Hyvä sali HELSINGISSÄ

Onko kellään tuoreita kokemuksia Motivus Adlonista? Löytyykö vapaita painoja, smithiä jne. eikä pelkkiä hilavitkuttimia?

Salin vaihto kesällä edessä, ja hakusessa olisi Töölöstä hyvä kuntosali. Tuolla Adlonissa olen nyt käynyt, mutta eipä niin kauheasti positiivista sanottavaa. Ainut hyvä, että sinne pääsee 24/7 ja että se sijaitsee lähellä kotia. Mutta eniten ärsyttää, että siellä on ahdasta ja ei ole esim. smith-laitetta. Lisäksi paikka on todella ahdas ja vapaiden painojen pikku nurkkaus ei oikein riitä.

Töölö gym vaikuttaisi ainakin nettisivujen perusteella hyvältä paikalta, mutta aukioloajat ei ole parhaat mahdolliset. Mulle on tärkeetä, että salille pääsee melkein milloin vain.

Onkos täällä Töölön kisahallin kuntosalilla kävijöitä?

Harmittaa, kun ei nyt löydy sellaista "omaa" paikkaa. Sellainen löytyy mulle kyllä Turusta, mutta sieltä muutin tänne Helsinkiin...

Minulla on nyt mietinnässä tuo Ruoholahden Active. Voiko joku punttimimmeistä suositella sitä? Otin Elixia Salmisaaren (avataan huhtikuussa) jäsenyyden, mutta jotenkin se mietityttää vielä. (10pv aikaa perua tehty määräaik. soppari vielä). Active siis houkuttaa, mutta pakkiksella on treeniosiossa ketju jossa asiakkaat tuntuvat olevan hiilenä syystä jos toisesta..Minuun tuo ei vaikuta, haluaisin vaan jostain sellaisen neutraalin mielipiteen Activesta koska se tässä on ollut kakkosvaihtoehtona. :)

Huoh. :rolleyes:

Active siis houkuttaa, mutta pakkiksella on treeniosiossa ketju jossa asiakkaat tuntuvat olevan hiilenä syystä jos toisesta.

Huoh. :rolleyes:

Ruoholahden Active on ihan hyvä mesta. Itse olen siellä treenaillut jo monta vuotta - välillä testaten muitakin saleja. Mikään ei vedä tuolle vertoja ja sijaintikin on Espoolaiselle aikas passeli. Syksyn aikana oli hienoista tyytymättömyyttä mm. salin siisteyteen, mutta nyt siellä on alkanut tapahtumaan. Uusille tulijoille tais olla hyvä tarjouskin - 8 viikkoa ilmaista treeniakaa jos muistan oikein. Jos jumppia ei kaipaa niin Activelle vaan.

Onko kukaan käynyt vielä Malmin Eastbodylla? Toi ois aika lähellä meijän kotia, eikä hinnatkaan päätä huimaa! :) Tällä hetkellä käyn koulun ja toisen työpaikan salilla ja jumppailen kotosalla, mutta kesäksi viimeistään tarttis katsoa jotain uutta salia.

Mitä saleja löytyy vuosaaresta/lähistöltä? Olen vasta muuttanut tänne, enkä tunne helsinkiä ollenkaan. Sali saisi olla sekasali mutta enemmänkin naisten suosiossa oleva, spinning+muita ryhmäliikunta tunteja, rauhallinen/saa treenata omissa oloissa ilman että joku kokoajan tuijottelee! Mulla on aina ollut ongelma löytää hyvä sali, ja sen takia en halua sitoutua pitkäksi aikaa. Löysin vanhalta kotipaikkakunnaltani hyvän salin mutta ehdin käydä siellä vajaan kk kun muutin tänne!
Ja sitten toinen kysymys, mistä löytäisin hyvän ja suht. halvan personal trainerin, joka painottuu fitness puoleen ja taustalla ehkä kisoja yms. Tai sitten vain treeni kaveri jolla on pidempi historia treenaamisessa ja osaa tsempata! Kiitos kaikille etukäteen vastauksista ;)

Onko kukaan käynyt Hot Gymillä? Hakusessa 24h sali Töölön tietämiltä. Tuollaisen löysin netistä, ja mietin, että pitäiskö käydä tsekkaamassa...

Onko kukaan käynyt Hot Gymillä? Hakusessa 24h sali Töölön tietämiltä. Tuollaisen löysin netistä, ja mietin, että pitäiskö käydä tsekkaamassa...

Joo mä kävin siellä silloin kun asustelin siinä lähistöllä, joku pari vuotta sitten. Mitä siitä ny sanois, ihan hyvä perussali. Pelkkä kuntosali siis, ei ryhmäliik. tunteja. En tiiä oisko siellä tehty jotain remppaa, oli ehkä vähän ankee miljöö.

Kiitos Caicu & Ninuzka83! Olen parin viikon päästä muuttamassa Töölöön ja tässä pähkäillyt, että mitäs tuon salihomman kanssa tekisi. Mutta ei tarvitse pähkäillä enää, sillä Hot Gym on hintansa ja sijaintisa sekä aukioloaikojen kannalta paras vaihtoehto. Tarvii käydä hetimmiten tutustumassa paikkaan!

Joo mä taidan myös käydä katsastamassa tuon Hot Gymin. Mulle on tärkeetä, että salille pääsee koska tahansa, ja että se sijaitsee lähellä kotia. Ryhmäliikuntatunteja en tarvitse. Lisäksi olen ymmärtänyt, että siellä olisi jotain remppaakin tehty.

Kerro sitten ihmeessä täällä, että minkälainen paikka oli. Jos ehdit ennen mua :) Mulla on vielä tämän kuun loppuun asti kautta jäljellä Motivuksessa, joten vielä hetken kärvistelen Adlonissa.

Joo mäkään ei noita ryhmäliikuntoja tarvitse ja tuo 24h aukioloaika on ihan päällikkö. Taidan käydä parin viikon päästä tsekkaan salin, kun pääsen Suomeen. Lisäks hinta 3kk (jonka ajan olen Hki:ssä töissä) oli opiskelijoita vaan jonkun reilun 100e, eli todella edullinen. Katsoin google mapsistä, että kotoa Hot Gymille on 300m :) Ei ainakaan voi välimatkasta jäädä kiinni meikäläisen saleilut! Voidaan Caicu mennä joskus vetään kimppatreenit, ois kiva tutustua punttimimmeihin, kun omasta kaveriporukasta ei niitä liikaa löydy!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom