Hyvä treffileffa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jasd
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Leffan valinta riippuu aika pitkälti treffiseurasta ja illan tavoitteista. Etukäteen on ihan hyvä selvittää, millaisista elokuvista deitti tykkää. Y Tu Mama Tambien oli aikanaan hyvää viihdettä ekoille treffeille :D

wendyhän sen sanoi
itse olin juuri katsomassa naisseuralaisen kanssa dawn of the deadin, ja hauskaa oli! suosittelen, jos seura vain oikeantyyppinen.
Jotain "mies ja nainen rakastuu ja elää ihanaa elämää piparkakkutalossa" -leffaa en menisi ikinä treffeillä katsomaan, oli mielessä pillu tai tuleva vaimo (toki sitten jos nainen vaatii).

Jos sattuisin pääsemään treffeille, niin olis kiva mennä katsomaan joko komediaa tai hyvää trilleriä/kauhua. Myös nuo suuret jotain kaikille -leffat, kuten Troija ja The Day After Tomorrow, kelpais. Hauska nauraa yhdessä ja toisaalta jännittävässä leffassa on "lupa" painautua kylkeen kiinni. Tällä hetkellä leffassa pyörivistä varmaan Dawn of the Dead, Ladykillers tai Vares vois olla ihan ok. Ainakin mulle. Kuka lähtee? ;)

faidra sanoi:
Jos sattuisin pääsemään treffeille [clip] Kuka lähtee? ;)
Minäminäminä! :D

faidra sanoi:
Troija kelpais. Kuka lähtee? ;)
No eihän sua vois Troijaa viedä kattomaan.. Kiljuisit kuitenkin puoli leffaa että "WTF toi penahaukkapelle ei o treenannu jalkoja lainkaan... Huuulkkiiiii!!!" ja lentäisit deittisi kanssa ulos keskenkaiken.

Mä voisin Troijan katsoakin mutta harvoin tulee käytyä leffassa (ja vielä harvemmin eli ei lainkaan treffeillä), oma kotikatsomo rokkaa. Vaan kyllä sä läpäisit "tarkista taso ovisilmästä" testin, senkus hymyilisit kauniisti ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom