Hyvä vinkki salille (by Niksipirkka)

Seuraava vinkki löytyy uudesta Pirkasta:hyper:

Laitan kuntosalilla päähäni vanhat sukkahousut. Hiki ei valu silmille ja materiaali hengittää erinomaisesti. Ote painosta pysyy lujana, kun kädet voi pyyhkäistä lahkeisiin. Sukkikset auttavat myös loppuvenytyksissä.

Pirkka Kesä-Heinäkuu 2006

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joskus selannut noita niksejä läpi, ja onhan siellä aivan älyttömiä juttuja välillä. Vittuillessaan varmaan suurin osa laitettu.

Tietokoneen käyttäjän selän taakse tulee usein katsojia. Heidät näkee kääntymättä, kun kiinnittää pienen peilin monitorin kulmaan. Säästyy niskavaivoilta. (10/05)

Kirjoita heliumpalloon nimesi ja osoitteesi, pyydä löytäjältä yllätystä ja päästä lentoon. Itse olen saanut vähän kaikkea tuon avulla.
5/06

Elämänkumppaniksi kannattaa valita mahdollisimman samankokoinen ihminen. Näin olemme säästäneet mieheni kanssa pitkän pennin esimerkiksi urheiluvarusteissa. (11/05)

Luen aina noi niksit. Enemmän niille nauraa kuin pirkkavitseille.

Haluatko katsoa tosi-tv:tä? Kutsu kaverit katsomaan telkkaria, mutta älä avaa sitä. Ohjelma on sitä hauskempaa, mitä enemmän katsojia vierelläsi istuu ja mitä kirkkaammin ruutu heijastaa.
(3/06)

Alkaa olla jo tasoa "niksejä aivokuolleille". Joskus tais olla sellanen niksi, että ohjeistettiin leikkaan puutarha-kukkakuviohanskoista sormet pois, näin saa hyvät salihanskat. :lol2:

Reason sanoi:
Alkaa olla jo tasoa "niksejä aivokuolleille". Joskus tais olla sellanen niksi, että ohjeistettiin leikkaan puutarha-kukkakuviohanskoista sormet pois, näin saa hyvät salihanskat. :lol2:

Naurattaa jo ajatuskin siitä että joku keski-ikäinen akka vetää penkkiä näppylähanskat kädessä ja sukkahousut päässä.

Mulla menee aina sääret ruvelle mavettaessa, niin oon miettiny, että vanhoista sukista sais hyvät säärisuojat. Leikkaa vain sukan pään auki, niin voit sujauttaa ne veto treeneissä säären ympärille. Näin saat pidettyä painopisteen mahdollisimman keskellä kuitenkaan sotkematta paikkoja. Sopii erityisesti pitkäjalkaisille perinteisellä tyylillä vetäville.

edit: Tai sitte mä vaan voisin treenata pitkät housut jalassa :david:

Onko ongelmasi jo aikaa sitten seisahtunut lihaskehitys? Laita kuntosalille mennessäsi jalkaasi sukkahousut. Harjoittele jo valmiiksi eroottisen provosoiva kävelytyyli ja jututa rohkeasti viekoitellen salin suurinta ja karvaisinta setää. Seuraavana päivänä olet takuuvarmasti niin turvoksissa, ettet ole peilikuvaasi tuntea! Sukkahousut peittävät myös tehokkaasti alavartalon sinelmät ja ruhjeet.

edit: Tai sitte mä vaan voisin treenata pitkät housut jalassa
Tai sit voit ostaa valmiit nostosukat :)

Onko sukkahousujen haarakiilaan hankautunut reikä? Ei hätää - leikkaa lahkeiden päät auki ja pue sukkahousut penkkipaidaksi. Haarakiilan nuuhkaisu sarjan välissä lisää testosteronitasoja 444%.

Mun suosikkiniksi oli aikoinaan, että kävelemään opettelevalle lapselle kannattaa laittaa kertakäyttövaippa päähän, ettei se kolhi itseään kun kaatuilee. Ehkä tätä voi soveltaa saliturvallisuuteenkin, siitä vaan pappojen vaippoja hamuamaan kaupasta.

Ei helvetti :lol2:
Mieleen tulee vaan kuva kun 50v+ 100kg nainen istuu reidenlähentäjälaitteessa, ja lukee keskittyneenä lehteä puutarhahanskat kädessä ja sukkahousut päässä :hyper:

ak8400 sanoi:
Ei helvetti :lol2:
Mieleen tulee vaan kuva kun 50v+ 100kg nainen istuu reidenlähentäjälaitteessa, ja lukee keskittyneenä lehteä puutarhahanskat kädessä ja sukkahousut päässä :hyper:
Sama! Siinä voisi joutua kurkkaamaan kahdesti ja kysymään itseltään, että "WTF?"

Ultimecia sanoi:
Mun suosikkiniksi oli aikoinaan, että kävelemään opettelevalle lapselle kannattaa laittaa kertakäyttövaippa päähän, ettei se kolhi itseään kun kaatuilee. Ehkä tätä voi soveltaa saliturvallisuuteenkin, siitä vaan pappojen vaippoja hamuamaan kaupasta.

Kyllä tuo neuvo toimisi kännisillekin. Vaippa päähän, niin ei tule aivovauriota kaatuessa. Kortsu vielä muutamalla tipalla pikaliimaa kiinni esariin, niin ei unohdu sitten liian humalatilan takia.

inflames sanoi:
Kyllä tuo neuvo toimisi kännisillekin. Vaippa päähän, niin ei tule aivovauriota kaatuessa. Kortsu vielä muutamalla tipalla pikaliimaa kiinni esariin, niin ei unohdu sitten liian humalatilan takia.

toi krotsu liimal kii on kyl kilotonnin parempi idea ku mitä tuol on ollu noita, lähetä ja tienaa rahaa :D

Ultimecia sanoi:
Vaippoja voi myös teipata polviin ja lähteä rullistelemaan..

samout sanoi:
toi krotsu liimal kii on kyl kilotonnin parempi idea ku mitä tuol on ollu noita, lähetä ja tienaa rahaa :D

Pirkan kesä-heinäkuun numerossa julkaistiin jälleen 16 toinen toistaan oivaltavampaa niksiä. Olisiko näistä apua mökillä, kotipihalla, lomamatkalla tai puistopiknikillä? Äänestä suosikkiasi!

Kun jätät samalla yhteystietosi, osallistut uusimman Pirkka-niksikirjan arvontaan. Arvomme kolme Pirkan vihreät niksit -kirjaa perjantaina 7.7.2006. Voittajien nimet julkaistaan sivuillamme.

Tuonne vois laittaa. Mahdollisesti, jos on todella onnekas, voi saada kokonaisen kirjan täynnä kivoja, ja ennenkaikkea hyödyllisiä niksejä.

edit. jaa, ei sinne enää voikaan lähettää niksejä. Perkele, kesä pilalla.

" Jos asut kerrostalossa ja olet kahvin juoja, käy kysymässä naapurilta lainaksi hieman kahvinmuruja. Käy joka päivä eri ovella, niin naapurit eivät tule epäluuloisiksi.

Talvihäiden aikaan kauranjyvien heittely on tosi hyvä idea, mutta vielä enemmän suntion kallista aikaa säästyy, jos morsiusparin ylle heitetään kauranjyvien sijasta hiekoitussepeliä. :lol2:

Ikävöitkö etelänmatkan hiekkarantaa? Ei hätää! Täytä sukat hienolla hiekalla, niin voit kävellä hiekalla aina kun haluat!

Makaronia keitettäessä on vaikea arvioida oikeaa makaronin määrää. Usein tulee keitettyä aivan liikaa. Mutta ei hätää! Keitetyn makaronin voi jättää lautaselle kuivumaan, jolloin siitä tulee taas ihan kuivaa ja makaronin voi keittää uudelleen jopa 4-5 kertaa. :D

Sukkahousuista ja joulukinkusta saat kätevän ruokintalaitteen. Sujauta viiden kilon kinkku sukkahousuihin ja asenna näin syntynyt ruokintalaite pihapuun oksaan roikkumaan. Näin ruokit pihapiirisi eläimet sudesta talitinttiin!

Saat illalla tai yöllä kyydin kaupungilta, kun tilaat pizzan kotiosoitteeseesi ja pyydät josko voisit itse tulla samalla.

Onko asunnossasi kylmä? Viritä komposti olohuoneeseen, se lämmitää mukavasti ja luo maalaishenkistä tunnelmaa kaupunkiasuntoonkin. :lol2: "

...kirjasta Pirkan kielletyt niksit, nää on ihan parhaita!

..vai onko mulla vaan kummallinen huumorintaju..? :rolleyes:

Haha! Toi pizzajuttu vois jopa toimia, riippuen tietenkin kuskista :lol2:

Heh. Anoppi oli soittanu mulle ton saman vitsin vastaajaan, tarvii vissiin alkaa käyttää noita sukkahousuja päässä kun oon kalju ni ei enää hikikään niin helposti valu silmiin :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom