Moi. Muutin 1.4 turkuun ja pitäs alkaa nyt käymään salilla ja ei okein mitään hajua mis olis hyviä mestoja. Tota NMKY salia olen ajatellut. Suhteelisen halpa ja vissii rautaa riittää? Joku vois vähä antaa inffoja ja tosin en sit oikein viel tiedä koko kaupungista mitään.:dance:
Moi. Muutin 1.4 turkuun ja pitäs alkaa nyt käymään salilla ja ei okein mitään hajua mis olis hyviä mestoja. Tota NMKY salia olen ajatellut. Suhteelisen halpa ja vissii rautaa riittää? Joku vois vähä antaa inffoja ja tosin en sit oikein viel tiedä koko kaupungista mitään.:dance:
Oletkos katsonut saliarvostelut läpi, sieltä löytyy useamman turkulaisen kuntosalin arvostelut. Saliarvostelut löytyvät haastattelut ja kuvat -osion alta.
NMKY:n sali on pieni ja halpa. Ihan ok ja peruskamat löytyy. Välillä liian ahdas ja vituttaa. Ja jos olet kovin rasistinen, niin voi ehkä häiritä muu kävijäkunta, noin 3/5 asiakkaista on muita kun alkuperäisiä suomalaisia :D .
NMKY:n sali on pieni ja halpa. Ihan ok ja peruskamat löytyy. Välillä liian ahdas ja vituttaa. Ja jos olet kovin rasistinen, niin voi ehkä häiritä muu kävijäkunta, noin 3/5 asiakkaista on muita kun alkuperäisiä suomalaisia :D .
Juu ja NMKY:n salia oon useesti kuullu kutsuttavan hinttisaliksi. On turussa saleja paljon ja hyviakin loytyy esim. Kupittaan urheiluhallin punttis, Sali 82, Gym 2000 (jos itsekkin kavin), Gardio gym,
Tuossa nyt varteenotettavimmat joissa kannattaa vaiks kaikis kayda tutustumassa!
Tässä mun mielestäni aivan ylivoimainen mesta. Salin puolelta löytyy kaikki tarvittava ja loistavana lisänä on yläkerran yleisurheiluhalli, jossa voi käydä juoksemassa vaikka alkulämmöt päälle, tehdä spurtteja, heitellä kuntopalloja, tehdä pompputreenejä, venytellä treenin jälkeen ja samalla ihmetellä yleisurheilijatyttöjä ;)
Ainakin ennen motivuksen pelkkä salikortti oli halpa, tyyliin 250 euroa vuosi. Kupittaa on myös ok, mutta melko ruuhkainen. Jos matka ei pelota, niin saippuacenterissä pitäisi olla hyvä sali.
trainer90: Tiedän tyypin, virnuili ja hymyili minulle aina jostain syystä Kuka on Nipa Tran? Oli kyllä kireässä ja melko lihaksikkaassa kunnossa, joskin lyhyt kaveri.