös vanha klassikkorokki. Yleensäkin mulla korreloi mieliala ja musa niin, että mitä synkempi fiilis, sitä raskaampaa ja hitaampaa pitää olla musiikinkin, eli joko raakaa midtempo vanhan liiton kuolometallia (nopia tekninen ei käy silloin) tai nykyaikaisempaa doomia, esim. Conania tai Hooded Menacea, mutta sitten taas hyvällä mielellä esim. vanha Motown musa sopii hienosti noiden reggaen ja jatsin lisäksi, vaikkapa Jo Stance voisi toimia nyt esimerkkinä (kiesus tuota Johanna Förstiä, huhhuh! :eek: :haart: ):
http://www.youtube.com/watch?v=UWuwfVKFvQQ

Tarviikin seurata, milloin ja missä päin Suomesa Jo Stance bändeineen keikkailee lähiaikoina. Olisi kiva päästä noiden keikalle, olen varma, että tykkäisin ja viihtyisin.

Jaha, löytyi laadultaan paljon parempikin livepätkä Jo Stancea:

1980-luvun raskas rokki tai hevikin passaa hyvällä mielellä (alakulossa sitten taas kuulostaa lähinnä vittuilulta, on ihan liian löysää ja kevyttä):

Ihan uusi tuttavuus on mulle toi Dokken, vaikka nimen olen kuullutkin. Pitänee tutustua lisää, ihan mellevää kasariheviä. Sen sijaan tuo Lay it Down on ihan klassikkohelmi, Rattin selvästi paras kipale, rullaa raskaasti, mutta rennon ilmavasti, toki muhkeilla kasarihevisoundeilla ja vieläpä hyvä videokin kaupan päälle!

Siteeraten kommenttia: ''Everytime I think my life is bad, I listen to this song and remember the movie so I can remind myself of how lucky I actually am.''
Toi leffa on vain niin loistava.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pari hienoa lounge/chilling kappaletta. Rentoutumiseen ihan priima kamaa.

Nyyssölän luoma kappale:

Tämän löysin vasta viikko sitten, ja en tajua mitä tässä biisissä on että se saa hymyilyttään, mutta nimenomaan "hyvän mielen biisi" kyseessä. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom