Hyvä sali ujolle aloittelijalle..?

En käytä hakua! Olen kapinallinen. Helsingin alueelta. Elixiaan ja LadyLineen on laitettu tutustumispyynnöt. (LadyLinestä kyllä sain tietooni vain ei-niin-imartelevaa- tietoa..?) Kampissa olevalle CityGymille meinasin kerran mennä, mutta en uskaltanut kun sinne rymisteli ohitseni jotain muskelimiehiä..
"Ei kukaan siellä sun heiveröisyyttä katso." Mutta kun se tuntuu siltä! :(

Itse kävin kokeilee ja alotin just muutama viikko sitten Esport Fitnessillä treenailun, samalla kortilla saa käydä kampin ja espoon saleilla ja käyttää esport arenankin salia ja juoksurataa jne ja oon tykänny tosi paljon vaikka saliujoutta on itselläkin ollut... Reippaasti vaan treenailee... =)

Itseäni viehättää salilla sekin et siel on ihan laidasta laitaan treenailijoita, yhtään kunnon lihaskimppuun en oo siel viel nähny mut muuten kyl laidasta laitaan just alottaneita ja sit niitä jotka on jo jokusen vuoden nähtävästi treenaillut...

Hehe, Cityllä kyllä käy jengiä niin laidasta laitaan, että turhaan pelästyit. Ehkä siellä muutama muskelimieskin käy, mutta käy myös tyttöjä ja meikäläisen kaltaisia narukäsiä. Ei sulle missään naureta, rohkeesti vaan sekaan!

EDIT: en taas huomannut olevani mimmien alueella, sorry!

Terve! Täällä on toinen ujohko aloittelija, käyn itse ladylinella. Olen ollut tyytyväinen ja saanut hyvän perusohjelman kuntosaliohjaajan avustuksella. Olen itse hoikka enkä mikään lihaskimppu todellakaan. En sitten tiedä häiritsisikö se jos ohi rynnistäis muskelimiehiä, mutta jos se arvelluttaa niin vaihtoehtoja on. Tsemppiä treeneihin! :)

Riippuu varmaan aika paljon Lady Linesta että mimmonen meno siellä on, niitä taitaa Helsingin alueellakin olla aika monta jo. Lauttasaaressa olen ainakin itse joskus käynyt tunteja pitämässä ja se vaikuttaa tosi mukavalta paikalta, voisin itsekin alkaa käydä jos ei olisi turhan kaukana omasta asuinpaikasta :o

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom